Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ttv630 Vajenec
Pridružen/-a: 24.01. 2012, 15:38 Prispevkov: 9 Kraj: Notranjska
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
Objavljeno: 24 Jan 2012 20:40 Naslov sporočila: |
|
|
no, recimo, imam AT 150 mk3, letnik 03. Ima hidravlično vzmetenje prednje preme, spredaj pri tanku ima tiste 3 hidravlične akumulatorje. Ti akumolatorji so napolnjeni na nek pritisk ane? Zdj me pa zanima, če se da, in kako to izvest, ta pritisk v akumulatorjih zmanjšat, da bi traktor bil bol mehek, prednja prema bi se bol gibala gor-dol? Se to da? Ko se pelaš po cesti se cilinder od preme premika komaj nekaj cm...predvidevam da če bi se bolj, bi traktor bil še bolj udoben.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robinson Kmetovalec
Pridružen/-a: 24.01. 2012, 19:13 Prispevkov: 65 Kraj: nm
|
Objavljeno: 24 Jan 2012 20:47 Naslov sporočila: |
|
|
A je to isti motor kakor same silver 100,4 in kakšen inverter maš ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 24 Jan 2012 20:56 Naslov sporočila: |
|
|
nejc je napisal/a: | no, recimo, imam AT 150 mk3, letnik 03. Ima hidravlično vzmetenje prednje preme, spredaj pri tanku ima tiste 3 hidravlične akumulatorje. Ti akumolatorji so napolnjeni na nek pritisk ane? Zdj me pa zanima, če se da, in kako to izvest, ta pritisk v akumulatorjih zmanjšat, da bi traktor bil bol mehek, prednja prema bi se bol gibala gor-dol? Se to da? Ko se pelaš po cesti se cilinder od preme premika komaj nekaj cm...predvidevam da če bi se bolj, bi traktor bil še bolj udoben.
lp |
Ti akumulatorji pa so OK? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 24 Jan 2012 21:22 Naslov sporočila: |
|
|
Jst ti to zna popolnoma razložit in pa tut narest po potrebi.....
Drugače sila enostavno...... Samo je toliko pisanja da.... fuuu zelo na hitro. To je vse krmljeno preko elektronike, od kabine pa do prednejga mostu imaš se pravi na levi strani traktorja kabelj, ki pelje do mostu. In na tem kablju so konektorji, kjer jih ne odstraniš, ampak samo odstraniš zaščito, da se ti pokažeta 2 spoja. Nato vzameš volt meter(aparatek, ki meri volte watte, enosmeri, dovsmerni tok) ter prebereš vrednost, s tem da, morabiti traktor v teji fazi spuščen do konca,drugače meritve ne veljajo). In meritev, ki bi ti morala ustrezati je ko je v spuščenem stanju 1,6 V. Ko pa vzmetenje vključiš pa ti mora pokazati 4,6V napetosti. Če je vrednost v obeh primerih previsoka ali prenizka, imaš tam zdraven tudi regulator(trotelziher sistem) se pravi na nekakši navojni palici in pa gor je matica, ki jo potem pritegneš ali odtegneš, glede na to, ali je napetost previsoka ali prenizka in to je to.
Če se ti traktor ne spusti do konca, je to zato, ker so v tistih ekspanzijskih posodah še olje, ki se ti ne odteka do konca vse to pa nadzoruje el.magnet, tega pa moraš nevtralizirati(pač da spusti) to pa narediš preprosto z polnilcem za akumulator, minus daš na ekspanzijsko posodo, z + pa se samo na predel zadaj za temi posodami, kjer se olje prečrpava, seveda naj bo nekdo zdraven, da ti polnilec vžge in ugasne, da ne bo še kakšna piz......... Skratka takole res na hitro, je pa to preverjeno in sprobano in ti mehanik ne bo naredl nič drugače....
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|