Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
grom Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.01. 2015, 18:00 Prispevkov: 65
|
Objavljeno: 04 Feb 2015 17:48 Naslov sporočila: |
|
|
soteska1 je napisal/a: | Menjal sem olje na PE 18 (LDA 100) pa sem ob enem scistil se karter.Kupil sem novo tesnilo za karter in obe strani pred montazo dobro scistil, da ni nilo ostankov starega tesnila. Sedaj olja seveda ne drzi (vijake se v v razmaku nekaj dni se ene 4X pritegnil).Je mozno, da sem tesnilo obrnil narobe (ena stran je bolj gladka druga pa hrapava).
Imam pa se eno vprasanje; temu modelu tomta hidravlika dela le ko se premikas naprej in pri pluzenju mi je to predstavljalo kar veliko tezavo, zato sem razmisljal o dodatni crpalki na sprednji jermenici kot imajo to novejsi tv-ji.To crpalko bi vezal na obstojece komponente, staro pa odstranil oz. kar pustil v traktorju.V bodoce bom (morda) dodal se prednji cilinder. Zanima me, ce ima kdo izkusnje s tako predelavo in na kaj moram biti pozoren.Hvala. |
jaz sem imel isto težavo,potem pa sem kupil tesnilno maso,zadevo ponovno sestavil in zdaj zadeva drži. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BaTeK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.01. 2008, 14:19 Prispevkov: 1137
|
Objavljeno: 04 Feb 2015 18:22 Naslov sporočila: |
|
|
grom je napisal/a: | jaz sem imel isto težavo,potem pa sem kupil tesnilno maso,zadevo ponovno sestavil in zdaj zadeva drži. |
enako naredil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BaTeK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.01. 2008, 14:19 Prispevkov: 1137
|
Objavljeno: 04 Feb 2015 18:24 Naslov sporočila: |
|
|
ekola obljubljajo da bodo celotna slovenija dobila obilne padavine snega, upam d ase niso nič zmotili.
Sem ga kar opremil vse kolesa z verigami in splužno desko.
Sedaj pa čakam če bo kaj namedlo snega....
slike sledijo.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ddejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2011, 21:10 Prispevkov: 397
|
Objavljeno: 04 Feb 2015 18:26 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz pa do drugega vikenda zdoma. Kakšna škoda se bo to delala pri takšnem snegu k bo TV stal v garaži |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2011, 12:32 Prispevkov: 300
|
Objavljeno: 04 Feb 2015 19:36 Naslov sporočila: |
|
|
kajža je napisal/a: | Tomota z enim cilindrom je bistveno težje zagnat kot nek motor s tremi cilindri iste kubature oz drugače povedano potrebuješ za tomota 20 KM primerljiv štarter 60-70 KM motorju s 3 ali 4 cilindri. Ja res je 50 Ah čisto dovolj za zagon samo uprašljiva je zagonska moč ki pa mora biti zelo velika vsaj 400 A manj rado zjebe akumulator če ga češ meti več kot dve leti vsaj po mojih izkušnjah. |
Kolega, imam malo pojma o strojniških zadevah, veš in ti moram žal povedati, da se motiš.
Torej trdiš, da potrebuješ za zagon tomota podobno moč zaganjača kot za 70km 4 cilinderski motor. Tole seveda ne bo držalo.
Bom razložil najprej po kmečko:
Vzameš štrik, naviješ okrog tomotove jermenice, potegneš (sicer je res treba kar krepko potegniti) in, če si dovolj pri močeh, bo prdec po par poskusih začel kihat.
Poskusi to napraviti na 4 cilinderskem motorju. Niti premaknil ne boš motorno gred, kaj šele, da bi spravil vsaj 1 cilinder čez kompresijski takt.
Zdaj pa še malenkost bolj strokovno:
Tomo ima zaganjač moči 1,4kW kar pomeni, da ob mrzlem zagonu posrka cca 130A.
Bager o katerem sem prej pisal ima zaganjač z močjo 3,1kW kar znaša slabih 300A.
Da ne bo prehudih nejasnosti.. zgoraj navedena tokova sta povprečni vrednosti ob obratovanju zaganjača. Ob startu (ko se starter vklopi), potegne precej večji tok. Pa si upam trditi, da pri tomotu ta max. tok ne bo nikoli znašal več kot 240A. Če je zaganjač v normalnem stanju, seveda.
Drži pa, da je treba pri tomotu doseči višje zagonske obrate, da bo stekel. Razog je v slabem vbrizgalnem sistemu in slabši tesnosti bata v cilindru. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
askaj Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 18.09. 2010, 15:30 Prispevkov: 221
|
Objavljeno: 04 Feb 2015 19:53 Naslov sporočila: |
|
|
b-pod je napisal/a: | kajža je napisal/a: | Tomota z enim cilindrom je bistveno težje zagnat kot nek motor s tremi cilindri iste kubature oz drugače povedano potrebuješ za tomota 20 KM primerljiv štarter 60-70 KM motorju s 3 ali 4 cilindri. Ja res je 50 Ah čisto dovolj za zagon samo uprašljiva je zagonska moč ki pa mora biti zelo velika vsaj 400 A manj rado zjebe akumulator če ga češ meti več kot dve leti vsaj po mojih izkušnjah. |
Kolega, imam malo pojma o strojniških zadevah, veš in ti moram žal povedati, da se motiš.
Torej trdiš, da potrebuješ za zagon tomota podobno moč zaganjača kot za 70km 4 cilinderski motor. Tole seveda ne bo držalo.
Bom razložil najprej po kmečko:
Vzameš štrik, naviješ okrog tomotove jermenice, potegneš (sicer je res treba kar krepko potegniti) in, če si dovolj pri močeh, bo prdec po par poskusih začel kihat.
Poskusi to napraviti na 4 cilinderskem motorju. Niti premaknil ne boš motorno gred, kaj šele, da bi spravil vsaj 1 cilinder čez kompresijski takt.
Zdaj pa še malenkost bolj strokovno:
Tomo ima zaganjač moči 1,4kW kar pomeni, da ob mrzlem zagonu posrka cca 130A.
Bager o katerem sem prej pisal ima zaganjač z močjo 3,1kW kar znaša slabih 300A.
Da ne bo prehudih nejasnosti.. zgoraj navedena tokova sta povprečni vrednosti ob obratovanju zaganjača. Ob startu (ko se starter vklopi), potegne precej večji tok. Pa si upam trditi, da pri tomotu ta max. tok ne bo nikoli znašal več kot 240A. Če je zaganjač v normalnem stanju, seveda.
Drži pa, da je treba pri tomotu doseči višje zagonske obrate, da bo stekel. Razog je v slabem vbrizgalnem sistemu in slabši tesnosti bata v cilindru. |
Menim da si na eno malenkost pozabil in sicer: Vinkovič imavgig s štearterjem direkt na vztrajnik, bager sicer ne vem za kakšnega gre pa ima lahko reduktor v štarterju kar je precej pogosta praksa v osebnih vozilih
Drug primer: Tam 150 EX JNA kamon ima direkt štarter in aku 2v 143 AH, hipotetično- če bi imel reduktor v štarterju predvidevam pol manjše zagonske akumulatorje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kajža Kmetovalec
Pridružen/-a: 06.03. 2010, 16:48 Prispevkov: 45
|
Objavljeno: 04 Feb 2015 20:54 Naslov sporočila: |
|
|
b-pod se strinjam s tabo da je na sami osi 4 cilinderca ne boš premaknil samo štarter pa ima tako močan kot za tak traktor (vzrok je v tem kar je napisal askaj)tako sem mislil. No vsaj mi smo imeli na starem 18 KM Pasqualiju skoraj še enkrat močnejši štarter kot ga imam sedaj na novem 35 KM traktorju in iz iskušen lahko povem da na starem ni zdržal noben akumulator z zagonskim tokom manjšim od 400 A več kot dve leti. [/quote] |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mmare Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.11. 2007, 23:21 Prispevkov: 370 Kraj: cerkno
|
Objavljeno: 04 Feb 2015 21:26 Naslov sporočila: |
|
|
soteska1 je napisal/a: | Menjal sem olje na PE 18 (LDA 100) pa sem ob enem scistil se karter.Kupil sem novo tesnilo za karter in obe strani pred montazo dobro scistil, da ni nilo ostankov starega tesnila. Sedaj olja seveda ne drzi (vijake se v v razmaku nekaj dni se ene 4X pritegnil).Je mozno, da sem tesnilo obrnil narobe (ena stran je bolj gladka druga pa hrapava).
Imam pa se eno vprasanje; temu modelu tomta hidravlika dela le ko se premikas naprej in pri pluzenju mi je to predstavljalo kar veliko tezavo, zato sem razmisljal o dodatni crpalki na sprednji jermenici kot imajo to novejsi tv-ji.To crpalko bi vezal na obstojece komponente, staro pa odstranil oz. kar pustil v traktorju.V bodoce bom (morda) dodal se prednji cilinder. Zanima me, ce ima kdo izkusnje s tako predelavo in na kaj moram biti pozoren.Hvala. |
Lahko mu montiras dodatno crpalko ,ne bo nic narobe , le pazi na pravo smer vrtenja in da bo crpalka takega tipa da prenese obremenitev preko jermenice , vse tega ne zagotavljajo.
Pri tesnjenju karterjev je zelo pomembno, da vijakov ne privijes premocno , ravno zaradi tega tesnilo ne zatesni in posledicno pusca olje.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bobo1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.08. 2010, 21:52 Prispevkov: 1003 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 05 Feb 2015 00:38 Naslov sporočila: |
|
|
Pritegovanje vijakov na oljnem koritu LDA 100 motorja po delavniškem priročniku z moment ključem znaša 40 nm. Če pa sedaj teče, snameš razmastiš rob, namažeš s tesnilno maso in priviješ.
Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2011, 12:32 Prispevkov: 300
|
Objavljeno: 05 Feb 2015 09:04 Naslov sporočila: |
|
|
askaj je napisal/a: |
Menim da si na eno malenkost pozabil in sicer: Vinkovič imavgig s štearterjem direkt na vztrajnik, bager sicer ne vem za kakšnega gre pa ima lahko reduktor v štarterju kar je precej pogosta praksa v osebnih vozilih
Drug primer: Tam 150 EX JNA kamon ima direkt štarter in aku 2v 143 AH, hipotetično- če bi imel reduktor v štarterju predvidevam pol manjše zagonske akumulatorje |
Sicer ni moj namen koga poučevati ampak nekaj besed pa moram vseeno napisati, da ne bo pretiranih zablod o teh stvareh.
Zakaj so sploh začeli izdelovati reduktorske zaganjače in kaj so njihove prednosti:
Zaganjač je kolektorski motor na enosmerni tok, ki pa ima značilnost, da mu z nižanjem števila obratov zelo hitro pada izkoristek. Ker se direktni zaganjači vrtijo relativno počasi, je to težava. Še posebej pa je težava, da se v razmerah, ko je vžig najtežji (hud mraz ali slaba baterija) vrtljaji in s tem izkoristek zaganjača še dodatno znižajo. Poleg tega pa za izdelavo počasi vrtečega kolektorskega DC motorja potrebuješ veliko količino dragega bakra.
Rešitev so našli v tem, da so naredili motor zaganjača, ki se vrti s 30000 ali več obrati in so mu s tem izboljšali izkoristek, za znižanje obratov in povečanje momenta pa so vgradili reduktor. Mimogrede, reduktor ustvarja izgubo moči, ker ima izkoristek manjši od 1, a rešitev vseeno prinaša korist zaradi boljšega izkoristka motorja zaganjača in manj vgrajenega bakra.
Če imaš vgrajen reduktorski zaganjač, to ne pomeni, da lahko uporabiš 1/2 manjši aku. Kvečjemu kakšnih 10% manjšo kapaciteto in tok.
PS: na bagru je vgrajen navaden direkten zaganjač.
PS2: Da na malih traktorjih akuji ne zdržijo dolgo je razlog v tem, da imajo ti traktorji slabo polnjenje in je aku večino časa napol prazen. To pa je "smrt" za svinčene baterije. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|