Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
OSA Vajenec
Pridružen/-a: 28.03. 2014, 15:29 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: 11 Okt 2018 17:00 Naslov sporočila: BCS AL 480 prevelika poraba goriva |
|
|
Pozdravljeni.
Imam težave s porabo bencina pri kosilnici BCS AL 480 (Acme motor). Ni vžigala oziroma je vžigala s težavo. Z bencinom sem počistil in s kompresorjem prepihal uplinjač (cozette ob28n), počistil oljni filter, nalil novo olje v filter. Potem ni imela iskre. Ko sem preverjal platine, sem videl, da sta plastični podložki razpadli. Zamenjal sem kondenzator in platine ter podložke. Sedaj vžiga na prvo pod štangasom, kot je treba. Ampak opažam, da porablja preveč goriva. V recimo 15-20 minutah košnje okoli 1,5-2 litra bencina. Bencin nikjer ne spušča. Opažam tudi, ko dam gas na polno, kosilnica rabi nekaj časa, da začne delat s polnimi obrati. Enako ko stoji na mestu in pri košnji. Nekaj časa pomeni delček sekunde ali sekundo, ampak prej je delala drugače. In pokadi se črn dim iz auspuha, ko dam gas do konca. Se ne spomnim, če se je prej tudi tako pokadilo.
Ko sem razdiral uplinjač, nisem bil pozoren na vijak na uplinjaču, koliko je bil pritegnjen. Sedaj se malo igram s tem vijakom, mislim da je to za nastavljanje prostega teka, ampak nisem siguren (vijak s fedro).
Torej vzrok da ni vžigala so verjetno bile dotrajane plastične podložke pri platinah, včasih je bila iskra, včasih ne. In nebi rabil razdiat uplinjača. Sedaj nekaj nekje ni vredu nastavljeno, zato porablja preveč bencina.
Prosim, če je kdo imel podobne težave ali kdo ve, kaj je potrebno nastavit za optimalno porabo. Tudi za vijak za dizo na vrhu uplinjača nisem siguren, ali je bil prej zategnjen do konca ali ne. Sem bil malo prehiter ko sem razdiral narazen.
Hvala za kakršnokoli pomoč.
lp Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 11 Okt 2018 19:52 Naslov sporočila: |
|
|
Vijak z vzmetjo moraš nastaviti tako, da pri prostem teku motor teče lahkotno, brez črnega dima ali preskakovanja enega delovnega takta. Ko dodaš plin mora takoj zagrabiti, sploh če je vroč motor. Ta vijak ima vpliv na porabo tudi pri visokih obratih. V 20 minutah košnje ne sme porabiti več kot 1/2 l goriva, če gre za košnjo mlade trave in urejen greben in ostro koso. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vagabund1 Vajenec
Pridružen/-a: 26.02. 2017, 11:17 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 27 Okt 2018 10:17 Naslov sporočila: |
|
|
Malo se poigraj z vložkom filtra za zrak lahko da je narobe obrnjen. To boš najlažje preveril tako da ga vzameš ven in vžgeš kosilnico. Če se bo hitro odzivala in ne bo črno pokadila je lahko to to. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
QBR Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.04. 2017, 05:13 Prispevkov: 81
|
Objavljeno: 27 Okt 2018 11:38 Naslov sporočila: |
|
|
b-pod1 je napisal/a: | Vijak z vzmetjo moraš nastaviti tako, da pri prostem teku motor teče lahkotno, brez črnega dima ali preskakovanja enega delovnega takta. Ko dodaš plin mora takoj zagrabiti, sploh če je vroč motor. Ta vijak ima vpliv na porabo tudi pri visokih obratih. V 20 minutah košnje ne sme porabiti več kot 1/2 l goriva, če gre za košnjo mlade trave in urejen greben in ostro koso. |
Običajno se ta vijak pri ogretem motorju nastavlja tako;
Počasi odvijaš vijak in ko začutiš, da se je motor začel "zatikati", torej, teči neenakomerno, nehaš.
Nato vijak privijaš, šteješ obrate in ko motor spet začne neenakomerno šklepetati, nehaš. Obrate vijaka razdeliš na polovico in za toliko odviješ. Na sredini naj bi bilo najbolj optimalno delovanje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
OSA Vajenec
Pridružen/-a: 28.03. 2014, 15:29 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: 30 Okt 2018 17:30 Naslov sporočila: |
|
|
vagabund1 je napisal/a: | Malo se poigraj z vložkom filtra za zrak lahko da je narobe obrnjen. To boš najlažje preveril tako da ga vzameš ven in vžgeš kosilnico. Če se bo hitro odzivala in ne bo črno pokadila je lahko to to. |
A to misliš oljni filter?
Drugače pa sem ravno oljni filter malo manj zategnil in deluje lepše, se mi zdi da tudi pije manj. Pa z vijakom sem se tudi malo igral. Bom poskušal še malo, dokler ne bom imel občutka, da je to to.
Hvala vsem zaenkrat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vagabund1 Vajenec
Pridružen/-a: 26.02. 2017, 11:17 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 31 Okt 2018 08:19 Naslov sporočila: |
|
|
Glej nerodna reč. Motor AL 480 nima ojlnega filtra ampak ima olje na dnu ohišja filtra za zrak.Vložek filtra pa je kot neka zvita plastična mreža pri starejših kovinski za tega ne vem če se razvije .Plastični se razvije in opere z bencinom, da je čist.Ko vstaviš nazaj pa moraš pazit ,da ti pokrov filtra ne stisne vložka(pravilno obrnjen vložek). Ko sem kupil svojo sem imel isti problem, po mojem je bila zato tudi naprodaj.....sedaj mi rezervar drži nekje do 4 ure košenja.
Lep pozdrav pa uspešne nastavitve. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
OSA Vajenec
Pridružen/-a: 28.03. 2014, 15:29 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: 31 Okt 2018 10:29 Naslov sporočila: |
|
|
Res je bil vložek za filter narobe obrnjen Nikoli si nebi mislil tega... Bom sporočil kako in kaj, ko grem naslednjič kosit. Pa hvala za nasvete kako nastavit tisti vijak. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
OSA Vajenec
Pridružen/-a: 28.03. 2014, 15:29 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: 19 Jul 2019 10:43 Naslov sporočila: |
|
|
Zaenkrat še vedno deluje brez težav Hvala za pomoč. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|