Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 616
|
Objavljeno: 28 Maj 2018 10:53 Naslov sporočila: Starejše motorke rezervni deli |
|
|
Zdravo,
imam husqvarno 480 cd letnik okrog 1980 (Tomos izvedba), ki je sicer v dobrem stanju in je z njo fajn podirat, samo me zadnje čase zajebava.
Problem je sledeč
Vžge normalno, ko je hladna laufa lepo in brez obremenitve lepo zapoje in ima obrate ter pospeške normalno...ampak nima moči! Ko jo prislonim na hlod in malo pritisnem jo pobere.
Malo mi je tudi čudno ker se vsake tolk cajta tut mal zaganja, kot da bi bil problem v forgazerju. ALi je lahko to povezano tudi s cinšpulo?
Po cca 15 minutah "matranja", ko se segreje, pa jo odreže...ne da več iskre dokler se ne ohladi.
Svečka nova, filtri spucani, nikjer nič ne pušča ali da je zamašeno.
Se pravi da mora bit nekaj narobe z elektriko. Nekje sem bral, da bi lahko bil problem v prebijanju kabla za ugašanje, ker se izolacija pregreje in začne prebijat, kar daje slabo iskro in v končni fazi nič iskre. Bom še to probal preverit.
Najverjetneje pa je potrebna menjava vžigalne tuljave.
Zdej me pa zanima, če se da še kje dobit original dele (tudi rabljene samo da so testirano brezhibni) za tako staro motorko?
Ve kdo za kakšnega "home" serviserja ali pa servis, ki bi lahko imeli kaj takega na polici?
Se je kdo ukvarjal s podobnimi problemi na podobnih motorkah in kako jih je rešil?
Glede na opisane probleme najbrž ne more bit kej drugega narobe, ali pač?
hvala za pomoč. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 28 Maj 2018 11:25 Naslov sporočila: |
|
|
Pred časom so mi v Trgomoto Krško priskrbeli neke rezervne dele za tomos UMO motorje. Pa v TMS Brežice se tudi marsikaj dobi za tomosove strojčke. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 790
|
Objavljeno: 28 Maj 2018 18:28 Naslov sporočila: |
|
|
Če še nisi, obnovi vplinjač. Set tesnil in membran dobiš za 15 eur. Tomos je te motorke samo sestavljal, tako da ne verjamem, da držijo kakšne rezervne dele za te motorke.
Bo pa problem z rezervnimi deli, ker za te stare husqvarne se skoraj ne dobi več delov. Sem enkrat spraševal točno za ta model, pa kolikor se spomnim se je dalo dobiti samo nov cilinder in bat (kitajski), ter garnituro za vplinjač, ostalo pozabi.
Na tvojemu mestu bi se znebil motorke in kupil nekaj novejšega, lažjega. Hrbtenica ti bo hvaležna, denarnica pač ne. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robinzon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.11. 2009, 19:20 Prispevkov: 841 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 28 Maj 2018 18:55 Naslov sporočila: |
|
|
Lahk prebija stikalo za ugašanje. Poglej tudi oddušek rezervarja če je zamašen in se v rezervarju ustvarja podtlak. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 616
|
Objavljeno: 29 Maj 2018 08:37 Naslov sporočila: |
|
|
Sem malo raziskoval...
baje da so imele motorke dosti podobne vžigalne sisteme...nekatere bosch, ki naj bi bil manj zanesljiv druge pa SEM tip GA ki naj bi bil boljši.
Moja 480ka ima SEM tip GA modul
tole sem prebral na enem "SMOKSTAK" forumu
Citiram: | A Dolmar 153 (actually a Poulan 6000) which is a 100cc unit that with the 36 inch bar wili easily go through anything for a while. After it heats up it won't re start as the ignition is wonky. This is a trait of these Bosch solid state units as they age.
Does anyone have an ignition unit? Or the savvy to dive into this potted assembly? This ignition is also supposedly on: Husqvarna 480, 285, 2100. Stihl 045 & 056 and some 041 models. Dolmar 119, 120 and other Dolmars.
The coil is new as it's a current production coil.
|
Sicer gre v tem primeru za boschev sistem ampak v nadaljevanju piše tole
Citiram: | Awhile back, I ran into this problem with my own Dolmar 133, I have since fixed piles of saws with this ignition, this was a pretty common occurrence with the Bosch 2 piece ignition. For most of the saws with this igntion the historical fix is to locate and install an appropriate SEM type GA ignition/coil and flywheel. While this works, it cost quite a bit of money. Further, much like a functioning Bosch ignition, they can be hard to locate. |
in tole
Citiram: | To use the SEM unit, you also have to have the flywheel, if you go the used route, the cost usually averages $125. For a new SEM unit and a used Flywheel, closer to $200, new SEM and new Flywheel, is around $300 from the dealer. I've done those conversions before on Husqvarna 2100s, it works great, but often the cost is more than the saw is worth. |
Modul SEM GA izgleda takole in na izgled je identičen tistemu v moji Husq 480 CD
https://store.chainsawr.com/products/sem-type-ga-chainsaw-ignition-coil#
Med drugim naj bi imela isti modul tudi Stihl 08s, katero imam doma z zaribanim motorjem, tako da ob priliki razstavim še štilarco in držmo pesti, da bo zadeva kompatibilna. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 616
|
Objavljeno: 04 Jun 2018 19:23 Naslov sporočila: |
|
|
feedback
žal ne paše...
tako da iščem kakšno starejšo zaribano motorko, ki bi imela SEM GA cinfpulo, delujočo seveda...če ima kdo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|