Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
herkleno Vajenec
Pridružen/-a: 07.11. 2008, 21:00 Prispevkov: 2
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 10 Nov 2008 20:23 Naslov sporočila: |
|
|
Točno tako kot pravi Grega...pokličite serviserja!
Diagnoza večine okvar je vedno 90% uspeha. Serviser bi vam zagotovo pred menjavo tipala oz. senzorja pregledal še ožičenje (kjer se po vsej verjetnosti tudi skriva napaka) in premeril samo tipalo in se šele nato odločil za zamenjavo. Tudi, če bi tipalo zamenjal in bi bila koda napake še vedno prisotna, bi nadaljeval z iskanjem okvare, stikala pa vam nebi bilo potrebno plačati (če bi staro še bilo brezhibno).
Pri kodi napake pa je v servisnih priročnikih vedno razložen postopek, da se poišče napaka, ki je npr. v vašem primeru lahko okvara samega tipala, vodnika do tipala sta med sabo v stiku, eden od vodnikov v stiku z maso, eden od vodnikov v stiku s plusom, okvara krmilnega procesorja, mogoče pregorena varovalka, slab spoj v konektorjih...
Včasih je pri kompliciranih napakah vedno bolje plačati kakšno uro pooblaščenega serviserja, ki ima na voljo tehnično literaturo za določen model traktorja, kot pa poskušati z nakupom materiala rešiti okvare v lastni režiji. Serviser vam je zagotovo želel dobro, ko vam je povedal kaj koda pomeni in številko dela, ki ga potrebujete, a na žalost...
Na avtomobilskem področju je z uvajanjem elektronike to postalo že nekaj samoumevnega, v traktorjih pa je tudi čedalje več elektronike, kateri pa so lahko kos le o tem poučeni ljudje.
Na žalost so časi izpihavanja "fergazerjev in diz" ter nastavitve platin nekako mimo .
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
herkleno Vajenec
Pridružen/-a: 07.11. 2008, 21:00 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 11 Nov 2008 12:29 Naslov sporočila: |
|
|
CNH je napisal/a: | Točno tako kot pravi Grega...pokličite serviserja!
Diagnoza večine okvar je vedno 90% uspeha. Serviser bi vam zagotovo pred menjavo tipala oz. senzorja pregledal še ožičenje (kjer se po vsej verjetnosti tudi skriva napaka) in premeril samo tipalo in se šele nato odločil za zamenjavo. Tudi, če bi tipalo zamenjal in bi bila koda napake še vedno prisotna, bi nadaljeval z iskanjem okvare, stikala pa vam nebi bilo potrebno plačati (če bi staro še bilo brezhibno).
Pri kodi napake pa je v servisnih priročnikih vedno razložen postopek, da se poišče napaka, ki je npr. v vašem primeru lahko okvara samega tipala, vodnika do tipala sta med sabo v stiku, eden od vodnikov v stiku z maso, eden od vodnikov v stiku s plusom, okvara krmilnega procesorja, mogoče pregorena varovalka, slab spoj v konektorjih...
Včasih je pri kompliciranih napakah vedno bolje plačati kakšno uro pooblaščenega serviserja, ki ima na voljo tehnično literaturo za določen model traktorja, kot pa poskušati z nakupom materiala rešiti okvare v lastni režiji. Serviser vam je zagotovo želel dobro, ko vam je povedal kaj koda pomeni in številko dela, ki ga potrebujete, a na žalost...
Na avtomobilskem področju je z uvajanjem elektronike to postalo že nekaj samoumevnega, v traktorjih pa je tudi čedalje več elektronike, kateri pa so lahko kos le o tem poučeni ljudje.
Na žalost so časi izpihavanja "fergazerjev in diz" ter nastavitve platin nekako mimo .
LP |
Vredu razumem
ampak zadeva je od dneva ko sem se oglasu napredovala
vse žice ki vodijo na ta senzor so začuda prevodne brez vsakega upora, kar lahko preveriš tudi sam če ti pamet nakako logično sklepa in če imaš seveda živce, kajti žic in vodnikov je toliko da se ti meša , je pa res da je vsaka oštevilčena in jih tako lažje najdeš
problem pa se je sedaj pojavu v nekakem stikalu, ki je priterjen na sam vzvod sklopke in določa polažaj le te.
NPR:
stikalo sem fizično odstranu z nosilcev ob sklopki in ga obrnu v položaj kakor da je sklopka pritisnjena zadeva začuda deluje BP
v kolikor pa to stikalo obrnem nazaj v položaj sproščene sklopke pa se pojavi omenjena napaka E6, ki pa je SAMO senzor na oljni črpalki torej da se ti zmeša
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 11 Nov 2008 17:49 Naslov sporočila: |
|
|
Upam, da vam bo uspelo! ¨
Rad bi vas le opozoril na sledeče...velikokrat so zadeve dodatno varovane, da se s tem onemogoči, da bi prišlo do kakšnih hujših mehanskih poškodb. Zato ne eksperimentirajte preveč in ne poskušajte "po domače" prekiniti kakšnih vodnikov ali povezav do stikal, s čemer bi povzročili, da napaka izgine oz. ni več prisotna.
Lahko se zgodi, da se vam bo potem zdelo tistih 300€ pravi drobiž, poti nazaj pa ne bo več.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|