Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Gošavc™ Traktor Forum - zvestoba do groba
![](images/avatars/traktor/3916450614968e7f66d4ff.jpg)
Pridružen/-a: 07.02. 2006, 21:09 Prispevkov: 351
|
Objavljeno: 04 Jan 2013 15:34 Naslov sporočila: Deutz in njegava elektrika |
|
|
Mene pa zanima če ima kdo katalog od Deutz fahr - Torpedo D4506, ker bi ga potreboval za elektriko.
Danes sem se cel dan igral in mi še vedno ne delajo smerniki (žmigavci) neglede kako dam ročko.
In še problem je ko dam dolge luči ni v stikalu za smernike elektrike.
Ali se kdo od vas spozna na elekrtiko in bi znam napeljati novo napeljavo?
Če je kdo naj mi piše na ZS.
Rad bi mu pa zamenjal elektriko oz. nekaj naredil da bi delala, da ga lahko registriram.
Hvala.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
djgregy Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 27.04. 2009, 17:05 Prispevkov: 252
|
Objavljeno: 05 Jan 2013 08:07 Naslov sporočila: |
|
|
če ti žmigavci ne delajo je lahko zanič tudi avtomat za žmigavce, pri dolgih lučeh pa avtomat za dolge luči kateri preklaplja dolge/kratke |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
peter_28 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 13.12. 2006, 23:44 Prispevkov: 999 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 05 Jan 2013 08:51 Naslov sporočila: |
|
|
Najverjetneje je stikalo fuč? Saj so na eni ročici smerniki in vklop dolgih luči? |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
Gošavc™ Traktor Forum - zvestoba do groba
![](images/avatars/traktor/3916450614968e7f66d4ff.jpg)
Pridružen/-a: 07.02. 2006, 21:09 Prispevkov: 351
|
Objavljeno: 07 Jan 2013 20:13 Naslov sporočila: |
|
|
Peter 28 točno tako je ja. Vse je na eni ročici.
Bom najprej preizkusil avtomat in potem vidim kaj je.
Hvala. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
Daniel Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.02. 2006, 10:41 Prispevkov: 1392 Kraj: Prlekija
|
Objavljeno: 09 Jan 2013 20:04 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem na Torpedu (sicer 75 konjev) populil čisto vse žice ven in začel od začetka, skupaj z novo škatlo za varovalke, elektronskim avtomatom za smernike in elektronskim avtomatom za luči. Tako imam sedaj, ko prižgem luči zmeraj prižgane kratke (privzeti položaj avtomata), prej pa je avtomat za luči (star) ostal v položaju kjer je bil nazadnje.
Drugače pa se dolge luči vklapljajo preko mase, ki jo spusti stikalo na katerem so smerniki in hupa, na elektronski avtomat za vklop luči. Posledično notri preklopi tuljava in prižge dolge luči.
Je pa tako, da se danes na trgu dobi tudi cel kup novega odpada, posledično sem tako pri eni od trgovin s to robo v bližini kupil orginal stikalo za smernike za Torpeda in ko sem z njim skuril dve varovalki in 2 elektronska avtomata za smernike sem ugotovil, da je že tovarniško v kratkem stiku ko se vklopi smernike na stikalu (predlagam, da pred nakupom preveriš).
Sem ga nesel nazaj in "pameten" prodajalec je strokovno ugotovil, da sem ga sam skuril, ker ni bil strokovno vgrajen...sem požrl ta cmok in ga bom ob prvi priliki skušal odnehtat in popravit, dotlej pa še stari dela. Za avtomate pa so mi iz firme, ki jih dela (TPE) prijazno poslali nove upore, tako, da sem še te popravil.
Menjal sem tudi komplet napeljavo do luči, senzorja podtlaka, hupe, alternatorja, grelne svečke, senzorja tlaka olja in akumulatorja, kjer sem dodal še glavno stikalo (enkrat sem že imel traktor v dimu) in dodal še temperaturni senzor za pregrevanje motorja in nove indikatorske lučke na armaturki.
Vezava za smernike pa gre tako, da čez avtomat (elektronski ali bimetalni) pelješ + iz ključavnice (ali kjer ga lahko dobiš) in potem na vhodni kontakt stikala za leve in desne smernike, iz stikala pa potem naprej do vsakih smernikov po eno žico. Elektronski avtomat rabi za delovanje še -, na kontakte, ki ostanejo pa vežeš indikatorske lučke za smernike.
Na smerno stikalo prav tako priklopiš hupo (ne me držati za besedo a mislim, da gre + direktno na hupo, - pa skleneš s pritiskom na smerno stikalo (žička, ki je visi spodaj iz stikala), na stikalu pa je zraven vseh ostalih kontaktov tudi kontakt za - na boku smernega stikala (a ponavadi dobi - že na stiku z armaturno ploščo)
Vseh stvari nisem vezal po točno po shemi na varovalke ampak sem si jih razporedil malo po svoje in dodal še dve zunanji varovalki v ohišju, da varujem več manjših tokokrogov.
Če me vprašaš, če bi delal še enkrat? Zase morda bi, sem pa 14 dni sedel na traktorju in tuhtal, lotal in vlačil kable. Vse skupaj je kar zanimiva izkušnja in še kaj se naučiš zraven, drugače pa je bolje stvari prepustiti avtoelektričarjem.
Morda ti bo spodnja priponka kaj v pomoč, notri je shema elekrike za deutz55 in pa kode električnih priključkov po DIN standardu.
ftp://dcavni.dyndns.org/deutz55elektroshema.zip
in morda še tole
http://i245.photobucket.com/albums/gg54/vedran222/IMG_1630.jpg
http://i245.photobucket.com/albums/gg54/vedran222/IMG_1631.jpg |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 10 Jan 2013 07:08 Naslov sporočila: |
|
|
Stvar je v tem, da so tile naši "oldboysi" že v letih in sčasoma je zadeva vsepovsod po malem v ku***. Rešiš eno stvar, pa bo jutri druga. Leta, drgnjenje, treslaji, vlaga, zime in (ne)negovanje naredijo svoje. Včasih je res najbolje v celoti zamenjati pa je mir. Res pa je, da te bo to električal stal ene 300€+... |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
Gošavc™ Traktor Forum - zvestoba do groba
![](images/avatars/traktor/3916450614968e7f66d4ff.jpg)
Pridružen/-a: 07.02. 2006, 21:09 Prispevkov: 351
|
Objavljeno: 10 Jan 2013 19:03 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za odgovor Daniel in za razlago tega.
Se bom malo igral, če bo res padal kakšen sneg ![Cool](images/smiles/icon_cool.gif) |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
stari ferguson Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 26.07. 2015, 14:09 Prispevkov: 202 Kraj: Bogu za hrbtu
|
Objavljeno: 19 Jan 2016 20:01 Naslov sporočila: |
|
|
Je obstajala neka tema o zračnem hlajenju pa v njej ne morem več pistati, pa bom tu vprašal
Kako je narejeno prikazovanje temparature(modro-zeleno-rdeče(analogno)), ker mi v vožji v klanec kaže kazalec skozi čisto hladen motor(modro, tam 10min vožje, pa 10min je prej je stal), ko pa se pelješ po klancu navzgor pa ta strmo naraste na čisto rdečo. Rebre so očiščena, jeremen je cel(ventiltor bi mogel delovati), prav tako smo menjeli zračni filter. Kje je termometer(al kako se že temo reče, opazil sem da je v eno luknjo pri motorju(pri zadnjem cilindru) v luknjo vstavljena neka sonda, je to to, ali je kje drugje) ker se mi traktor na dotik ne zdi tako vroč kot kaže (usmerjevalnik zraka lahko z rokami odstraniš je rahlo topel a ni zelo vroč, kot bi bil, če bi bil motor zelo vroč)
Traktor: DF Agro+ 70, l.2000, zračno hlajen |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|