Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1377 Kraj: TRŽIČ
|
Objavljeno: 12 Jun 2011 10:50 Naslov sporočila: |
|
|
Lep pozdrav, zanima me katere gume ste vzeli za traktor T4020. Nekje sem zasledil da so montirane prve 360/20 in pa zadnje 420/30. Sam imam prve 320 70 R 20 in pa zadnje 380 70 R 28.Take so bile že montirane- traktor iz zaloge. Pri izklopu prvega pogona vedno malo poči. Je to normalno? Če ima kdo 30 colske, kako se traktor obnaša? Hitrost z 28 colskimi je pa maksimalno 38 km/h- merjeno z navigacijo po ravnini. Moram enkrat izmeriti po klancu v leru ker me takrat nihče z avtom ne prehiti.
Traktor je ok le tank mora biti vedno poln ker če je samo polovica je za hribovje neuporaben ker potegne zrak in je konec veselja. Če imaš pa naklon terena tak da omogoča samo vožnjo gor in dol pa zna biti problem. Torej nafta vedno doma na zalogi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GTC Moderator
Pridružen/-a: 15.10. 2007, 07:22 Prispevkov: 1156 Kraj: Notranjska
|
Objavljeno: 12 Jun 2011 11:18 Naslov sporočila: |
|
|
nutrimedo je napisal/a: | Lep pozdrav, zanima me katere gume ste vzeli za traktor T4020. Nekje sem zasledil da so montirane prve 360/20 in pa zadnje 420/30. Sam imam prve 320 70 R 20 in pa zadnje 380 70 R 28.Take so bile že montirane- traktor iz zaloge. Pri izklopu prvega pogona vedno malo poči. Je to normalno? Če ima kdo 30 colske, kako se traktor obnaša? Hitrost z 28 colskimi je pa maksimalno 38 km/h- merjeno z navigacijo po ravnini. Moram enkrat izmeriti po klancu v leru ker me takrat nihče z avtom ne prehiti.
Traktor je ok le tank mora biti vedno poln ker če je samo polovica je za hribovje neuporaben ker potegne zrak in je konec veselja. Če imaš pa naklon terena tak da omogoča samo vožnjo gor in dol pa zna biti problem. Torej nafta vedno doma na zalogi. |
Pnevmatike za ta model so 300-70 R20, in zadaj 380-70 R 28. Ker so se mi zdele preozke, smo nanj pri nakupu namontirali širše pnevmatike od modela T4030, se pravi, 320-70 R20 in 420-70 R 28. Pri izklopu prvega pogona poči ali komaj opazno cukne? Naš doseže hitrost 43 km/h pri polnih obratih po ravnini, kar pa niti ne prakticiram, ker traktor začne rahlo poskakovat.
LP
GTC |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1377 Kraj: TRŽIČ
|
Objavljeno: 12 Jun 2011 12:26 Naslov sporočila: |
|
|
je pa težko točno izmeriti hitrost. Avtomobilski števec laže vsaj za 5 km/h. Pri avtu ni tako važno tistih 5 km/h ( še policaj ti odbije toleranco) pri traktorju je pa to ogromna razlika.
Meni nič ne poskakuje, še v leru ne. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GTC Moderator
Pridružen/-a: 15.10. 2007, 07:22 Prispevkov: 1156 Kraj: Notranjska
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 12 Jun 2011 12:38 Naslov sporočila: |
|
|
Pri polovici tanka potegne zrak??? To je pa res zanič narejeno. Enkrat sem poskušal na Alpinu, za koliko časa ima še nafte, ko gori lučka. 4 ure sem delal v nagibu, tako da 2 uri ni števec kazal več prav ničesar, niti premaknil se ni. Pa ni niti ''zajambral'', kaj šele da bi zrak potegnil. Globus je pa čisto nekaj drugega (kar se tiče opozorilne lučke, zraka prav tako ne potegne). Pri njem pa ko zagori, bolje v 1 uri priti do črpalke, drugače bo treba peš. Je pa sistem za sesanje goriva zelo dobro narejen. Enkrat je pri siliranju vse popil. Ko je bila nafta nalita, je nekajkrat zavrtil motor in vžgal brez problema. Univerzal je, kar se tega tiče, pa čiiiiiisto druga zgodba... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1377 Kraj: TRŽIČ
|
Objavljeno: 12 Jun 2011 13:35 Naslov sporočila: |
|
|
saj ne more biti drugače. Tank je dolg več kot meter, visok 30 cm širok 40 cm in drži 75 litrov. V klanec vsa nafta steče nazaj in potegne zrak. Verjetno ima sesalno cev nekje na sredini. Je pa nameščen ob levem zadnjem kolesu. Pri prejšnjem lamborghiniju 550 dt ni bilo težav ker je bil nameščen spredaj in mi v 14 letih nikol ni zmanjkalo čeprav je že svetila opozorilna lučka.
Ravninski kmetje pa nikar ne jamrajte ker je delo na ravnini pravi užitek v primerjavi z delom v hribih, kjer ponekod še stati ne moreš. Stroji pa se čisto drugače obnašajo. Gravitacija vse pokvari. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gregor Traktorist
Pridružen/-a: 06.10. 2008, 17:41 Prispevkov: 191 Kraj: šentjur pri celju
|
Objavljeno: 13 Jun 2011 07:54 Naslov sporočila: |
|
|
_toni je napisal/a: | Pri polovici tanka potegne zrak??? To je pa res zanič narejeno. Enkrat sem poskušal na Alpinu, za koliko časa ima še nafte, ko gori lučka. 4 ure sem delal v nagibu, tako da 2 uri ni števec kazal več prav ničesar, niti premaknil se ni. Pa ni niti ''zajambral'', kaj šele da bi zrak potegnil. Globus je pa čisto nekaj drugega (kar se tiče opozorilne lučke, zraka prav tako ne potegne). Pri njem pa ko zagori, bolje v 1 uri priti do črpalke, drugače bo treba peš. Je pa sistem za sesanje goriva zelo dobro narejen. Enkrat je pri siliranju vse popil. Ko je bila nafta nalita, je nekajkrat zavrtil motor in vžgal brez problema. Univerzal je, kar se tega tiče, pa čiiiiiisto druga zgodba... |
Sn vozo silažo z alpinom pa mi je tut zrak potegno res da po nagibu ampak lučka ni gorela 1 uro |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 17 Jun 2011 17:15 Naslov sporočila: |
|
|
Prej omenjenih težav s tankom pri našem traktorju še nisem imel. V strminah predvsem mulčim in z dovodom nafte ni bilo nikoli težav tudi če je bil tank že skoraj prazen. TN95DA sicer nima povsem enakega tanka za gorivo, ampak mislim da naj bi bila razlika samo v mestu dolivanja nafte (T4020 zadaj, TN95DA spredaj levo) in velikosti (T4020- 75L, TN95DA-90L).
Za poskakovanje traktorja so večinoma krive pnevmatike, sploh če traktor dlje časa stoji. Zato je za tisti čas gume bolje napolniti na višji tlak kot ponavadi, da ne pride do deformacij. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janezo Traktorist
Pridružen/-a: 22.08. 2006, 19:12 Prispevkov: 143 Kraj: Zreče
|
Objavljeno: 10 Jul 2011 21:05 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: | Prej omenjenih težav s tankom pri našem traktorju še nisem imel. V strminah predvsem mulčim in z dovodom nafte ni bilo nikoli težav tudi če je bil tank že skoraj prazen. TN95DA sicer nima povsem enakega tanka za gorivo, ampak mislim da naj bi bila razlika samo v mestu dolivanja nafte (T4020 zadaj, TN95DA spredaj levo) in velikosti (T4020- 75L, TN95DA-90L).
Za poskakovanje traktorja so večinoma krive pnevmatike, sploh če traktor dlje časa stoji. Zato je za tisti čas gume bolje napolniti na višji tlak kot ponavadi, da ne pride do deformacij. |
evo men se nardilo omenjeno, potegnil zrak T4050 sedaj ga pa ne morem v pogon spravit. a ma kje za einliftat nafto? pomoč
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakakorenjak Administrator & Forumovec leta 2008
Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56 Prispevkov: 1256 Kraj: Dramlje/Celju
|
Objavljeno: 10 Jul 2011 21:28 Naslov sporočila: |
|
|
janezo je napisal/a: | evo men se nardilo omenjeno, potegnil zrak T4050 sedaj ga pa ne morem v pogon spravit. a ma kje za einliftat nafto? pomoč
lp |
Odvij vijake gori na cilindrih, kjer pride dovod nafle na le te... vijake samo odviješ, traktor "zaverglaš" za nekaj obratov, toliko da porine zrak ven, nato pa vijake nazaj priviješ, štartaš in bo! =) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|