Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
RH0+ Gost
|
Objavljeno: 22 Sep 2007 11:30 Naslov sporočila: Steyr ki je pogoru....... |
|
|
A mogoče tist (expert za Steyr-je, baje) iz Trzina kaj več ve o zgoretem STEYR-ju iz Žabnice...................................
(urejal mod. tractor 22.9.07) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
RH0+ Gost
|
Objavljeno: 22 Sep 2007 15:26 Naslov sporočila: Steyr............ |
|
|
Ko ga boš spoznal, če ga boš, mogoče spremeniš mnenje : Trzin-Steyr itd..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kmetič123 Traktorist
Pridružen/-a: 13.08. 2007, 20:53 Prispevkov: 105 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 25 Okt 2007 16:43 Naslov sporočila: |
|
|
Zanima me če ima kdo na steyr kompaktu ali NH TND-A-ju powershuttle. Zanima me kako se obnese. Jaz ga zaradi tega, ker nisem hotel imeti preveč elektronike nisem vzel, zato me zanima če sem kaj zrešil |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakakorenjak Administrator & Forumovec leta 2008
Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56 Prispevkov: 1256 Kraj: Dramlje/Celju
|
Objavljeno: 25 Okt 2007 18:57 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen!
Odvisno za kaj boš rabil ta traktor. Mi imamo na TND-ju powershuttle, in smo se razvadl, ni kaj. Nočemo več traktorja brez power-ja, ker je zelo praktičen, predvsem pri obračanju na koncu njive in pri delu s prednjim nakladačem, pa vsepovsod je uporaben, dokler ga ne sprobaš, ne verjameš. Tako da, naslednjič se odloči zanjga, ti priporočam. In vsem ostalim.
Lep pozdrav,
kmetija Korenjak. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 26 Okt 2007 10:42 Naslov sporočila: |
|
|
Powershuttle je za večje število ur vsekakor uporabna zadeva, še posebej zaradi sklopke v olju.Mi se zato opcijo nismo odločili ker bi traktor kar nekaj podražila, kar pa se nam pri takem številu letnih ur, kot jih naredimo ne bi splačalo.S powershuttlom je ponavadi tudi powershift, ki pa pri verziji z 90km ni vedno tako hudo nujen, ker močan motor odpravi marsikatero prestavljanje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 26 Okt 2007 11:42 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: | Powershuttle je za večje število ur vsekakor uporabna zadeva, še posebej zaradi sklopke v olju.Mi se zato opcijo nismo odločili ker bi traktor kar nekaj podražila, kar pa se nam pri takem številu letnih ur, kot jih naredimo ne bi splačalo.S powershuttlom je ponavadi tudi powershift, ki pa pri verziji z 90km ni vedno tako hudo nujen, ker močan motor odpravi marsikatero prestavljanje. |
Tule ga malo sekate sem ter tja... Koliko pa je malo ur?
Da opravi močnejši motor ves potem bi imel recimo 150 ks traktor samo 2 brzini pa vemo da temu ni tako. Za moje pojme sta ta dva elementa na traktorju skoraj nujna sploh če kupiš novega. Seveda pa je odločitev posameznika in tega koliko si pristaš raznih električnih delov na traktorju.
V praksi pa je to super zadeva pa če delaš 50 ur na leto ali pa 500.
Pri prvem se samo sprašujem če je ekonomičnost nakupa upravičena.?!
LP M |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 26 Okt 2007 13:53 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Tule ga malo sekate sem ter tja... Koliko pa je malo ur? |
Saj ni nihče omenjal ''malo ur'' in tega da zadeva ni uporabna.
Sicer pa nisi čisto razumel, kaj sem s prejšnjim postom hotel povedati.
Ne gre zato, da bi močnejši motor rabil manj prestav.Tu gre bolj za razmerje med maso in močjo.Če je to majhno (majhna masa, velika moč motorja), potem zagotovo ni toliko dela z menjalnikom, kot pri npr. 1t težjem traktorju iste moči.Konkreten primer:pri vožnji v klanec s TDD-jem 80km in prikolico je treba pri premagovanju klanca dvakrat prestaviti navzdol.Pri vožnji v isti klanec z isto prikolico ampak s tnd95 pa lahko ročico menjalnika pustiš čisto pri miru, ker tu obrati ne padejo toliko, da bi bilo treba kaj prestavljati navzdol.To pa nima prav veliko veze s številom prestav, ampak z načinom prestavljanja (npr. powershift ali mehansko).Zaradi prej omenjenega primera sem pa napisal da pri takem traktorju powershifta človek ne pogreša tako zelo (vsaj dvakratnega ne).Prej powershuttle, če že.Ta vključuje tudi oljno sklopko, ki je bolj vzdržljiva kot navadna suha sklopka in zato verjetno tudi zdrži več ur. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
potokar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.10. 2006, 12:09 Prispevkov: 730 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 26 Okt 2007 14:14 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz imam tudi pri Steyrju 495 powershutle in polovičke, pa zato nočem več sesti v drug traktor oz. nerad, sploh zaradi tega, ker delam z eno roko tako, da pri spreminjanju smeri vožnje ne spuščam volan. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
potokar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.10. 2006, 12:09 Prispevkov: 730 Kraj: Tržič
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|