Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
thegasperus Vajenec
Pridružen/-a: 29.03. 2021, 20:58 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 29 Mar 2021 21:19 Naslov sporočila: Obnova Steyr 540 |
|
|
Pozdravljeni!
Ličarsko in mehansko obnavljamo komplet Steyr 540. Do sedaj smo uspeli zadeve razstaviti na prafaktorje. Mehansko se zadeva obnavlja. Malo se nam je zataknilo, ker nismo vešči barvanja sestavnih delov. Torej zadeva je narazen in očiščena masti, rje in stare barve, od najmanjših do največjih kosov. Torej pripravljeno za barvanje. Za blok in okolico motorja smo se odločili, da ga ne barvamo in ne peskamo zaradi morebitnih težav - torej samo očistimo.
1.) Zanima me kako naprej glede komplet podvozja, kabine in haube? Ali je potrebna temeljna barva ali pa svetujeto katero barvo, ki ne potrebuje temeljne? Najbolje, da mi napišete točno kaj je boljše.Nekaj je že bilo objavljeno na to temo, ampak časi se spreminjajo.
2.) Naslednja stvar čopič, sprej ali kompresorsko barvanje? Delal bom doma.
3.) RAL barve za STEYR 540 so: 3003 rdeča, 1014 bela in 7022 za podvozje siva. Ali to drži? Zmešali mi jo bodo v SILCO-tu v Šentrupertu.
Torej če povzamem. Sam bi najprej nanesel temeljni sprej., morda že kar v pravi RAL barvi, če ga bom dobil. Nato pa nekaj nanosov pokrive barve. Poliral, brusil ne bi nič, saj bi v končni fazi imel traktor za delo ne za gledat. Razen, če zaradi obstojnosti svetujete drugače.
Hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
brko Kmetovalec
![Kmetovalec Kmetovalec](http://cdn1.iconfinder.com/data/icons/LUMINA/jobs_icons/png/72/farmer.png)
Pridružen/-a: 30.01. 2008, 12:08 Prispevkov: 42 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 30 Mar 2021 08:09 Naslov sporočila: |
|
|
Živjo.
Jaz sem se podobne zadeve lotil lani. Sem pa obnavljal Univerzala 445. Če odpreš temo Traktorji/Druge znamke/Univerzal/stran 71 boš videl sliko traktorja.
Karoserijske dele sem najprej očistil, popravil kjer je bilo potrebno, pokital, pobrusil na lahko celo površino, da sem staro barvo zmatiral. Za barvanje sem uporabljal kompresor. Najprej sem nanesel špric kit, ga malo pobrusil, sledila je barva. Uporabljal sem barve GRAVIHEL, dvokomponentne, mešanje s trdilcem v razmerju 3:1, kupil v MAK (NM). Motor, menjalnik, in ostalo sem dobro očistil ter direkt barval z barvo-brez špric kita. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
thegasperus Vajenec
Pridružen/-a: 29.03. 2021, 20:58 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 30 Mar 2021 09:08 Naslov sporočila: |
|
|
Aha, hvala za odgovor.
Jaz sem že 3/4 komponent prebrusil do kovine nato ferosan.. sedaj pa čaka. Torej je v mojem primeru dovolj, da nanesem temeljno barvo in nato pokrivno barvo ter lak po izbiri. Ne gre se mi za popolnoma gladko površino, bolj za zaščito. Nočem pa, da se po enem letu začne luščiti. Blatnike pa moram še pošvasati, saj so preveč poškodovani in me bodo počakali do konca.
Špric kita ne bi rad nanašal (sploh ne povsod), ker se mi zdi preveč dela z brušenjem. Nekih poškodb (razen na blatnikih) pa tako ni.
Ali lahko špric kit dodam po temeljni barvi?
Ali lahko špric kit dodam samo na del, ki ga je delno poškodovala rja? Da ne kitam in brusim celega kosa?
Bom probal, na nekih manjših kosih oba načina in različen vrstni red (kit in temeljna) ker se mi zdi, da mi vsak drugače reče. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|