Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 23 Jun 2009 09:35 Naslov sporočila: čip tuning traktorja z commonrail |
|
|
Lep pozdrav!
zanima me, kaj si mislite o teh čipih za moč, ki jih priklopiš na senzor pritiska v vodu?
tukaj je par strani ki te čipe prodajajo za okoli 500€, kar se mi zdi dokaj ugodno. ker imaš potem namesto 125 KM kar 150 KM
klik
klik
s tem da pred servisom zadevo odklopiš v 15 minutah kar se mi zdi bistveno za garancijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor 5011 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14 Prispevkov: 1594 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 23 Jun 2009 09:43 Naslov sporočila: |
|
|
To je edn pri nas nekaj sprobaval na DF agtrotron 130. Čipal so ga na okoli 160 km in je baje DF trgov gate. Je bil pa kestl še enkrat hitrš prazn. Čip so po enem dnevu vzeli vn.
Moraš pa gledat na to, če se že spraviš čipat, da ga čipaš do neke meje. Vsak traktor ima neke sposobnosti, koliko mašina zdrži in geštel, če pretiravaš pa začne crkavat.... Pol pa maš čip za 500€ pa traktor k je isto vreden 500€ ko je vs preteran. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 23 Jun 2009 10:07 Naslov sporočila: |
|
|
ja je tudi odvisno od motorja. glede na to da delajo SISU motorje na finskem, kjer v valtrah morjo zdržat dost dela mislim da so precej vzdržljivi motorji. glede tanka pa dvomim da bi bil tolko hitreje prazen. sej se ja navor poveča in če pol recimo orješ z isto hitrostjo v višji prestavi z manj obrati je logično d manj pokur. če pa ti pol navitga teraš do konca se pa jasno da pozna. in verjetno ga neboš šel navijat do konca.
tisti čip pri čiptuning direct se mi dopade ker ima pokazatelj delovanja
(sem prebral tudi navodila, vse lepo razloži.)
edit:
pa ne da so DF motorji slabi, da nebi kdo tako razumel |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 23 Jun 2009 13:50 Naslov sporočila: |
|
|
Kakor hočeš se lahko obrneš, rit imaš vedno zadaj. Če ne trpi poraba goriva, pa trpi transmisija in kompleten sistem za vbrizg goriva. Višji tlak turbine tudi ne prispeva k vzdržljivosti motorja. Poleg tega ostaja izpušni sistem isti in je ob večjem pretoku večja ovira ispušnim plinom. Analogno sesalni sistem. Vsaka stvar se nekako plača (vrača).
Najbrž ni smiselno moči motorja povečati nad moč traktorja, ki je najmočnejši v seriji!?
@Luksi, sicer ne v isti temi, pa vendar skoraj v isti sapi poudarjaš malenkostno razbremenitev transmisije pri obračanju na ozarah, na drugi strani pa že gledaš kako boš s prestavo ali dve višje oral pri isti hitrosti. Nelogično!? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 23 Jun 2009 15:19 Naslov sporočila: |
|
|
SimonKR je napisal/a: | Najbrž ni smiselno moči motorja povečati nad moč traktorja, ki je najmočnejši v seriji!? |
Podpis pod to! Sicer pa verjamem, da po "navitju" traktor ne bo več pil če boš delal naprej z istimi priključki in z isto težko nogo! Ker ima traktor več navora pri nižjih delovnih obratih motorja-za to pa vsi vemo tisto znano krivuljo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 23 Jun 2009 16:59 Naslov sporočila: |
|
|
Navor se bistveno ne spremeni pri tem, poveča se predvsem moč! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hanzi11 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20 Prispevkov: 841 Kraj: Ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
hanzi11 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20 Prispevkov: 841 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 23 Jun 2009 17:13 Naslov sporočila: |
|
|
kmet je napisal/a: | Navor se bistveno ne spremeni pri tem, poveča se predvsem moč! |
čist odvisno od motorja in od tistega ki ti dela čip....
Ponavadi je išji navor (v nižjih obratih) bolj uporaben kot pa višja moč na polnih obratih
Razen če si navajen imeti gas "digitalno" vklopljen (1 oz 0) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 23 Jun 2009 19:04 Naslov sporočila: |
|
|
jah, tranzmisija ki jo ima naš 6460 se uporablja pri traktorjih največje moči 230 KM tako da tu ne vidim problema. takisto sem našel na netu podatke za ta motor (sisu 44CWA) ki se uporablja še kje drugje kot v traktorjih da je največja moč pri enem gozdarskem stroju in sicer 117kw, dočim bi ob uporabi čipa imel naš le 110kw. ma nevem, verjetno itak nebomo tega vgrajevali ker je riskantno. malo sva se z očetom menla pa nisva ziher al ja al ne. bomo videli |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Savinjčan Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 30.10. 2008, 14:56 Prispevkov: 538 Kraj: savinjska dolina
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|