Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
FireFighter Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 30.03. 2011, 21:01 Prispevkov: 294 Kraj: Ižanska pažarna
|
Objavljeno: 16 Dec 2012 15:41 Naslov sporočila: |
|
|
V spomladi imamo namen kupiti T4030. Me zanima kdor ga ima kje ga je vzel ter kako je zadovoljen z njem. Zanima me če je pri Itro tudi možnost probne vožnje. Ali se mi splača vzet čelni nakladač že original z traktorjem ali je bolš če ga naknadno nadgradimo, vsaj kar se cenovno tiče? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janzek125 Vajenec
Pridružen/-a: 01.08. 2011, 12:46 Prispevkov: 6 Kraj: ptuj
|
Objavljeno: 16 Dec 2012 22:07 Naslov sporočila: pozdrav |
|
|
Mi imamo doma T4030 sicer bolj kot ne mehanski saj moj oče ne zna (noče se naučit...). Torej mehanski menjalnik brez polovičk, dokupli pa smo gremerjev priklop, uteži, klimo ter zračni sedež. Z traktorjem imamo sedaj naretih cirka 260 ur morem rečt za 1x brez težav vse dela edino malo je prelahek ter se to opazi ko ma na sebi rotobrano 2500 cm (800 kil) ko prletiš na kako lukno poskoči ter skoraj vdari z rotobrano v tla ... moreš zelo pazit. To se da odpravit z dodatnimi utežmi saj ima ospredaj 350 kil kakih 150 nebi še škodlo. Moram pa povdarit da imamo majnšo kmetijo ki se izključno poslužuje pridelavi zelenjave ter da je traktor k večjemu namenjen oranju ter priprave na sajenje in sejanje. Prikolico kaj smo največ vlekli je bila enosna 5tonka na njo smo naložili 8 ton (merjeno na tehnici zaradi prodaje). ter takrat ni blo problema komot 40 km/h. Doma pa smo v čisti ravnini tako da kaj se tiče če boste ga potrebovali v hribih ti nwm povedat....
Drugače če z traktorjem smo zelo zadovoljni služi tistemu čemu je namenjen na naši kmetije. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1377 Kraj: TRŽIČ
|
Objavljeno: 17 Dec 2012 10:57 Naslov sporočila: |
|
|
Mam T4020 pa si dela brez uteži spredaj ne znam predstavljati saj imam vse obdelovalne površine v bregu. Poln plato krpan 180/100 naložen z gnojem brez uteži ne gre. V bregu nimaš kaj delat z 7 tonskim tovorom, za majhne zadeve je pa okreten in me ni strah po hribu prečno kakšno seno obračat s pajkom. Imam razširjenega na 195 cm kar je v primerjavi z prejšnjim Lamborghinijem, ki je bil 160 kar opazna razlika. Zihr občutek za volanom je nekaj kar je v bregu pomembno.
Problem pa nastane s priključki. Prejšnji tračni zgrabljalnik 200 cm premajhen, rotacijska sip 135 neuporabna ker je kolo povozil za pol bobna, kakšnega pajka na 2 vretena lahko tudi pozabiš. Z nakladalko sip 17 m3 je pa veselje delat po strminah, s kiperco in kakim gnojem pa mal težje ker 3 tonski traktor še nikol ni v breg potegnil 5 ton tovora-po polju da se razumemo. Asfalt ni nobena težava.
Aja pa gume 380/70 r 28 so mal premajhne, če boš kako težo vozil |
|
Nazaj na vrh |
|
|
t4030 Kmetovalec
Pridružen/-a: 08.12. 2012, 14:11 Prispevkov: 55
|
Objavljeno: 17 Dec 2012 14:18 Naslov sporočila: |
|
|
Mi imamo NH T4030 od spomladi pa smo z njim zelo zadovoljni. Od dodatne opreme smo vzeli: zračni sedež, hidravlični ventil za zavore pri prikolici, vlečno kljuko nastavljivo po višini in večja oz. širša kolesa 420/70-28 in 320/70-20. Traktor je zelo nizek in okreten v strmini še posebno z dvojnimi kolesi. Spredaj je pa zelo lahek še posebno se pozna pri delu v gozdu in kakšnem prenašanju težjih tovorov. Od začetka je bil gas zelo trd, sedaj je že bolje. Prestavlja se pa zelo lahko. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FireFighter Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 30.03. 2011, 21:01 Prispevkov: 294 Kraj: Ižanska pažarna
|
Objavljeno: 17 Dec 2012 18:25 Naslov sporočila: |
|
|
Tkole je. Doma smo na ravnini, na barju . Polja ter travniki so vsi na ravnem, če pa je že je pa zlo blag hribček. Zdej mamo doma zetorja 2511 ter štore 502. NH bi zamenjal zetorja, njegovo delo pa bi prevzel štore. Zetor je zmatran, potreben generalne ampak deli bi prišli draži kokr je traktor vredn. Z očetom se še odločava med 4020 ter 4030. Nakoncu bo odločila cena če 4030 ne bo pretirano dražji. Namen pa je vzeti klima, zračni sedež, el. vklop prvega pogona ter kardana, gramer priklop, to pa bi blo nekak to. Sem iz okolice lj ampak bi traktor skorej raj vzel pri itrotu k pr lahu...sej najbrž veste zakaj... Kaj pa a mogoče kdo ve če JJ Trnovec tut dela servise za hollande. Nekak mam v spominu da sm nekje vidu da je tut pooblaščen serviser za NH. A me spomin vara? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DA86 Vajenec
Pridružen/-a: 21.03. 2010, 13:43 Prispevkov: 21
|
Objavljeno: 18 Dec 2012 10:36 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Mene pa zanima sledeče. Glede serije TD, sem opazil da je opcijsko možno dokupiti elektro-hidravlični vklop zapore diferenciala. Pa me zanima če je to mišljeno samo za zadnji diferencial ali sprednjega tudi?
Hvala in lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakakorenjak Administrator & Forumovec leta 2008
Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56 Prispevkov: 1256 Kraj: Dramlje/Celju
|
Objavljeno: 18 Dec 2012 15:55 Naslov sporočila: |
|
|
DA86 je napisal/a: | Pozdravljeni!
Mene pa zanima sledeče. Glede serije TD, sem opazil da je opcijsko možno dokupiti elektro-hidravlični vklop zapore diferenciala. Pa me zanima če je to mišljeno samo za zadnji diferencial ali sprednjega tudi?
Hvala in lep pozdrav! |
Pozdravljeni!
Katera serija TD točno?
Serija TD4000F ponuja EH vklop zapore zadnjega diferenciala, prednja prema je z omejenim zdrsom (Limited slip).
Traktorji, ki so kupljeni preko slovenskega uradnega zastopnika, ponujajo to že v osnovni opremi.
Lp,
Jaka |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 18 Dec 2012 16:38 Naslov sporočila: |
|
|
FireFighter je napisal/a: | Tkole je. Doma smo na ravnini, na barju . Polja ter travniki so vsi na ravnem, če pa je že je pa zlo blag hribček. Zdej mamo doma zetorja 2511 ter štore 502. NH bi zamenjal zetorja, njegovo delo pa bi prevzel štore. Zetor je zmatran, potreben generalne ampak deli bi prišli draži kokr je traktor vredn. Z očetom se še odločava med 4020 ter 4030. Nakoncu bo odločila cena če 4030 ne bo pretirano dražji. Namen pa je vzeti klima, zračni sedež, el. vklop prvega pogona ter kardana, gramer priklop, to pa bi blo nekak to. Sem iz okolice lj ampak bi traktor skorej raj vzel pri itrotu k pr lahu...sej najbrž veste zakaj... Kaj pa a mogoče kdo ve če JJ Trnovec tut dela servise za hollande. Nekak mam v spominu da sm nekje vidu da je tut pooblaščen serviser za NH. A me spomin vara? |
T4030 je po mojem mnenju boljša izbira. Pogostokrat slišim zgodbe o tem, kako bi traktorju naknadno povečali moč motorja, kar ni tako enostavno. Zato je bolje že zdaj misliti na zahteve, ki jih trenutno mogoče še ni in izbrati motor, ki ima vsaj za zdajšnja opravila nekaj rezerve. Poleg tega je tudi razmerje teža/moč traktorja pri T4030 precej boljše. Cenovna razlika med T4020 in T4030 je okvirno od 2.000 do 2.5000 EUR.
Dodatno opremo si kar dobro izbral. Ob nakupu se ta oprema sicer zdi kot kup doplačil, šele v praksi pa se pokaže, koliko te podrobnosti poenostavijo delo (predvsem kramer priklop in klima). EH vklop prednjega pogona je serijski. Zelo uporabna dodatna oprema je tudi hidr. zavorni ventil. Pri novem traktorju stane pribl. 400 EUR, pri naknadni vgradnji precej več.
Priporočam pa še 30-colska zadnja kolesa (boljši oprijem, boljša lega na cesti in višja končna hitrost - pribl. 40km/h pri 30-colskih in 38km/h pri 28-colskih). Najcenejša kombinacija (pribl. 400 EUR doplačila) so 14,9R30 (oz.380/85 R30) in 12,4 R20 (oz.320/70 R20). V vsakem primeru bolje kot 28-colska kolesa, razen če ekstremno majhna višina traktorja ni pomembnejši kriterij.
Glede servisa, ti bo več lahko povedal @CNH. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
strojnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.02. 2009, 16:30 Prispevkov: 1472 Kraj: lj
|
Objavljeno: 18 Dec 2012 18:21 Naslov sporočila: |
|
|
Izberi malce močnejšega, ne bo problemov pri višji porabi, bo pa dosti manj glava bolela v konicah, ko vsako kljuse teraš na mrtvo. Katerega koli od koncerna CNH boš izbral oz. boste izbrali vam bo v veselje le pravilni izberite opremo. Zračno vzmeten sedež-OBVEZNO! (steyr ga ima "serisko"), zadnji brisalec ti toplo priporočam, ker se sam dostikrat tolčem po glavi ko nazaj "bolj slabo vidim", Hi-Lo menjalnik če res rabiš precizna prestavljanja in to zelo pogosto, zavore za prikolico (še ena stvar za katero mi je žal), teleskopska ogledala(smo dali pred 14 dnevi 150€ za naknadno vgradnjo!), gume vzemite čim višje (hitrost in klirens), ČE ti višina dopušča, širina pa glede na potrebe (trava in transport=širša, oranje, medvrstna=nekoliko ožja) Tip gume tudi malo obrajtaj. Na gumah, ki imajo kakšne dodatne profile, se zemlja dosti bolj prime in imaš zeeelooo veliko za opravit da jo dol spraviš). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 18 Dec 2012 18:33 Naslov sporočila: |
|
|
FireFighter je napisal/a: | ... Kaj pa a mogoče kdo ve če JJ Trnovec tut dela servise za hollande. Nekak mam v spominu da sm nekje vidu da je tut pooblaščen serviser za NH. A me spomin vara? |
Spomin ne vara a to je bilo že kar nekaj let nazaj. Zdaj ni več, so pa na spletmi strani www.newholland.si navedeni vsi zastopniki.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|