Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
potok123 Vajenec

Pridružen/-a: 25.03. 2008, 19:49 Prispevkov: 25 Kraj: Ivanjkovci
|
Objavljeno: 26 Mar 2008 09:19 Naslov sporočila: |
|
|
jas bi ga na vašem mestu še prebarval pol pa mate 30 let mir dokler bo šel motor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
store404 Traktorist

Pridružen/-a: 07.11. 2007, 20:15 Prispevkov: 110
|
Objavljeno: 26 Mar 2008 12:31 Naslov sporočila: |
|
|
Lp.....
Vem da bi ga bilo treba še prebarvati ......
Saj prebarvali smo samo blatnika ker smo ga registrirali........ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pezin Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 13.04. 2007, 12:46 Prispevkov: 393 Kraj: Ribnica/Zamostec
|
Objavljeno: 25 Maj 2008 19:36 Naslov sporočila: |
|
|
eno vprašanjce za štore 404...
crknil je obratomer, probal sem števec, pa ga z zajlo brez problema premaknem, tako da je najbrž šel senzor v motorju.
kdo ve kje bi dobil ta del (na desni strani, poleg filtra) in kakn je kaj finančni vidik?
lp in hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Dorado 86 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2008, 17:42 Prispevkov: 466
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
brozzy Vajenec

Pridružen/-a: 23.05. 2008, 10:26 Prispevkov: 29
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Matevžk Kmetovalec

Pridružen/-a: 27.07. 2007, 13:39 Prispevkov: 64 Kraj: Podljubelj
|
Objavljeno: 28 Maj 2008 20:05 Naslov sporočila: |
|
|
brozzy ima prav, ampak na tej strani je v prvem postu slikca, ki ti to okvirno prikazuje.
Štore spada pod standardne, ne gorske, traktorje. Zato ima v teoriji največji bočni naklon 30 % (dobrih 15 stopinj), vzdolžni pa 40 % (dobrih 20 stopinj) - na sliki imaš narisano.
Ampak, če se ne motim, to je teorija in gre za "statično stabilnost". V takem naklonu bo neobremenjen traktor stal. Vožnja doda dinamične sile, ki te po domače povedano "zagujsajo" in se zato zvrneš že pri manjšem naklonu. Morebitna dodatna kolesa bodo seveda omejitve povišale, pa že tako se mi zdi, da se vzdolžno marsikdo brez težav vozi po večjem naklonu (če se ima spodaj kje ustaviti ).
Še osnovnošolska razlaga pretvorbe procentov in stopinj, da se boš že zdaj nekaj naučil, kar nekateri traktoristi še na stara leta ne vedo: 100 % klanec je 45 ˚; to je klanec, kjer se pri enem metru premika naravnost naprej (če bi vrtal v nagnjena tla) premakneš še en meter navzgor. 100 % klanec ni navpična stena. Torej so klanci lahko tudi bolj strmi od 100 %. (Odstotki klanca merijo, za kolikšen delež vodoravnega premika se premakneš navpično navzgor. 0 % naklon je popolna ravnina.) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
korošc Kmetovalec


Pridružen/-a: 18.01. 2006, 18:47 Prispevkov: 58 Kraj: prevalje
|
Objavljeno: 18 Jul 2008 08:02 Naslov sporočila: |
|
|
štore 504 plus dvojna kolessa zadaj gre po naklonu nad 50 % (okoli 70%) s pajkom sip 350 prečno ter tračnim obračalinkom za pripravo redi po vertikali |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lav Kmetovalec

Pridružen/-a: 04.06. 2008, 00:02 Prispevkov: 49
|
Objavljeno: 03 Avg 2008 16:55 Naslov sporočila: |
|
|
Zanim me če Štore 402 ima reduktor ali ga nima? Kako je pa pri 502?
(Nekje sem namreč zasledil da 402 nima reduktorja, kar se mi zdi čudno) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bizgec Kmetovalec

Pridružen/-a: 01.06. 2008, 15:10 Prispevkov: 82 Kraj: vsepovsod me je nmal
|
Objavljeno: 03 Avg 2008 21:29 Naslov sporočila: |
|
|
lav je napisal/a: | Zanim me če Štore 402 ima reduktor ali ga nima? Kako je pa pri 502?
(Nekje sem namreč zasledil da 402 nima reduktorja, kar se mi zdi čudno) |
ha sej reduktor ma pa vsak traktor  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
_Pepe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.08. 2006, 17:13 Prispevkov: 643 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 04 Avg 2008 08:28 Naslov sporočila: |
|
|
lav je napisal/a: | Zanim me če Štore 402 ima reduktor ali ga nima? Kako je pa pri 502?(Nekje sem namreč zasledil da 402 nima reduktorja, kar se mi zdi čudno) | Ta dva traktorja sta si razen motorja in kakega dodatka takorekoč identična. Nekega divjega razvoja in izboljšav pred skoraj tremi desetleji ni bilo.
Reduktor pogovorno pri nas pomeni, da ima traktor prestave, ki so počasnejše in to skupino prestav v večini traktorjev izbiraš z ločeno prestavno ročico. Potem pa znotraj skupine spet z običajno ročico. Ne vem kako bi to na kratko in logično zapisal. Štore pa nima tako. Z eno ročico zbiraš vse prestave v obeh skupinah. Štore ima 3 + 3 prestave naprej. V menjalniku je pravzaprav vse precej podobno narejeno kot pri tako starih traktorjih, ki so imeli ločeno ročico za izbiro skupine prestav (denimo IMT, same delfino...). Torej dodatni zobniki za upočasnitev prestav. Štore je imel tudi varianto s posebej počasnimi prestavami, ki so se ločeno izbirale. To se spomnim iz priročnika, v živo takega traktorja nisem videl.
Sicer pa mehanski reduktor pomeni po mojem skupino zobnikov, ki skrbijo zato da se zmanjša število vrtljajev na izhodu glede na vstopno os. Če pa vhod in izhod zamenjamo, pa se število poveča. Strojniki, na pomoč , ne vem vaših definicij.
Štore ima še na zadnjih kolesih bočna reduktorja, ampak tega verjetno nisi imel v mislih. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|