Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
New Holland Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.12. 2007, 20:41 Prispevkov: 1116 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: 04 Jun 2012 21:18 Naslov sporočila: |
|
|
Kaco d.o.o je napisal/a: | Pozdravljeni!
Mene pa zanima, če ima kdo na Koroškem ali bližnji okolici traktor New Holland TN 60 D, TN 70 D, TN 75 D ?
LP! |
V Vodrižu ga ma Spodn Kotnik |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kaco d.o.o V.I.P
Pridružen/-a: 07.01. 2007, 16:36 Prispevkov: 436 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: 04 Jun 2012 21:22 Naslov sporočila: |
|
|
Krasno, maš mogoče kak kontakt, bi js gospoda poklico. Neke mere bi mogo dov z njega dobit za prednjo hidravliko, da vidim, če bi pasala od ttga starejšega modela na našega.
Najlepša hvala!
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Plansar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 11.10. 2011, 20:29 Prispevkov: 383 Kraj: Maribor-Šempeter(CE)
|
Objavljeno: 11 Jun 2012 08:58 Naslov sporočila: |
|
|
Imam eno vprašanje glede t4030. Prejšni teden sem z njim obračeval travo v direktni prvi prestavi (C 1), ampak vrtljaji na kardanu so bili tam okrog 400. Tisto levo ročko ob sedežu spodaj imam potegjeno čisto gor.
Vprašanje pa je, v kateri prestavi vi obračujete in kako do višjih vrtljajev, da bi bili konstantni in ne odvisni od gasa? Kakšno funkcijo pa ima 540E?
Hvala in Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GTC Moderator
Pridružen/-a: 15.10. 2007, 07:22 Prispevkov: 1156 Kraj: Notranjska
|
Objavljeno: 11 Jun 2012 09:17 Naslov sporočila: |
|
|
Plansar je napisal/a: | Imam eno vprašanje glede t4030. Prejšni teden sem z njim obračeval travo v direktni prvi prestavi (C 1), ampak vrtljaji na kardanu so bili tam okrog 400. Tisto levo ročko ob sedežu spodaj imam potegjeno čisto gor.
Vprašanje pa je, v kateri prestavi vi obračujete in kako do višjih vrtljajev, da bi bili konstantni in ne odvisni od gasa? Kakšno funkcijo pa ima 540E?
Hvala in Lp |
Si že ugotovil sam. 540E oz. 750 vrtljajev vključi in bo traktor pri manjših obratih motorja dosegal višje obrate pogonske gredi. Vključiš pa zadevo zadaj na levi strani traktorja, pod roko hidravlike. Tista ročka na levi strani pa je vklop pogonske gredi (sklopka), sredinski položaj je izklop, skrajno navzdol pa so obrati pogonske gredi sinhronizirani z menjalnikom.
LP
GTC |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Plansar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 11.10. 2011, 20:29 Prispevkov: 383 Kraj: Maribor-Šempeter(CE)
|
Objavljeno: 11 Jun 2012 13:10 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala GTC, bom probal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pvindis Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 21.08. 2009, 07:57 Prispevkov: 358 Kraj: ptuj
|
Objavljeno: 12 Jun 2012 09:25 Naslov sporočila: |
|
|
Plansar je napisal/a: | Hvala GTC, bom probal. |
Traktor z 540 E!
Ko to vklopiš, doseže traktro pri 1535 vrtljajih motorja 540 obratov na kardanski gredi...pri polnih obratih tudi do 800 na kardanu!
kaj je namen tega 540E...za priključke, ki ne potrebujejo maximalne moči, rabijo pa polne vrtljaje na priključni gredi, vklopimo 540E, kaj s tem dosežemo....če poznaš krivuljo specifične porabe goriva, moči in navora motorja, doseže motor pri 1400-1500 vrtljajih najmanjšo specifično porabo goriva, moč je velika, sicer ni maximalna! To je poglavitni namen tega, zmanjšati porabo goriva....
Poglej v navodila za uporabo, kjer točno piše pri kakih vrtljajih motorja dosežeš kakšne vrtljaje na priključni gredi... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Plansar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 11.10. 2011, 20:29 Prispevkov: 383 Kraj: Maribor-Šempeter(CE)
|
Objavljeno: 12 Jun 2012 09:31 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala pvindis! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1379 Kraj: TRŽIČ
|
Objavljeno: 16 Jun 2012 20:53 Naslov sporočila: |
|
|
lej ko je reku hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 19 Jun 2012 12:17 Naslov sporočila: |
|
|
joze.kidric je napisal/a: | nhdf je napisal/a: | joze.kidric je napisal/a: | Nadaljevanje.....
|
Hej JOŽE ali mi lahko prosim opišeš oba 2 NH-ja in balirko(model,poraba,kvaliteta izdelave,letnik,DU,ali se kaj kvarita itd.)! |
Tamali: NH TD4020F, 65 KM, 290 Nm, 46% porast navora
V glavnem motor je super. Boljši v tem rangu po moje ne more bit. Vleče že iz najnižjih vrtljajev. Ni nek skromnež pri porabi. Recimo Alpine porabi manj, je pa res da se pri NH-ju čuti večja moč. Je pa spet res da imam na Landiniju powershutle menjalnik, kar mu tudi pobere nekaj moči. Menjalnik na NH-ju je tudi super.Glavne prestave se izredno lepo prestavljajo, ročica lepo "pade" v prestavo. Invertor je še nekoliko trd ampak verjetno se bo omehčal
Velik minus si pa prislužijo ročice za upravljanje s hidravličnimi ventili. Pomaknjene so zelo nazaj.....si sploh ne predstavljam, če imaš čelno hidravliko kako potem upravljaš z njo ker se moraš praktično obrnit nazaj da dosežeš oz. vidiš ročico. Višjerasli ter širšerasli bodo imeli malce težav s prostorom. Imam kar dolge noge in imam sedež dokaj nazaj da mi invertor ne hodi v napoto, zato moram biti pri vožnji nagnjen naprej, da dosežem volan.
Splošni vtis je dober, sploh če primerjaš ceno, konkurenco......nimaš kaj zgrešit.....konkurenca verjetno v tem rangu ni kaj boljša. je pa CNH napisal:"to je to za ta denar."
Z njim nulčimo v vinogradu, škropimo, zgrabljujemo.......aja, do sedaj je spustil cilinder za zavore (zrihtano), pa prednji most ima na vsakem koncu 1,5 mm zračnosti....čakamo, da serviser prinese podložke. V dobrem letu smo z njim naredili 300 ur.
TL100A:
Pozna se da je traktor stare zasnove oz. njegove korenine so precej pred letom 2000. Mislim da se je vse začelo s serijo L (če je drugače naj me kdo popravi). Od opreme še imamo zraven klimo, elektrohidravlični menjalnik, hidravlika je mehansko krmiljena. Ne vem ka naj rečem..........če gledaš cenovno skozi zadevo je spet to to. Crknilo še ni nič oz. traktor me še ni pustil na cedilu. Bilo je nekaj problemov s kalibracijo menjalnika.Traktor je zelo na trdo speljeval. Potem ga je serviser skalibrilal, naložil drug software (Lah- Komenda) ampak ni bilo boljše, potem so ga kalibrilali v štorah ampak še vseeno ne deluje vredu (napram Landiniju)........malce si moraš z zavoro pomagat. Kar se zmogljivosti in porabe tiče zadovoljivo.....Aja, pa končna hitrost ni 40 km/h, ampak 38 pa še to pri 2500 obratih(nazivnih). Ampak glede na ceno smo zadovoljni z njim.....
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc.svab Kmetovalec
Pridružen/-a: 18.05. 2009, 16:04 Prispevkov: 96 Kraj: okolica slovenskih konjic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|