Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
F110DT Vajenec
Pridružen/-a: 26.08. 2013, 11:16 Prispevkov: 18 Kraj: Lenart
|
Objavljeno: 02 Sep 2013 21:16 Naslov sporočila: |
|
|
kmet je napisal/a: | glede na to da imajo novejši avti EGR ventile menim da ni nič narobe s sajami v sesalnem kolektorju, seveda če jih je preveč je pa druga stvar. mastno je dudi kaj? |
To mi je jasno, tam se plini vračajo v sesalni kolektor, v mojem primeru pa ne! Nevem od kje možnost saj, to me skrbi.
Mastno pa ni nič, suhe saje so. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F110DT Vajenec
Pridružen/-a: 26.08. 2013, 11:16 Prispevkov: 18 Kraj: Lenart
|
Objavljeno: 02 Sep 2013 21:17 Naslov sporočila: |
|
|
strojnik je napisal/a: | Najprej preveri zračnost ventilov, če je ta vredu. Morda kakšen ne zapre povsem do konca. |
To bom uredil jutri prvo, hvala.
Še eno vrašanje, kako pri takih težkih strojih poganjate mašine ko se nastavljajo ventili?
Dvignete eno izmed zadnjih koles, v največjo prestavo in guraj miki, ali kakšna je najlažja varianta?
Spredaj ko glavne jermenice ne morem s ključem, da bi lahko vrtel motor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 03 Sep 2013 07:29 Naslov sporočila: |
|
|
ror cange če prideš zraven...ali pa gedora... ali pa naredit namenski ključ... drugače smo tudi dize pobiral ven da ni bilo kompresije in se je motor lažje zavrtel... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F110DT Vajenec
Pridružen/-a: 26.08. 2013, 11:16 Prispevkov: 18 Kraj: Lenart
|
Objavljeno: 03 Sep 2013 08:17 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik je napisal/a: | ror cange če prideš zraven...ali pa gedora... ali pa naredit namenski ključ... drugače smo tudi dize pobiral ven da ni bilo kompresije in se je motor lažje zavrtel... |
Bom probal najprej če bo šlo z gedoro na glavni gredi, hvala za nasvet in pomoč |
|
Nazaj na vrh |
|
|
godfather Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 09.02. 2013, 21:00 Prispevkov: 466
|
Objavljeno: 03 Sep 2013 11:03 Naslov sporočila: |
|
|
F110DT je napisal/a: | sem iskal tudi te turbine, pa je problem dobiti tako da bi držala še vsaj en čas. Zato sem se odločil da dam gor prav omenjeno turbino, ker vem da je "zdrava" in da bo še lep čas žvižgala.
Kar se tiče pumpe, je že odprta, sem pred časom mislil da bom s tem pridobil kaj na moči, pa se je izkazalo za nesmiselno dejanje. povečal se je samo dim, moč pa sorazmerno malo. |
tole bo krivec za saje... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F110DT Vajenec
Pridružen/-a: 26.08. 2013, 11:16 Prispevkov: 18 Kraj: Lenart
|
Objavljeno: 03 Sep 2013 11:55 Naslov sporočila: |
|
|
upam da je res to krivec za saje, morda ima kdo točen podatke glede nastavitev ventilov???
Bo vredu tako:
izpušni 0,45mm
sesalni 0,35mm
To so podatki pridobljeni na pooblaščenem ivecu servisu, ker nimam originalne knjige od traktorja, kjer to piše |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F110DT Vajenec
Pridružen/-a: 26.08. 2013, 11:16 Prispevkov: 18 Kraj: Lenart
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
drklopa Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.02. 2010, 20:12 Prispevkov: 383 Kraj: Bevško Republika
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
F110DT Vajenec
Pridružen/-a: 26.08. 2013, 11:16 Prispevkov: 18 Kraj: Lenart
|
Objavljeno: 05 Sep 2013 21:34 Naslov sporočila: |
|
|
Se bom potrudil in naložim video |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F110DT Vajenec
Pridružen/-a: 26.08. 2013, 11:16 Prispevkov: 18 Kraj: Lenart
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|