Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
lukeles Vajenec
Pridružen/-a: 08.12. 2015, 19:45 Prispevkov: 5 Kraj: Pesnica pri MB
|
Objavljeno: 08 Dec 2015 19:58 Naslov sporočila: Lamborghini premium 850 |
|
|
Lep pozdrav sem lastnik traktorja Lamborghini premium 850, traktor je letnik 1998 in ima vgrajeno še navadno ˇˇlinijskoˇˇ bosch punpo z mehanskim centrifugalnim regulatorjem ( nima računalnika). Po pregledu in iskanju po internetu sem ugotovil da sta menjalnik in motor ter ogrodje popolnoma isto kot pri tipu premium 950 in 1050 le da imata ta dva več KM.
Zanima me če se je že kdo sočil z tem da bi lahko kako nastavil centrifugalni regulator, oziroma kaj menjati da bi imel več KM. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
godfather Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 09.02. 2013, 21:00 Prispevkov: 466
|
Objavljeno: 08 Dec 2015 20:19 Naslov sporočila: |
|
|
A so šobe tudi enake? Podobno sem sam razmišljal za nh 4020. Ampak nisem nikjer dobil konkretnih podatkov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lukeles Vajenec
Pridružen/-a: 08.12. 2015, 19:45 Prispevkov: 5 Kraj: Pesnica pri MB
|
Objavljeno: 08 Dec 2015 20:43 Naslov sporočila: |
|
|
da po mojih informacijah so šobe pri 850 in 950 povsem enake slišal sem da se da zategnit vzmet na centrifugalnem regulatorju samo to če nimaš pojma lahko fejst zasereš zato me zanima če je keri že kaj delo takega |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dany Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 20.02. 2015, 18:52 Prispevkov: 326
|
Objavljeno: 08 Dec 2015 20:51 Naslov sporočila: |
|
|
Zdej ne vem če se tem glih reče linijska bosh pumpa,ker tuki če se ne motim,ima vsak celinder svoj element oz črpalko.Na regulatorju maš vijake gor,en je za prosti tek pod matico ki ima ponavad plombo je pa tvoja božična želja po večji moči:)Mal ga privij pa probi,neb pa blo slabo mogoč prvo dize pogledat pa vložke menjat in tlak nastavit,ni tko strašn strošek,proti okvari motorja če diza šprica. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lukeles Vajenec
Pridružen/-a: 08.12. 2015, 19:45 Prispevkov: 5 Kraj: Pesnica pri MB
|
Objavljeno: 08 Dec 2015 20:55 Naslov sporočila: |
|
|
vem da je vsak element posebej ja zato sem linijska pod narekovaji napiso . dize pa sem dal na mizo ki jo mam res da je čist navadna za navadne dize testirat pa vredu pa lepo špricajo. zani me kolko pa lahko to privijem ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lukeles Vajenec
Pridružen/-a: 08.12. 2015, 19:45 Prispevkov: 5 Kraj: Pesnica pri MB
|
Objavljeno: 08 Dec 2015 21:04 Naslov sporočila: |
|
|
Pa zanima me če je fejst večja poraba pa če kaj bol kadi če to narediš? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dany Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 20.02. 2015, 18:52 Prispevkov: 326
|
Objavljeno: 08 Dec 2015 21:06 Naslov sporočila: |
|
|
Poraba nek tam,če dize štimajo,nima kej kadit |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lukeles Vajenec
Pridružen/-a: 08.12. 2015, 19:45 Prispevkov: 5 Kraj: Pesnica pri MB
|
Objavljeno: 08 Dec 2015 21:08 Naslov sporočila: |
|
|
ok bom probo seveda si bom prvo zariso kak je blo vam pa javim če kaj hasne al ne |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dany Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 20.02. 2015, 18:52 Prispevkov: 326
|
Objavljeno: 08 Dec 2015 21:23 Naslov sporočila: |
|
|
Pol obrata obrn za začetek. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 10 Dec 2015 19:52 Naslov sporočila: |
|
|
1. Šobe morajo biti pravilno nastavljene.
2. Moč se poveča zelo enostavno, z nastavitvijo bosch pumpe. Max. kar se da narediti na 850 glede moči je 95 konjev, motor je sicer v osnovi enak kot pri 1050, vendar nima nima "membrane", ki uravnava dotok goriva (950 in 1050 to imata). Zato priporočljivo do max 95 konjev, s tem, da mu bodo v prostem teku naraščali in padali obrati motorja (ker ni prej omenjene "membrane"), obrati bodo skakali za morda 100-200 obratov v min.
3. Ogrodje menjalnika pri premiumu 850 ni enako kot pri premiumu 1050!
Če te kaj zanima več na ZS.
LP M |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|