Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
junc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.02. 2012, 22:11 Prispevkov: 724
|
Objavljeno: 03 Apr 2015 10:12 Naslov sporočila: |
|
|
lamza1 je napisal/a: | Pezin je napisal/a: | Pred par leti, ko sem bil na tečaju za varno delo z motorko in traktorjem so inštruktorji iz Postojne rekli da imajo štrik na enem bobnu v srednji šoli in da precej delajo z njim. Ampak ker je pri nas veliko kamenja se nekako nisem zanimal za to.
Bi probal, rade volje, še posebej v kakšen breg namesto zajle. |
Materiali se neverjetno razvijajo. Razni kevlarji, kordure itd so že davno zamenjali klasične materiale kot so jeklo, usnje itd. Konopljine vrvi komaj še kje srečaš. Tudi za zajle so nadomestne vrvi že uporabljajo.
Za žičnice pa sem še konzervativen. Razen, če bo kdaj vajrles - brez zajl ? Al pa z droni pozraku? |
nič kaj preveč revolucionarno ni vse skupaj. Čevlji so usnjeni. Brezrokavnik iz ovce če je mraz, rokavice prav tako. Perilo volneno. orodje 90 kovinsko, leseno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavcr Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.05. 2008, 22:55 Prispevkov: 94
|
Objavljeno: 04 Apr 2015 06:55 Naslov sporočila: |
|
|
Pa lahko kdo napiše tule kakšno povezavo na internetne strani s temi čudežnimi 'špagami' ? Da ne bomo samo blablajali rekla-kazala. Hvala. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
beone Vajenec
Pridružen/-a: 27.03. 2015, 14:41 Prispevkov: 10 Kraj: Sevnica
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavcr Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.05. 2008, 22:55 Prispevkov: 94
|
Objavljeno: 05 Apr 2015 09:37 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za povezavo na 'Dynema'.
Takole so zapisali, navajam:
" ...It is up to 15 times stronger than quality steel and up to 40% stronger than aramid fibers, both on weight for weight basis. Dyneema® fiber floats on water ..."
Prevedeno -15-krat ... na osnovi teže! ... plava na vodi ... kar pomeni , da je približno osemkrat lažja od jeklene ...
torej glede na prerez dvakrat močnejša od kvalitetnega jekla - pri čemer izraz "kvaliteten" ne pove prav ničesar o natezni trdnosti tega jekla, s katerim jo primerjajo. Tudi jeklo za žebelj je lahko zelo kvalitetno a z zelo majhno (natezno) trdnostjo.
V tehniki se natezna trdnost podaja v N/mm2, torej v Newtonih na kvadratni milimeter prereza. Pri čemer je treba vedeti tudi to, da debelina / premer ni prerez - pri pletenih vrveh (tako kovinskih kot plastičnih) je treba odšteti vmesni prazni prostor med nitmi.
To da zaenkrat še nobena plastika nima natezne trdnosti večje od jekel, narejenih namensko za jeklene pletene vrvi (ki jih je seveda cela vrsta ...)
12 mm dynema pa 15,8 ton - ja, pa novi avtomobili porabijo 3,6 litra na 100 km - ja, v posebnih pogojih in v reklamah. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Saso2009 Traktorist
Pridružen/-a: 16.05. 2011, 17:04 Prispevkov: 100
|
Objavljeno: 04 Apr 2016 18:55 Naslov sporočila: |
|
|
zlata zadeva, vredna svojega denarja |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matmel Vajenec
Pridružen/-a: 10.04. 2012, 18:45 Prispevkov: 15
|
Objavljeno: 04 Apr 2016 20:33 Naslov sporočila: |
|
|
Zanimiva zadeva.
Če je 8x lažja to pomeni, da ne potrebuješ nobenega odvijalca, tudi hrbtenica in celo telo je seveda bistveno manj obremenjeno kot pa vleka jeklenice, sploh v kako dolgo strmino Vse pride tako enostavno in, če je res po moči enako kot jeklenica se pač pomoje splača vzeti vrv.
Kako je s tem dejansko v praksi, ve mogoče kdo še kaj več ?
Torej vrv je popolnoma kompatibilna z sodobnimi vitli? Le premenjam z jekelenico in to je to ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejcm Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.08. 2010, 15:18 Prispevkov: 1696 Kraj: Ljubljansko barje
|
Objavljeno: 04 Apr 2016 21:26 Naslov sporočila: |
|
|
Kompaktibilna je z vsemi vitli, ki pa morajo biti brez odvijalcev. Za vrv se uporablja tudi posebne drsnike.
Po moči je primerljiva zajli, vendar je mnogo bolj občutljiva na obrabo, tako da z njo delo na skalnatem terenu čisto odpade, na zemlji pa bi šlo.
Če se ne motim, imajo v SGLŠ Postojna na Massey Fergusonu zdej to špago na testu...vsaj tako so nekaj časa nazaj rekli. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MatejP Vajenec
Pridružen/-a: 04.12. 2010, 13:19 Prispevkov: 35 Kraj: Logatec
|
Objavljeno: 24 Jan 2017 21:16 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo si že nabavil dynemo?
Mene že par let žre da bi jo na vitel vtaknil, odkar sem jo prvič začel uporabljat pri športu 2mm in 8mm debelo. Jaz bi rekel takole, dokler so skale okrogle, nerobate bi pomoje tudi dynema preživela. že nekaj časa jo gledam pri kitajcih, kjer je verjetno narejena vsa ki jo lahko pri nas kupiš, se jo da dobit samo 100m 10mm debela za 670€. mogoče če bi pisal kitajcem bi odrezali tudi 150m in si jo deliva, ker meni bi bilo 75m vrh glave dovolj. Že sedaj imam samo 60m jeklenice. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
boruthor Vajenec
Pridružen/-a: 29.10. 2015, 20:25 Prispevkov: 25
|
Objavljeno: 27 Jan 2017 20:01 Naslov sporočila: Vrv |
|
|
Trenutno delamo z njo na Masseyu, imamo jo na levem bobnu.
Do sedaj smo že dve strgali do konca in se pri tem naučili osnov dela z njo.
Dejstva: zelo podobna razstržna sila dynaforce 12mm = 146 kN, 12mm TAURUS 6x25 (2x valjana) = 150 kN.
Lahko imamo tudi odvijalec vendar moramo zamenjati kolesca za pogon. Imajo pri KRPANU.
cena je približno 3x dražja, drsniki (prilagojeni) 3x dražji (cca 50 EUR)
teža 12mm = 100m = 8,3 kg, 12mm (Taurus) = 100m = 76,4 kg, so pa kovinski drsniki polovico težji (s plastičnimi nimam izkušenj)
ne priporočam za kamnite terene - pogosto trganje
Nikoli čez čelo hloda za preusmiritev zatika - kar odreže, tudi na ostale ostre robove dokaj občutljiva.
Sam bi se odločil zanjo le na enem bobnu, da jo uporabiš za daljše razvlačevanje, razvlačevanje navzgor in boljši teren (manj kamenja, manj zatikov...)
Na enobobenski vitli jo ne bi uporabljal, ker njena cena ne pretehta uporabnosti. Seveda se vsak odloči zase.
Za dodatne inf. sem na voljo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|