Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Simeon Kmetovalec
Pridružen/-a: 25.11. 2016, 15:27 Prispevkov: 66 Kraj: Dolenjska
|
Objavljeno: 17 Apr 2018 20:03 Naslov sporočila: |
|
|
Hmm.. kar je meni padlo v oči je to. 6V napeljava je imela elektriko direkt iz magneta. 12V napeljava pa ima še regulator napetosti.
Ali je to tvoj problem pa ne vem, ker nisem nikoli tega razdiral. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KlemnG Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.02. 2018, 16:14 Prispevkov: 46
|
Objavljeno: 17 Apr 2018 20:20 Naslov sporočila: |
|
|
Simeon je napisal/a: | Hmm.. kar je meni padlo v oči je to. 6V napeljava je imela elektriko direkt iz magneta. 12V napeljava pa ima še regulator napetosti.
Ali je to tvoj problem pa ne vem, ker nisem nikoli tega razdiral. |
Ne to ni moj problem. Moj problem je v tem da kljub novim 12V tuljavam in 12V magnetu luči delajo slabo, ampak užge pa kot puška, in zato me zanima če bi dal lahko 12V užigalno polnilno tuljavo namesto 12V razsvetljavne.
Lp, hvala za odgovore |
|
Nazaj na vrh |
|
|
QBR Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.04. 2017, 05:13 Prispevkov: 81
|
Objavljeno: 17 Apr 2018 20:33 Naslov sporočila: |
|
|
KlemnG je napisal/a: | Simeon je napisal/a: | Hmm.. kar je meni padlo v oči je to. 6V napeljava je imela elektriko direkt iz magneta. 12V napeljava pa ima še regulator napetosti.
Ali je to tvoj problem pa ne vem, ker nisem nikoli tega razdiral. |
Ne to ni moj problem. Moj problem je v tem da kljub novim 12V tuljavam in 12V magnetu luči delajo slabo, ampak užge pa kot puška, in zato me zanima če bi dal lahko 12V užigalno polnilno tuljavo namesto 12V razsvetljavne.
Lp, hvala za odgovore |
Preveri napeljavo. Nekje imaš delni kratek stik, ali pa slabo "maso".
Za začetek odklopi napeljavo pri izhodu iz motorja in provizorično zveži žarnico, ki jo sicer uporabljaš. Če bo svetila normalno močno, potem išči po napeljavi. Če bo enako, kot sedaj, potem je defekt okrog tuljave.
Pa obvezno preveri "maso" tuljave. Morda je slab kontakt med tuljavo in ohišjem motorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KlemnG Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.02. 2018, 16:14 Prispevkov: 46
|
Objavljeno: 17 Apr 2018 20:44 Naslov sporočila: |
|
|
QBR je napisal/a: | KlemnG je napisal/a: | Simeon je napisal/a: | Hmm.. kar je meni padlo v oči je to. 6V napeljava je imela elektriko direkt iz magneta. 12V napeljava pa ima še regulator napetosti.
Ali je to tvoj problem pa ne vem, ker nisem nikoli tega razdiral. |
Ne to ni moj problem. Moj problem je v tem da kljub novim 12V tuljavam in 12V magnetu luči delajo slabo, ampak užge pa kot puška, in zato me zanima če bi dal lahko 12V užigalno polnilno tuljavo namesto 12V razsvetljavne.
Lp, hvala za odgovore |
Preveri napeljavo. Nekje imaš delni kratek stik, ali pa slabo "maso".
Za začetek odklopi napeljavo pri izhodu iz motorja in provizorično zveži žarnico, ki jo sicer uporabljaš. Če bo svetila normalno močno, potem išči po napeljavi. Če bo enako, kot sedaj, potem je defekt okrog tuljave.
Pa obvezno preveri "maso" tuljave. Morda je slab kontakt med tuljavo in ohišjem motorja. |
Hvala za odgovor, in sem najdel na tuljavi slab stik med maso in bakreno žičko.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KlemnG Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.02. 2018, 16:14 Prispevkov: 46
|
Objavljeno: 18 Apr 2018 19:53 Naslov sporočila: |
|
|
Tkole, dons je šu oči zamenat tuljavo razsvetljave k una prej je bla zanč tko da dela 12v elektrika, hvala usm za pomoč in odgovore .
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KlemnG Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.02. 2018, 16:14 Prispevkov: 46
|
Objavljeno: 19 Apr 2018 12:19 Naslov sporočila: |
|
|
Še eno uprašanje, a kdo ve kako bi pretvoril elektriko iz AC v DC da bi zadaj naštimal ledice ker ko pohodim štop, use skupaj "počepne". Ledice so pa bolj varčne in predvidevam da nebi vse skupaj "počepnilo".
Zadaj imam za pozicijo 12V 5W, za štop 12V 10W, spredaj pa je 12V 25W/25W (kratke, dolge) in 12V hupo.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1377 Kraj: TRŽIČ
|
Objavljeno: 19 Apr 2018 13:37 Naslov sporočila: |
|
|
Mora delat če imaš vse kot je treba. Ker imaš nekaj zanič ti stvar pocepne. Pelji k strokovnjaku pa bo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KlemnG Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.02. 2018, 16:14 Prispevkov: 46
|
Objavljeno: 19 Apr 2018 13:43 Naslov sporočila: |
|
|
Sej je use tko kot mora bit, regulator je uredu zvezan, žarnce so nove, tuljave in magnet so novi, masa je povsod, kaj bi se lahko naredu nevem, stikala so tut usa uredu, ker tut ko so luči pržgane hupa glih tok da mau zašumi, spravi da potem je premalo elektrike. Pa stikalo za štop smo samo gor dajali ni original, pa te tuljave so srbske... Sej nepravim da jim kaj manjka samo, kako bi lahko pa watte izmeril koliko jih dobim pri žarnici, al se da watte samo izračunat: moč= el.tok× el.nap.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KlemnG Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.02. 2018, 16:14 Prispevkov: 46
|
Objavljeno: 20 Apr 2018 21:40 Naslov sporočila: |
|
|
Lp, dons je šu oči u trgovino po 20V ledice za zadno luč pa uzel je še nek *getz* upor k spremeni štrom iz AC vDC. Ledica dela ubistvu z tem uporom in brez njega, samo da brez njega ledica utripa švohneje ko daš pa gas pa neha utripat ampak sveti.(utripa z uporom ali berz samo da ima brez upora švohnejšo svetilnost.) Sva probala dat ledico na zadno pozicijo kjer je bla prej 12V 5W žarnica in ko sveti pozicija pod malo gasom in pohodim štop se svetilnost sprednje žarnice spremeni za minimalno vrednost. Sedaj bo treba to gor naštimat pa bomo fertik.
Lp Klemn |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simeon Kmetovalec
Pridružen/-a: 25.11. 2016, 15:27 Prispevkov: 66 Kraj: Dolenjska
|
Objavljeno: 22 Apr 2018 07:54 Naslov sporočila: |
|
|
Gretz je sestaljen iz štirih diod. To ni upor! Da uripa je zato, ker napetost ni glajena. Potrebuješ še vsaj en kondenzator.
Da pa luči pri večjih obratih bolje svetijo je pa v frekvenci napetosti in moči, ki jo dobiš iz tuljave.
Z ustreznim regulatorjem, ki vsebuje tudi usmernik, teh težav ne bi imel. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|