Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
pero17 Kmetovalec
Pridružen/-a: 08.03. 2009, 10:40 Prispevkov: 57
|
Objavljeno: 12 Jan 2013 20:01 Naslov sporočila: |
|
|
Ma ne sej niti nebi delali generalke, samo informativno me zanima kolko kaj pride, ker pozimi zelo malo uporabljamo traktor, se pripelje samo z vinograda pa se uporabi mogoče vse skupaj 10ur celo zimo tako da zaradi tega nebomo šli na to, je pa to zmeraj tabu tema pozimi tako da.. Kar se tiče nafte, je normalna nafta, ki se tanka skozi leto, tako da dodatkov ne vsebuje. Me pa zanima kateri dodatek je to pa mogoče vsaj to nabavim.qq |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 12 Jan 2013 20:03 Naslov sporočila: |
|
|
BaTeK je napisal/a: | pero17 je napisal/a: | Saj pravim, ko je segret dela takoj, polet dela takoj, samo pozimi je problem.. Kolko cenovno kaj pride generalka motorja in kaj vse naj bi se menjalo? |
Kakšno nafto imaš sedaj notri?
Od poletja?
To je potem problem zaradi užiga, jest že jeseni ulijem v nafto dodatek proti zmrzovanju (ker porabim 3 do 4 tanke nafte)
Vžigaš na ključ ali štrik? |
Ja prav maš tako treba-sicer črpalkarji pravijo,da pozimi nekje začetku mraza imajo itak zimsko nafto in ne zmrzava in če jo kupiš takrat,pa imaš še pol tanka prejšnje pa potem vžgeš po 1 mescu ti tista nova nafta zimska nič ne pomaga,ker ima sistem od tanka naprej še staro in tako se mi zgodilo,da se mmel zimsko nafto v tanku in v ceveh polno parafina,ker tam bla še stara in se ni z novo zmešala.
Zato pa ne moreš čakat na tisto novo nafto,če traktor malo rabiš. bo že prej zmrznla. V ceveh nastane zaradi zamašitve z parafinom taki vakum,da je povleklo grobo sito v AC pumpi v cev In moral pol vse ven prat in izpihavat.
Če dodaš jeseni že dodatek če malo delaš,si potem pozimi siguren!
Stalo pa te bo tam neki med 5 in 8 eur za 50 litrov.
Imaš različna pakiranja-najmanjše je za 50 litrov nafte. Nekateri pa mešajo zraven namesto dodatka tudi bencin,a ne vem,do katerega procenta. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor 5011 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14 Prispevkov: 1594 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 12 Jan 2013 20:16 Naslov sporočila: |
|
|
Zimska nafta, letna nafta.......ni važno, če je malo bolj mraz je v ceveh pa filtru takoj parafin. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 12 Jan 2013 20:28 Naslov sporočila: |
|
|
zetor 5011 je napisal/a: | Zimska nafta, letna nafta.......ni važno, če je malo bolj mraz je v ceveh pa filtru takoj parafin. |
Zakaj pa ni v autih tega ,da bi parafin zamašil vse filtre?
Črpalkar mi je rekel,da lahko brez bojazni postaviš steklenico nafte na mizo zunaj na vrtu pozimi pri -10 pa ne sme zamrznt z zimsko nafto.
Res je da mi auto ni nikol zmrzno. Traktor pa ja,ker po oranju nič ne vozim in letna ostane v ceveh,ko pa samo dolijem zimsko pa se ne zmeša,ker bi moral nekaj delat z njim,da se sistem cevi premeša z novo.
Bilo je celo premalo vožnja 3-4 minute okoli garaže z njim.Sem mislil,eto zdaj je pa zmešana,pa je pol ravnotak zamašilo sistem.Torej bi moral delat traktor vsak enih 15 minut za sigurno da zmeša. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janko2810 Traktorist
Pridružen/-a: 09.01. 2013, 18:04 Prispevkov: 177
|
Objavljeno: 12 Jan 2013 21:27 Naslov sporočila: |
|
|
pozdravljeni.
sem nov na forumu in imam tomota 730.zanima me kako se obnese predelava v togo izvedbo.se pojavljajo kakšne hujše težave?
sem videl da ga ima en uporabnik na tem forumu in bi prosil če bi lahko dobil kakšne informacije.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 13 Jan 2013 05:17 Naslov sporočila: |
|
|
janko2810 je napisal/a: | pozdravljeni.
sem nov na forumu in imam tomota 730.zanima me kako se obnese predelava v togo izvedbo.se pojavljajo kakšne hujše težave?
sem videl da ga ima en uporabnik na tem forumu in bi prosil če bi lahko dobil kakšne informacije.
lp |
ja prav imaš,to je zanimalo vedno tudi mene-ja res je nekdo to naredil,paše pa deli od AGT ali Prime,katere treba menjat vse pa ne vem.Blokirati zglob v sredini za prečno gibanje je najmanjši problem.Menjajo pa nato še oba prednja rokava z komplet osovinami in ležajem teh,saj imaš ti direktne osovine AGT pa v dveh delih. Upam ,da je na diferencialu sve isto,drugač je srenje.
Ja izvedljivo,a je kar nek strošek to po moje.AGT ima še nastavljivo felno,tako da je pri tem našinu krmarjenja zadnja felga obrnjena ven kot tvoja,prednja pa je noter.No vrjetno lahko uporabiš tvojo,če jo isto not obrneš.
Če ne bo o tem nihče nič fiksno vedel,lahko brez skrbi greš na agromehaniko in tam morem rečt ,da so kar dobro tehnično podkovani,saj sem vse bi rekel zaupne stvari lahko našel pri njih, pa tudi dele imajo oni.Skratka javi se jim in pobaraj. Če ne pri njih pa idi in se javi u Bjelovar Primi,oni majo to tudi v malem prstu,saj delajo toge varjante na menjalnik od starega TV.Pa ne pozabi vse nam tukaj dokumentirat in slikat,če se tega lotiš!!!
Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zalb.krut Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 31.05. 2012, 20:53 Prispevkov: 230 Kraj: dežela suhe robe
|
Objavljeno: 13 Jan 2013 10:01 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni vsi skupaj. Mogoče bo slišati malo hecno, pa vendar. Kdo bi mi lahko razložil kako nastaviti ročno zavoro, da obe kolesi primeta kar se da enako, namreč na ročici ročne zavore je vijak z katerim nastavimo zračnost ročice. Drugi vijak pa je malo pod njim in z njim nastavim desno kolo, na levi strani pa ni nič za nastaviti, tako mi vedno prime desno kolo bolj od levega, pakne so dobre, tomo pa 522. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
švas_mojster Traktorist
Pridružen/-a: 26.07. 2011, 16:45 Prispevkov: 148 Kraj: ISTRA
|
Objavljeno: 13 Jan 2013 10:23 Naslov sporočila: |
|
|
pero17 je napisal/a: | Saj pravim, ko je segret dela takoj, polet dela takoj, samo pozimi je problem.. Kolko cenovno kaj pride generalka motorja in kaj vse naj bi se menjalo? |
No naš je tudi tako delal....vroč užgal takoj......pozimi pa niti z zaugom ni hotu vžgat,niti z dodajanjem nafte gor na ventile pa start sprejem....rezultat slaba kompresija....pa bilo je še marsikaj za zamenjat na mašini....odločili smo se za komplet generalno 1000eur nas je stala.....sedaj traktor užge takoj in dela perfektno....sicer se gre za lombardini 18km mašino......sedaj nevem če je tvoja mašina potrebna generalne..prvo kar bi preveru je kompresija..mi sicer traktor tudi rabimo zelo malo..še manj kot ti..samo da pa ko ga rabim pa da se moram zajebavat z užiganjem pa tako naprej..ne hvala.....sedaj pa je lahko minus zunaj pa vžge takoj z zaugom pa malo gasa .....jaz bi ti priporočal da ga zapelješ do enega mehanika ki se ukvarja s popravilom kmetijske mehanizacije pa da ti pove strokovno mnenje....vsaj jaz bi tako naredil
Pa še to:ko smo kupovali traktor smo vedeli da je slab motor in kaj nas čaka....samo nismo vedeli da komplet generalna stane 1000eur....res da smo dobili traktor ugodno tako da se nam je nekako splačalo.....pa kadar se kupuje traktor je dobro da je mašina hladna da se vidi kako užiga....sploh tejle tomo vinkoviči in podobno ko te potem stane generalna še pol nabavne cene zraven ...lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ziga133 Kmetovalec
Pridružen/-a: 12.02. 2011, 17:06 Prispevkov: 66
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mmare Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.11. 2007, 23:21 Prispevkov: 370 Kraj: cerkno
|
Objavljeno: 13 Jan 2013 11:04 Naslov sporočila: |
|
|
Problem hladnega motorja,da traktor slabo vziga kadar je zunaj minus ,je lahko tud elektricna instalacija slabi spoji na klemah,premali preseki mocnostnih kablov ,scetke,zapacan kolektor in podobno .Poleg tega je tudi olje precej gostejse , in ce ni pravega vrtilnega momenta na zaganjacu , nobena generalna ne pomaga.Motor se mora zivahno zavrtet .Da je motor izrabljen ,z normalnim vzdrzevanjem , mora narediti veliko ur.Najcenejsa resitev za tiste , ki ga pozimi uporabljate obcasno ,je hoferjev grelec na plin ,oziroma vroc zrak. s katerim ogrejete motor do temperature , pri kateri brez problema zalavfa.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|