Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
carlos Kmetovalec
Pridružen/-a: 13.04. 2010, 14:07 Prispevkov: 48
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sonny Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 17:56 Prispevkov: 276
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
stari ferguson Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 26.07. 2015, 14:09 Prispevkov: 202 Kraj: Bogu za hrbtu
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2019
|
Objavljeno: 21 Nov 2017 18:02 Naslov sporočila: |
|
|
Čez 20 let, oz. na nas ene nikoli. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jark Kmetovalec
Pridružen/-a: 24.08. 2012, 17:31 Prispevkov: 66 Kraj: Koseze
|
Objavljeno: 21 Nov 2017 18:17 Naslov sporočila: |
|
|
Za resno delo v kmetijstvu, stroji na baterije zaenkrat še nimajo po mojem mnenju kaj iskati. Tile traktorji mogoče pridejo prav za urejanje mestnih parkov in za delo z majhnimi priključki.
Veliki traktorji pod obremenitvijo dosegajo tudi do 40% izkoristek, kar pa je malo manj kot izkoristek pretvorbe energije iz primarne energije (nafta, premog, drva, sekanci) v električno energijo. Potem je pa tu še izkoristek polnjena in praznenja baterije (akumolatorjev). Če gledamo z okoljskega vidika, ni nič kaj bolj zelen, kot standarden traktor.
Če to odmislimo, bi morali imeti še eno prikolico zapeto zadaj za baterije, če ravno nebi hoteli polniti traktor vsako 1 uro.
Je pa to vsekakor potrebno razvijati, ker brez razvoja se ne ugotovi novih stvari. Bolj zanimivo bi bilo, da bi traktorje gnali motorji na metan. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jales Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.08. 2012, 08:17 Prispevkov: 549 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 21 Nov 2017 18:33 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz mislim, da bomo prej videli elektrificirane avtoceste in tovornjake "tramvaje" kot traktorje na baterije v splošni rabi. Preprosto to ni smiselna prioriteta pomojem, je zgolj, da se malo "pokaže" proizvajalec. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roCkY Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2006, 10:40 Prispevkov: 785
|
Objavljeno: 21 Nov 2017 18:56 Naslov sporočila: |
|
|
Ko bo enkrat resno začelo zmankovat ogljikovodikov bo treba nekaj narediti. Bolje prej počasi kot kasneje naenkrat. Trenutno so zadeve res le zanimivost. In bo verjetno še nekaj desetletij tako neglede na to da naj bi v SLO že čez dobrih 10 let iz prometa umaknili nove dizle.
Musk je sicer tudi malo sanjač. Nekaj zadev jim krepko zamuja, nekaj jih je precej spremenil kot je napovedoval vesolski program je trenutno na dobri poti (bomo videli ali bo konec leta ognjemet ali bo zadeva letela; falcon heavy).
A tudi v praksi pokaže kam bi zadeva lahko šla. Pred leti je sicer propagiral solar z baterijsko banko za domove, ki je kot projekt bolj kot ne propadel oz. je na čakanju. Pokazal je sedaj multicharger. Delajo intenzivno na baterijskem hranilniku v Avstraliji...:
https://www.youtube.com/watch?v=_Wkc7PUSyR0
V kaliforniji je seveda takale solarna postaja čisto nekaj drugega kot v megleni SLO. Dejstvo pa je, da se komercialne inštalacije v praksi začenjajo.
Kaj in koliko bo kmetijstvo in za kakšno ceno iz tega dobilo pa je trenutno nehvaležno napovedovati. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 22 Nov 2017 19:20 Naslov sporočila: |
|
|
jales je napisal/a: | Jaz mislim, da bomo prej videli elektrificirane avtoceste in tovornjake "tramvaje" kot traktorje na baterije v splošni rabi. Preprosto to ni smiselna prioriteta pomojem, je zgolj, da se malo "pokaže" proizvajalec. |
Traktorji, tovornjaki in ostala "srednje" težka mehanizacija se bo zelo verjetno razvijala v smeri električnega pogona, vir elektrike pa bodo gorivne celice + baterije za velike obremenitve npr. pri vožnji v klanec, ko gorivne celice ne bodo sposobne proizvesti dovolj el. Vsa tehnologija je že na voljo, težava je cena in miselnost.
PS: Najtežji delovni stroji bodo pa še zelo dolgo delovali na D pogon. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bhocewar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.12. 2009, 00:17 Prispevkov: 617
|
Objavljeno: 22 Nov 2017 23:37 Naslov sporočila: |
|
|
Najtežji delovni stroji že zdaj delajo na elektirko. Nekaj gigantskih izkopalnikov je kr priključena na visokonapetostno omrežje, drgač pa imajo tisti ta veliki kamioni v dnevnih kopih, dizel motorje kot agregat za elektromotorje.
Elektrika je fajn ker ima vedno max navor poleg tega se losaš klasičnih menjalnikov in sklopk, rotirajočih delov je mnogo manj, bolj enostavno za vzdrževanje, boljši izkoristek, manj okvar...
skratka vse kar je novega je uporaba baterij, ki pa zaenkrat niti slučajno nimajo dovolj kapacitete glede na lastno težo, da bi bili delovni stroji uporabni.
Odgovor je gorivne celice ali pa fuzija ampak imata spet oba sistema ogromne pomanjkljivosti oz. niso še izpopolnjene za javno rabo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 23 Nov 2017 10:39 Naslov sporočila: |
|
|
bhocewar je napisal/a: | Najtežji delovni stroji že zdaj delajo na elektirko. Nekaj gigantskih izkopalnikov je kr priključena na visokonapetostno omrežje, drgač pa imajo tisti ta veliki kamioni v dnevnih kopih, dizel motorje kot agregat za elektromotorje.
Elektrika je fajn ker ima vedno max navor poleg tega se losaš klasičnih menjalnikov in sklopk, rotirajočih delov je mnogo manj, bolj enostavno za vzdrževanje, boljši izkoristek, manj okvar...
skratka vse kar je novega je uporaba baterij, ki pa zaenkrat niti slučajno nimajo dovolj kapacitete glede na lastno težo, da bi bili delovni stroji uporabni.
Odgovor je gorivne celice ali pa fuzija ampak imata spet oba sistema ogromne pomanjkljivosti oz. niso še izpopolnjene za javno rabo. |
Drži, nisem opisoval podrobnosti ampak samo "pogled od daleč". Tudi vse D lokomotive delujejo na ta način kot ga opisuješ
PS: Gorivne celice so zelo blizu stopnje, ko bo ta tehnologija primerna za splošno rabo. Celo naši strokovnjaki iz IJS so krepko pripomogli k temu. Dali so celo pobudo, da z vložkom 300 mio€ naredijo podjetje za proizvodnjo te robe na veliko, proizvodnjo svetovnega formata. Pa jim zaenkrat država ni ponudila roke. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|