Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Deželak Administrator foruma
Pridružen/-a: 07.01. 2006, 21:51 Prispevkov: 194 Kraj: Laško
|
Objavljeno: 07 Nov 2006 19:22 Naslov sporočila: |
|
|
Res je za prevoz s kombijem, pri tovornjaku pa se doda še ena nula, za izredni prevoz pa pomnožimo z 2.
Vsaj po moje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 07 Nov 2006 21:41 Naslov sporočila: |
|
|
Fantje!
To preprosto ne gre!
Prevoz blaga iz München-a stane nekje med 220 in 260 tisoč tolarjev (vlačilec+prikolica (cena je odvisna od tovora)).
Zato mi prosim ne govorit da nekdo nekaj pripelje in Nizozenske za 300-400 evrov.
Če pogledamo:
400 EUR = 95.856,00 sit
Šlepar povprečno porabi na sto km nekje 36-40 litrov goriva, recimo da je povprečje 38l/100km.
1l dizelskega goriva je nekje 227,20 sit.
Če vzamemo da je iz Nizozemske do Slovenije nekje 1000km, ne zaslužimo niti za nafto, kaj da bi še voznika plačali, kje je še vzdrževanje tovornjaka, ipd...
Samo za gorivo porabimo 86.336,00 sit.
Za takšno ceno se iz Nizozemske pripelje samo kakšna manjša stvar z kombijem, skupne dovoljene teže do 3,5 tone!
Glede izrednih prevozov je stvar takšna:
1. Cena je odvisna od dimezij tovora
2. Teže tovora
3. Tudi od oblike tovora, ipd
4. Razdalje (oddaljenosti cilja kamor je tovor namenjen)
V večini primerov za prevoz kmetijskih strojev ne rabimo posebnih prikolic (beri polpriklopnikov), res pa je da se velikokrat rabi posebni prevoz zaradi dolžine (prevoz žitnik kombajnov, ipd.)
Cena takega prevoza je nekje 50% večja od navadnega prevoza (odvisno od dajatev, ki jih mora prevoznik plačati ob prijavi izrednega prevoza)!
Ko pa gre za prevoze predmetov večjih dimenzij in tež, so pa cene takšne da boli glava,...
LP JCB FAST TRACK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor 5011 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14 Prispevkov: 1594 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 09 Nov 2006 12:09 Naslov sporočila: |
|
|
Se strinjam sam cene za prevoz so pa res vrtoglave |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tine Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 09.05. 2006, 11:27 Prispevkov: 349 Kraj: zali log
|
Objavljeno: 16 Nov 2006 18:55 Naslov sporočila: |
|
|
Deželak je napisal/a: | Res je za prevoz s kombijem, pri tovornjaku pa se doda še ena nula, za izredni prevoz pa pomnožimo z 2.
Vsaj po moje. |
Za res izredni prevoz je faktor 4 do 5. Problematična je v večini primerov širina in višina, dolžina pri kmetijskih strojih običajno ni taka, da bi ne šla v normative. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zoran.meh Vajenec
Pridružen/-a: 08.11. 2006, 17:09 Prispevkov: 10
|
Objavljeno: 21 Nov 2006 11:55 Naslov sporočila: |
|
|
Kje v Nemčiji je najbolš pogledat za rabljene jcb-je.Mi mormo kupit traktor tm okol 160KM in se mi tile zlo dopadejo.Kaj je večji problem mašina la menjalnik?Na kaj je še dober bit pozorn? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gregorius Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 20.11. 2006, 16:54 Prispevkov: 304 Kraj: Radgona-land
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
gregorius Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 20.11. 2006, 16:54 Prispevkov: 304 Kraj: Radgona-land
|
Objavljeno: 27 Nov 2006 21:33 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|