Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
junc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.02. 2012, 22:11 Prispevkov: 724
|
Objavljeno: 24 Mar 2014 18:30 Naslov sporočila: |
|
|
lamza1 je napisal/a: | junc je napisal/a: | lamza1 je napisal/a: | agroplus85 je napisal/a: | rovtar je napisal/a: | Sam si lastim 550xp dober mesec in pol in morem reči, da nimam nobenih pripomb čez njo. Pri mrzli trikrat potegnem, izklopim čok, potegnem še enkrat in vžge. Pri topli mi vedno vžge v prvem ali drugem potegu. Oče ima pa pri vžiganju probleme tako da je očitno nekaj na postopku vžiganja. Drugače pa je za klestit ne zamenjam za drugo. Edino namesto 45cm bi mogoče raje imel 38cm meč. Edino verigo je bilo potrebno menjati po petih brušenjih, ker je zobe neenakomirno pobiralo. Na levih se je komaj poznalo brušenje desni pa so bili že dokonca zbrušeni. V kolikor bi pa kupoval motorko za klestit in podirat bi pa vzel 560xp katero sem imel dober mesec na testu. |
Bom samo ponovil;
Motorka mi med delom ugasne, potem pa jo jo težko ali pa je zelo dolgo ni moč vžgati. Tisto,da vedno ne pali v prvo,ko je topla,tisto sploh ni problematično in me sploh ne moti
Sem imel že od Jonsereds,Stihlovke inHuuqvarne,tako da vem po skoraj 30. letnem neprofesionalnem delu v gozdu,kdaj žaga dela,kdaj pa je.be.. |
Če je žejna jo je treba tankat . Sicer pa je treba motorkam s katalizatorjem zaradi višjih temperatur izpustnih dimov, pogosteje pucat hladilni sistem. To pa to. Verjetno se gepl pregreje.
Sem šel še enkrat brat navodila, mogoče bo komu pomagalo.
Vžigalni sistem vključuje vgrajeni omejevalnik hitrosti, ko se omejevalnik hitrosti aktivira boste zaslišali zvok, kot da bi žaga klokotala. Prej sem omenil 5 minut, v navodilih piše, da se uplinjač samodejno nastavi mora žaga delovati (8000-12000 obratov na minuto), 3-5 minut, da se lahko uplinjač samodejno nastavi. Najbolje je zarezati v debel hlod. In gas.
Zrak v fergazer gre skozi zaganjalni del, tako da mora bit ta čist. |
pa ne po enem tednu, no! Pri husi bojo na koncu spisali še biblijo za uporabo. Autotune najbi olajšal zadeve ne pa zakompliciral. |
Vsak dan je treba motorko sčistit. Si zasluži. Mora prit v kri. Ne pa vsak teden. Poglej si plan vzdrževanja. Avtotune olajša zadeve. Jih pa tudi oteži, če motorka ni vzdrževana kot se šika. |
svaka ti čast, če vsakdan kurbl odšrafaš pa spihaš , večina nas je precej bolj nemarnih. No če je to napredek ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lamza1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.01. 2014, 21:28 Prispevkov: 683
|
Objavljeno: 25 Mar 2014 12:48 Naslov sporočila: |
|
|
T0RN4D0 je napisal/a: | lamza nehaj ga no srat s tem čiščenjem, to ni problem in težav z vžiganjem ne bo rešilo.
Filter je potrebno redno čistit, ostalo pa ni panike, ob priliki. |
Za 550xp se je govorilo, da vergazer ni naštelan na naše meteorološke razmere. Da se je to popravilo in da ni več problemov, ampak to so govorice. Tu berem v glavnem ravno kontra.
Če motorke ne znaš vžgat je ne uprabljaj smo rekli včasih. Saj je ne moreš. Ne razumem, da je s tem toliko problemov. Bo treba na kakšen tečaj . Če je res motorka kriva je predtem potrebno videt pri sebi ali so bili postopki njenega zagona in uporabe pravilni. Če kaj ne gre so običajno krivi drugi. ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
junc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.02. 2012, 22:11 Prispevkov: 724
|
Objavljeno: 25 Mar 2014 13:48 Naslov sporočila: |
|
|
lamza1 je napisal/a: | T0RN4D0 je napisal/a: | lamza nehaj ga no srat s tem čiščenjem, to ni problem in težav z vžiganjem ne bo rešilo.
Filter je potrebno redno čistit, ostalo pa ni panike, ob priliki. |
Za 550xp se je govorilo, da vergazer ni naštelan na naše meteorološke razmere. Da se je to popravilo in da ni več problemov, ampak to so govorice. Tu berem v glavnem ravno kontra.
Če motorke ne znaš vžgat je ne uprabljaj smo rekli včasih. Saj je ne moreš. Ne razumem, da je s tem toliko problemov. Bo treba na kakšen tečaj . Če je res motorka kriva je predtem potrebno videt pri sebi ali so bili postopki njenega zagona in uporabe pravilni. Če kaj ne gre so običajno krivi drugi. ... |
sedaj pa nevem komu naj vrjamem
http://www.husqvarna.com/si/forest/products/xp-saws/550-xp/#features
AutoTune zagotavlja optimalno moč motorja z avtomtsko nastavitvijo motorja. Ni izgube časa z nastavljanjem uplinjača. Sistem nastavitve upošteva različne tipe goriva, nadmorsko višino, vlažnost zraka, različne temperature in zamašen filter zraka. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pippo Vajenec
Pridružen/-a: 18.03. 2014, 11:30 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 25 Mar 2014 15:43 Naslov sporočila: |
|
|
AutoTune res tudi v praksi zagotavlja optimalno delovanje motorne žage, preverjeno na motorni žagi husqvarna 555. Vendar večina meni da je AutoTune tudi glavni krivec pri problemu zagona motorne žage. Če je to res ne morem reči, vem pa da imajo probleme te motorne žage. Saj za 555, mrzla vžge v prvo ali po treh potegih, medtem ko vroča, ponavadi v prvo, razen če vmes natočim gorivo in olje, nato noče in je potrebno nekaj časa počakati. Pa sem preveril najrazličnejše načine zaganjanja vroče motorne žage, poskusil sem tudi kot da bi bila mrzla, vendar brez uspeha. Ko pa vžge pa ne "crkne", jo potem lahko tudi takoj ugasnem in brez problema ponovno zalavfam. Je pa hecno ko včasih dlje časa stoji vroča(vmes ne dolijem goriva) in vžge v prvo. Med tem ko pa v vročo dolijem gorivo, pa lahko sam vgasnem natočim in poskušam zaganti in ne gre! Pa s tem da v prvo ko potegnem je zvok še nekako pravi, potem pa se že ve da ne! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
karDAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 22:07 Prispevkov: 357 Kraj: Gorenjska
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
lamza1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.01. 2014, 21:28 Prispevkov: 683
|
Objavljeno: 25 Mar 2014 16:19 Naslov sporočila: |
|
|
Pippo je napisal/a: | AutoTune res tudi v praksi zagotavlja optimalno delovanje motorne žage, preverjeno na motorni žagi husqvarna 555. Vendar večina meni da je AutoTune tudi glavni krivec pri problemu zagona motorne žage. Če je to res ne morem reči, vem pa da imajo probleme te motorne žage. Saj za 555, mrzla vžge v prvo ali po treh potegih, medtem ko vroča, ponavadi v prvo, razen če vmes natočim gorivo in olje, nato noče in je potrebno nekaj časa počakati. Pa sem preveril najrazličnejše načine zaganjanja vroče motorne žage, poskusil sem tudi kot da bi bila mrzla, vendar brez uspeha. Ko pa vžge pa ne "crkne", jo potem lahko tudi takoj ugasnem in brez problema ponovno zalavfam. Je pa hecno ko včasih dlje časa stoji vroča(vmes ne dolijem goriva) in vžge v prvo. Med tem ko pa v vročo dolijem gorivo, pa lahko sam vgasnem natočim in poskušam zaganti in ne gre! Pa s tem da v prvo ko potegnem je zvok še nekako pravi, potem pa se že ve da ne! |
Tule dodajam navodila za 550xp, ki so popolnoma enaka kot za Jonsered CS2253. Poglejte si stran 63 navodil, kako se zadeva vžiga in ugaša. V slovenščini. http://www.husqvarna.com/ddoc/HUSO/HUSO2011_EUdeEUsl/HUSO2011_EUdeEUsl__1154131-45.pdf
Zadeva mora špilat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pippo Vajenec
Pridružen/-a: 18.03. 2014, 11:30 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 25 Mar 2014 16:26 Naslov sporočila: |
|
|
lamza1 je napisal/a: | Pippo je napisal/a: | AutoTune res tudi v praksi zagotavlja optimalno delovanje motorne žage, preverjeno na motorni žagi husqvarna 555. Vendar večina meni da je AutoTune tudi glavni krivec pri problemu zagona motorne žage. Če je to res ne morem reči, vem pa da imajo probleme te motorne žage. Saj za 555, mrzla vžge v prvo ali po treh potegih, medtem ko vroča, ponavadi v prvo, razen če vmes natočim gorivo in olje, nato noče in je potrebno nekaj časa počakati. Pa sem preveril najrazličnejše načine zaganjanja vroče motorne žage, poskusil sem tudi kot da bi bila mrzla, vendar brez uspeha. Ko pa vžge pa ne "crkne", jo potem lahko tudi takoj ugasnem in brez problema ponovno zalavfam. Je pa hecno ko včasih dlje časa stoji vroča(vmes ne dolijem goriva) in vžge v prvo. Med tem ko pa v vročo dolijem gorivo, pa lahko sam vgasnem natočim in poskušam zaganti in ne gre! Pa s tem da v prvo ko potegnem je zvok še nekako pravi, potem pa se že ve da ne! |
Tule dodajam navodila za 550xp, ki so popolnoma enaka kot za Jonsered CS2253. Poglejte si stran 63 navodil, kako se zadeva vžiga in ugaša. V slovenščini. http://www.husqvarna.com/ddoc/HUSO/HUSO2011_EUdeEUsl/HUSO2011_EUdeEUsl__1154131-45.pdf
Zadeva mora špilat. |
Hvala. Grem v branje! Sem že iskal video pa ni nič pomagalo(sem bol len za branje sam sedaj bom pa seveda fajn preštudiral. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Pippo Vajenec
Pridružen/-a: 18.03. 2014, 11:30 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 25 Mar 2014 16:34 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Ker je zavora verige še vedno vklopljena, morate nemudoma
znižati število vrtljajev na prosti tek, kar dosežete s tem, hitro
izklopite zaporo plina. Na ta način preprečite nepotrebno
izrabo sklopke, bobna sklopke in zavornega traku. |
Tu mi ni čist jasno, a to pomeni ko se motorka zažene, takoj po gasu. Ali si narobe razlagam!? Nočem narediti še kakšne neumnosti pa raj vprašam pa tudi če je neumno vprašanje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
T0RN4D0 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.10. 2012, 23:22 Prispevkov: 333 Kraj: Sevnica
|
Objavljeno: 25 Mar 2014 20:05 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, ker pri vžiganju ima žaga plin v "high idle" dokler se ne dotakneš ročke za gas. Če imaš takrat vklopljeno zavoro si potem v stanju kot bi imel v avtu pohojen gas, bremzo, v prestavi in napol spuščeno kuplungo...
Če jo pustiš kakšno minuto tako se bo začelo samo kaditi iz nje, če imaš kka model z notranjo sklopko in plastičnim ohišjem bo žaga samo še za rezervne dele. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lamza1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.01. 2014, 21:28 Prispevkov: 683
|
Objavljeno: 25 Mar 2014 20:12 Naslov sporočila: |
|
|
Pippo je napisal/a: | Citiram: | Ker je zavora verige še vedno vklopljena, morate nemudoma
znižati število vrtljajev na prosti tek, kar dosežete s tem, hitro
izklopite zaporo plina. Na ta način preprečite nepotrebno
izrabo sklopke, bobna sklopke in zavornega traku. |
Tu mi ni čist jasno, a to pomeni ko se motorka zažene, takoj po gasu. Ali si narobe razlagam!? Nočem narediti še kakšne neumnosti pa raj vprašam pa tudi če je neumno vprašanje |
Slika pod textom ti lepo kaže dve puščici, pomeni stisneš oba gumba na ročki, s tem odblokiraš zaporo plina, da pade v ler.
Poskusi na "suho". Rdeči gumb daj v položaj navzgor, nato ga ročno prestavi navzdol v prvotni položaj, nato stisni oba gumba na ročki in slišal boš rahli klik. To je to pri vžigu. Takoj po zagonu. Šele nato odblokiraj verigo, kajti če jo odblokiraš pred tem ima ta veliko brzino, kar ni varno.
Ko se navadiš motorka deluje trotl ziher.
Men Jred kot singerica ali bolje kot jonseridca. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|