Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1071 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 25 Jan 2024 09:37 Naslov sporočila: |
|
|
V živo še nisem videl. Po logiki bi rekel da imaš v traktorju eno komando vedno aktivno in olje kroži. V škatli so elektromagnetni ventili in 2 celindra. Zajle se direktno ali preko škripcev priklopi na ročice.
Običajno se pri takšnih sitemih kroženja olja dodatno segreva. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
popit Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22 Prispevkov: 355 Kraj: Rovtar
|
Objavljeno: 25 Jan 2024 10:44 Naslov sporočila: |
|
|
dogtag je napisal/a: | ima kdo zmontiran zgoraj omenjeni hidravlični kit jlovšin?
mene zanima kako je stvar narejena, so v ohišju skriti cilindri ali kaj drugega?
kako je s priklopom hidravličnih cevi na traktor? če prav razumem lahko priklopiš na dvosmerni ventil in zatakneš ventil v eni poziciji, da olje kroži? |
Sicer bomo tukaj vsi ugibali, zato je najboljše, da jih pokličeš pa ti bo proizvajalec povedal v detajle.
Jaz mislim, da mora ollje vedno krožiti, saj gre v principu za klasičen ventil. Preglej v traktorju, če imaš možnost blokade dvosmernega ventila v traktorju in kolikšen pretok zahteva tale zadevica na vitlu, da ne bo prihajalo do pregrevanja olja. Pomembno je tudi kako je priključeno, saj imajo ventili na eni strani varnostni ventil in navadno je ''tlačna'' cev posebej označena...naprej od ventila in do cilindrov to ni več pomembno Ampak tukaj pa gre za dva zaporedno vezana ventila in je zaporedje važno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dogtag Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 23.03. 2016, 11:45 Prispevkov: 214
|
Objavljeno: 25 Jan 2024 18:16 Naslov sporočila: |
|
|
hvala.
v kolikor se odločim za predelavo, bom predelal tudi hidravliko na traktorju, da ne bo potrebe po odprtem ventilu in segrevanju olja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 25 Jan 2024 19:58 Naslov sporočila: |
|
|
Na nekaterih traktorjih, če imaš stalno vključen ventil za priključke, dvižna hidravlika ne dela, ker se napaja iz istega voda brez prioritete. Večina novejših nižjega razreda imajo tako rešeno.
Kot zanimivost, Zetor 2011, 2511, 3511... iz leta gospodovega cca 1965+ je premogel hkratno napajanje zunanjega izvoda in dvižne hidravlike in poleg tega je imel še zelo dobro delujočo regulacijo hitrosti dviga tritočkovnega dvigala.
Npr. če si dvigoval kiper na prikolici in aktiviral 3T dvigalo, se je kipanje malo upočasnilo, dvig rok pa je deloval. Tudi dvig rok je deloval počasneje, ampak je delalo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bojc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2008, 13:08 Prispevkov: 453
|
Objavljeno: 26 Jan 2024 07:44 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi na Zetorju 5245 dela vse - preizkušeno - mešalec za beton hidravlika je vklopljena in olje kroži, hidravlika pa tudi dviguje mešalec, je pa treba pretok olja odpreti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
popit Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.03. 2011, 20:22 Prispevkov: 355 Kraj: Rovtar
|
Objavljeno: 26 Jan 2024 08:28 Naslov sporočila: |
|
|
dogtag je napisal/a: | hvala.
v kolikor se odločim za predelavo, bom predelal tudi hidravliko na traktorju, da ne bo potrebe po odprtem ventilu in segrevanju olja. |
Imej zmeraj v glavi, da katerakoli črpalka na traktorju zahteva konstanten pretok Da ne boš slučajno za črpalko in pred obstoječi ventil ugrajeval kakšnega enostavnega potnega ventila (pipa)... v primeru da ta potni ventil ne bi bil odprt (tudi hitra spojka lahko zataji), bi ti uničilo glavno črpalko v kolikor za njo ni varnostnega ventila, da razbremeni tlak (klasični blok ventili imajo vsi varnostne ventile).
Važno, da je max. pretok ventila na vitli enak ali večji od pretoka traktorske črpalke. Je res, da tisti čas, ko bo olje krožilo čez vitlo, ti ostala hidravlika na traktorju ne bo delovala, ampak brž ko boš sklopil povezavo do vitla, bo spet delala. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dogtag Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 23.03. 2016, 11:45 Prispevkov: 214
|
Objavljeno: 26 Jan 2024 19:55 Naslov sporočila: |
|
|
Razmišljal sem v smeri, da bi za obstoječim blokom (kiper + dvosmerni ventil) zmontiral še en par spojk in bypass s pipo. Ko bi imel priklopljen vitel, bi bila pipa zaprta in bi olje teklo čez ventil vitla, ko pa ne bi bilo vitla, pa bi bila pipa odprta in bi olje nemoteno krožilo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|