Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Lamborghini Champion
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

tomazek9
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2010, 11:45
Prispevkov: 741

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2011 23:55    Naslov sporočila: Lamborghini Champion

Odgovori s citatom


Zgoraj naveden traktor je zelo redek v sloveniji. Ta serija pomoje ni posrečena. Prijatel ima sameta rubina ki je sicer isti in ma probleme z računalnikom. Jaz pa z motorjem. Peljal sem se normalno... Na 1800 obratov v 18 brzini. Pred menoj je bil malo večji hrib in jaz malo pohodim gas. Ko pa na enkrat na sredini brega se mi vklopi 4x4, sba, vsi trije tempomati...Bum. Traktor se je vstavil in več ne vpali. Dan pred tem mi je pa v bregu tako kot bi rekel malo trokiral. Z polnim gasom sem se peljal v breg in mi je malo zmanjkalo in spet pridobilo obrate... Ok sm mislo. Nekaj ga je pičlo... Sedaj pa mehanik pravi da je že prej šel en bat in je to kasneje še prijelo za kurvnvelo in jo vtrgalo. Pa me zanima čee kdo ve kje bi lahko dobil kurvnvelo za ta traktor. Hvala za odgovore v naprrej!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

lucky boy
Vajenec


Pridružen/-a: 21.04. 2007, 19:52
Prispevkov: 36

PrispevekObjavljeno: 31 Avg 2011 06:29    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


A ste ga že podrli, al je bla ta diagnoza postavlena kr na oko.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

tomazek9
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2010, 11:45
Prispevkov: 741

PrispevekObjavljeno: 31 Avg 2011 12:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Na oko... Mehanikar je približno vedel ker je imel že tak primer... Sedaj pa pride drug mehanikar, bomo dali traktor napol, mašino naložili in odpeljali mašino k njemu. Sedaj so pa pri njjem deli zelo dragi. (Zamenjal mi je neko gumico v menjalniku (sekvenčni menjalnik)... Računal mi je 50€ za ''obično gumico'' ki bi jo lahko jaz našel v delavnici.) Sedaj pa iščem kakšnega dobavljitelja ali pa kaj takega kjer bi lahko kasneje tudi dobil takšne mašinske dele. V bil sem v sametu kjer so mi rekli, da je čakalni rok tudi okoli enega leta. Saj so te traktorje končali delati leta 2003 in ni glih neka posrečena serija...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

JCB FAST TRACK
Moderator & Foto leta 2009


Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16
Prispevkov: 1883

PrispevekObjavljeno: 31 Avg 2011 19:22    Naslov sporočila: Re: Lamborghini Champion

Odgovori s citatom


tomazek9 je napisal/a:
Zgoraj naveden traktor je zelo redek v sloveniji. Ta serija pomoje ni posrečena. Prijatel ima sameta rubina ki je sicer isti in ma probleme z računalnikom. Jaz pa z motorjem. Peljal sem se normalno... Na 1800 obratov v 18 brzini. Pred menoj je bil malo večji hrib in jaz malo pohodim gas. Ko pa na enkrat na sredini brega se mi vklopi 4x4, sba, vsi trije tempomati...Bum. Traktor se je vstavil in več ne vpali. Dan pred tem mi je pa v bregu tako kot bi rekel malo trokiral. Z polnim gasom sem se peljal v breg in mi je malo zmanjkalo in spet pridobilo obrate... Ok sm mislo. Nekaj ga je pičlo... Sedaj pa mehanik pravi da je že prej šel en bat in je to kasneje še prijelo za kurvnvelo in jo vtrgalo. Pa me zanima čee kdo ve kje bi lahko dobil kurvnvelo za ta traktor. Hvala za odgovore v naprrej!


Nisem prepričan, če veš kaj si napisal? Ker, če ti je en dan prej crknil en bat (torej kot si napisal, če ga je prijelo na "pušo"), bi bil motor drugi dan "zrihtan" verjetno na "fertik" že ob vžigu, oz. pri prvi malo večji obremenitvi, ko bi bat zaribal do konca,... V tem primeru bi ti ali odtrgalo glavo motorja, ali pa bi blajarica sesula blok motorja,... Verjetno motorja še nisi videl razdrtega?!

Citiram:
Na oko... Mehanikar je približno vedel ker je imel že tak primer... Sedaj pa pride drug mehanikar, bomo dali traktor napol, mašino naložili in odpeljali mašino k njemu. Sedaj so pa pri njjem deli zelo dragi. (Zamenjal mi je neko gumico v menjalniku (sekvenčni menjalnik)... Računal mi je 50€ za ''obično gumico'' ki bi jo lahko jaz našel v delavnici.) Sedaj pa iščem kakšnega dobavljitelja ali pa kaj takega kjer bi lahko kasneje tudi dobil takšne mašinske dele. V bil sem v sametu kjer so mi rekli, da je čakalni rok tudi okoli enega leta. Saj so te traktorje končali delati leta 2003 in ni glih neka posrečena serija...


Ta mehanik, ti je poleg tiste "gumice" zaračunal še kaj drugega poleg, delo,...? In tista gumica, ni bila povsem navadna, takšna ki jo imaš ti v "kevdru" da zatesniš sode!?

Prosim napiši mi na ZS, kdo ti je to servisiral!

LP JCB FAST TRACK

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

tomazek9
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2010, 11:45
Prispevkov: 741

PrispevekObjavljeno: 02 Sep 2011 15:22    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Takšna so mehanikarjeva predvidevanja da je to zaradi bata... Drugače pa vem koliko stane takšna gumica ker sem v sametu vprašal Wink
Nov motor stane 10000€ Servis bo pa prišel okoli 7000€. Tako da še nevem kaj bom točno naredil. Mehanikar je iz Šentjurja.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

linč
Izjava leta 2012


Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26
Prispevkov: 1191
Kraj: brkini

PrispevekObjavljeno: 03 Sep 2011 08:08    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Poglej, ali nima ta serija vgrajen že deutzov motor, ker boš na servisu od deutza prišel bistveno ceneje čez, kot pa pri servisu proizvajalca traktorja (bo ena marža manj).

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

tomazek9
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2010, 11:45
Prispevkov: 741

PrispevekObjavljeno: 03 Sep 2011 10:14    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ne ta nima še od deatuza motor. Tudi same rubin magar je enak ima motor malo drugače narejen. Lahko boste videli da na teh lamborghinijh se lušči barva na levi in desni strani pokrova. To je zato ker imajo lamborghiniji slabo narejen hladilni sistem in potem po domače od motorja sije. Saj to drugače nič ne vpliva na delo traktorja. Same pa ima te stvari izboljšane in tega neboste videli. Ker tisti lamborghiniji, ki se jim ne lušči barva vam garantiram da je tisto pobarvano.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

JCB FAST TRACK
Moderator & Foto leta 2009


Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16
Prispevkov: 1883

PrispevekObjavljeno: 03 Sep 2011 11:54    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Luščenje barve na stranskih pokrovih ni nujno, da je znak slabega hlajenja motorja!? Pri mojem Premiumu se barva lušči na obeh pokrovih, na "poljubnih" mestih, pa se traktor ne pregreva, ampak je kriva plastika in barva. Plastika z leti spremeni svoje lastnosti, barva tudi in še drugi dejavnik zraven in odpade. Poznam še vsaj 6-7 taktorjev serije Premium, in se dogaja enako,... enako pri SAME Silver, Hurliman,...

Servis ti dela pooblaščeni serviser ali serviser, ki servisira vse "živo"? Kolikor je meni znano sta v Sloveniji samo 2 pooblaščena serviserja za Lamborghini!? Če je serviser tipa "sam svoj mojster", lahko naredi več škode in koristi in lahko, da menja dela ki niso okvarjeni (če prav je on 100% da so),... Ne rečem, da se pri pooblaščenem serviserju to ne zgodi,... vendar imajo ti ponavadi traktor naštudiran v piko!

LP JCB FAST TRACK

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

tomazek9
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2010, 11:45
Prispevkov: 741

PrispevekObjavljeno: 06 Sep 2011 17:51    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ne barva je zaradi tega, ker je že povedal mehanikar... Drugače pa on servisira Deutuze. Na Lamborghiniju, Sametu in Hurlimani so pa skoraj enaki motorji. Saj lahko vidiš da ima ta lamborghini kabino od Deutza.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

alkoholik
Forumovec leta 2012


Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43
Prispevkov: 2195

PrispevekObjavljeno: 06 Sep 2011 21:01    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


pooblaščenec ni nujno garancija za kvaliteto! in "fušar" lahko dela pri pooblaščencu (ali pa je delal). se pa morda kdo kdaj tolaži ker je pooblaščencu dal 1000€ več da je pa to ok in najboljšeSmile čeprav bi ga "mojster za vse" prišel ceneje:)

tudi mehanik ki šraufa vse živo je že kdaj kaj razstavil in sestavil zato zadeve pozna. edino če nabašeš na salabajska ki v življenju ni videl motorja pa ga razstavlja in sestavlja.... potem si najebal... za fendt-a konkretno poznam dobrega mojstra. ki ni pooblaščenec. niti nikoli ni bil. je pa mojster da ga pooblaščenec iščeSmile seveda za 1/2 cene (ali še manj)...

če je bat prijel potem to mehanik takoj ve. ampak da pa bi danes prijel jutri ne itd pa se zgdi kar je rekel jcb: blajerca zna pogledat čez blok.
s deli je tako, da če je volja se dele da poiskati še kje drugje... samo to je jebeno delo. potrebno ogromno časa itd da najdeš "kompatibilen"del...

moje skromno mnenje: 3000€ je u bistvu 30% vrednosti. ali se splača za to reskirati in imeti "star" motor? raje novega (še malo popusta nafehtaš in si tam tam) s garancijo!!!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.