Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Razširitev za Tomo Vinkovič TV818

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

BRANEC
Vajenec


Pridružen/-a: 25.02. 2015, 12:28
Prispevkov: 4

PrispevekObjavljeno: 22 Mar 2015 10:34    Naslov sporočila: Razširitev za Tomo Vinkovič TV818

Odgovori s citatom


Pozdravljeni,

Sem nov lastnik starega TV818. Včeraj sem prvič oral z njim z enobradnim obračalnim plugom. Ker teren rahlo visi in kolesi gresta v brazdi sem tudi opazil, da je težišče traktorja že precej nevarno blizu, da bi se lahko traktor bočno prevrnil pri samem oranju.

Ker nimam izkušenj je bil moj občutek morda nekoliko pretiran in varljiv, prevračanja pa je kljub varnostnem loku lahko smrtno nevarno mi ni bilo prav prijetno na traktorju.

Razširitev traktorja menda nekoliko poveča stabilnost in zmanjša nevarnost bočnega prevračanja.

Glede širitve me zanima:
- katere so standardne in z vidika registracije traktorja odobrene oz. standardne dimenzije distančnikov za razširitev?
- kakšne težave se zaradi razširitev lahko pojavijo (lomi, težje upravljanje itd.)?
- kolikšno dimenzijo razširitev predlagate v mojem primeru?
- ali bo zaradi razširitev kakšna težava pri oranju (nastavitev pluga oz. bo potrebno verjetno prestaviti položaj pluga na prečki za širino razširitve bolj na stran)?
- ker so blatniki vpeti na podvozje bodo verjetno kolesa nekoliko štrlela izven blatnikov?
- kje bi razširitve najbolj ugodno kupil?

Za pomoč in nasvete se vam v naprej zahvaljujem.

Lep pozdrav,

Brane

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

janezk8
Traktorist


Pridružen/-a: 11.01. 2010, 09:19
Prispevkov: 128

PrispevekObjavljeno: 22 Mar 2015 11:23    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Takole bom napisal mi smo mel razsirjenega cca 10 let 12cm na vsako stran. Traktor je prakticno nemogoce prevrec saj prej zdrsi. Letos smo vse pobrali dol. Se bol nevarno od bocnega padca se men zdi da ti sredi orng hriba pokne aksa po moznosti zadnja nam so poknale 4ri ostanes brez zavor in to pa pol vidis hudica. Letos sn po ledu vleku domov avto prikolico in aksa je pocla bremze skoraj kot da jih ni vec sm letu nazaj v dolino, k sreci je prikolico zalamal in me je vlelko nazaj ene 20m ko sn stopu dol s traktorja sn se tres pa zažgat sn ga mislu. Tak da ce ti gre samo za oranje rajs dobot enga da ti na blatniku stoji ali pa naj drugi povejo koliko posirit da ne trga aks mi smo mel res full posirjen samnebi nikol vec. Meli smo ga za obracanje v hribih in zgrablavanje tam je zadevq funkcionirala cist lepo. Ko pa priklopis eno mal tezjo prikolico se pa znajo pojavljat tezave. Moje mnenje naj po se kdo drug kaj pove.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

abarth822
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 11.09. 2013, 12:26
Prispevkov: 58

PrispevekObjavljeno: 22 Mar 2015 13:30    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Fantiček za tebe je najbolj varno da se tudi ne približuješ tomotu. Wink Wink Wink

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

BRANEC
Vajenec


Pridružen/-a: 25.02. 2015, 12:28
Prispevkov: 4

PrispevekObjavljeno: 26 Mar 2015 14:57    Naslov sporočila: Re

Odgovori s citatom


abarth822 je napisal/a:
Fantiček za tebe je najbolj varno da se tudi ne približuješ tomotu. Wink Wink Wink


Pozdravljen,

pred leti so mi povedali "nihče se ne rodi z brki" , priporočilo sem vzel na znanje, žal ni pa odgovor na vprašanja.

Očitno vprašanja niso tako enostavna, ali pa sem morda vprašal preveč? Očitno do sedaj nisem dobil koristnega odgovora.

Lep pozdrav,

Brane

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

vinkop
Vajenec


Pridružen/-a: 02.02. 2015, 10:06
Prispevkov: 3
Kraj: Kapla

PrispevekObjavljeno: 31 Mar 2015 09:20    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pozdravljeni.
Jaz sem našega TV 420 pred 15 leti zadaj razširil tako, da sem kupil dodaten par koles in par podaljškov.Spredaj sem pustil tako kot je. Uporabljam ga samo za drva (vitel, prikolica)in pluženje. Počutim se bolj varno. Na tehničnem ni problemov. Sem pa imel že tri lome satelitskih zobnikov zadaj in enkrat polosovine. Sem pretiraval s tovorom, sedaj bolj pazim in imam že nekaj let mir.
Vinko

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

BRANEC
Vajenec


Pridružen/-a: 25.02. 2015, 12:28
Prispevkov: 4

PrispevekObjavljeno: 31 Mar 2015 10:05    Naslov sporočila: Razširitev

Odgovori s citatom


Hvala za odgovor,

jaz ga ne uporabljam za prevoz prikolice, za sedaj samo za oranje in frezanje, mogoče bom uporabljal še manjši plato za prevoz gnoja na vrt in njivo (namesto samokolnice). Kakšni so pravzaprav razlogi za lomljenje polosi? Je to povezano s problemom "ročice" in različne obhodne poti koles pri zavoju, ali je bolj problem zaradi obremenitve pri vleki?

Moj TV ima cca 1500 delovnih ur in vsekakor si ne želim težav z pol osovinami in ostalim, želim pa malo več bočne stabilnosti. Zadeva je res ozka, jaz pa še nimam občutka pri katerem bočnem nagibu je že kritično.

Vsekakor bom poskušal poiskati kakšnega izkušenega uporabnika TV, da si ogleda moj teren in na terenu samem določi kritičnost.

Pri tej zadevi verjetno nikoli nisi dovolj previden. Vsekakor je dobro biti malo preveč previden, kot pa premalo.

Upam, da bo še kakšen koristen odgovor.

Lep pozdrav,

Brane

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

vinkop
Vajenec


Pridružen/-a: 02.02. 2015, 10:06
Prispevkov: 3
Kraj: Kapla

PrispevekObjavljeno: 31 Mar 2015 11:25    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Zobniki so se lomili pod preveliko obremenitvijo na ostrih ovinkih, polosovina pa je odletela pri vožnji s praznim traktorjem. Verjetno sem jo nalomil ko sem s"kiblo" prevažal zemljo in gramoz cca (ocena) 300 kg, ali pa ko mi je po klancu navzdol na asfaltu v prostem teku zablokiral zadnji diferencial in sem rahlo zvil vse 4 polosovine ter polomil precej notranjih delov. Vzrok prevelika zračnost v zadnjem kotnem prenosu in seveda hitrost. Enkrat mi je tudi počila glavna gred motorja. Tu vzroka ne vem mogoče napaka pri izdelavi. Do zdaj sem vse popravil sam. Moram reči še , da nisem brez iskušenj, sem zrasel na gorski kmetiji in sem v mladosti vozil večje traktorje. Pri normalni uporabi pa lahko s tomekom brez stroškov delamo veliko let in delovnih ur.
To sem napisal zato, da bi komu zmanjšal stroške, ne da bi vas prestrašil.
Vinko.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Deyan
Traktorist


Pridružen/-a: 03.09. 2012, 20:27
Prispevkov: 127
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: 31 Mar 2015 11:39    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Dejte rajši širit gume, ker so vas podaljški večkrat drago stali.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

godfather
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 09.02. 2013, 21:00
Prispevkov: 466

PrispevekObjavljeno: 31 Mar 2015 13:48    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Za 818 ne vem koliko je širok. 830 vem da ima 8cm razširitev že v osnovi gor. Mi skoraj dali še 8cm zraven. Več pa ne gre, ker bi potem ob zavijanju se srečalo sprednje in zadnje kolo. Polosovin še nismo polomili. Je pa res da težja dela opravlja težji traktor.

Tako da priporočam ti 1x 8cm oz karkoli v rangu 8-16cm.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.