Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
GTC Moderator
Pridružen/-a: 15.10. 2007, 07:22 Prispevkov: 1156 Kraj: Notranjska
|
Objavljeno: 09 Nov 2010 09:51 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik je napisal/a: | rdeči, oranžni, beli... torpedoti so iz iste fabrike kot zeleni. samo so bili delani za IZVOZ. (ok oranžni so bili mišljeni za komunalo...). kvaliteta naj bi bila boljša. več dodatne opreme, boljši komfort (webasto, ravno dno v kabini...).
motor je itak pri vseh torpedotih odličen. težava je edino menjalnik. samo tudi tukaj so bili izvozni boljši. pač malo večja kontrola kakovosti. je pa res, da je potrebno se zavedati, da so eni izvozni ostali lepo v jugi, ker so bili preslabi:) načeloma je bilo izvoznega (pravega, namenjenega res v zahodni blok) težko dobiti, cena je bila pa konkretno višja...
aja kot zanimivost: torpedo je dobavljal deutz-fahru ulitke menjalnikov za njegovo serijo DX... |
Žal se glede menjalnikov ne morem strinjati, da so bili na izvoznih boljši. Imam dva torpedota 45, eden serija Adriatic, drugi pa je 45 06 C rdeče barve - izvozni. Res je, da ima en par hidravličnih izhodov več, kardansko sklopko, hidravličen volan in menjalnik z večjimi zobniki (35 km/h), vendar je menjalnik precej slabši kot pri zelenem modelu, precej glasnejši je in trši. Ne bom trdil, da so menjalniki enako slabi tudi pri novejših izvoznih modelih (serija TX), vendar poznam nekaj lastnikov rdečih Torpedov, ki pravijo enako.
LP
GTC |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GTC Moderator
Pridružen/-a: 15.10. 2007, 07:22 Prispevkov: 1156 Kraj: Notranjska
|
Objavljeno: 09 Dec 2010 22:36 Naslov sporočila: |
|
|
Jery79 je napisal/a: | Zdravo, zanima me glede montaže hidravličnega volan na torpedota 4806, katere dele potrebuješ in koliko pride to cenovno. Prosim za odgovore.
LP |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 10 Dec 2010 10:59 Naslov sporočila: |
|
|
GTC, dejstvo je da so bili izvozni boljši. težava je nastala da si dobil "drugo" klaso izvoznih (ki so ostali v jugi, ker so bili preslabi za izvoz)... no pa tudi po letu 1984 je začela kvaliteta drastično padati... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Vajenec
Pridružen/-a: 05.11. 2010, 03:56 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 10 Dec 2010 22:00 Naslov sporočila: Hidravličen volan |
|
|
Pozdrav!
Na torpedota 4806 nameravam montirat čelni nakladač,ker predvidevam,da je krmiljenje z polno kiblo kar težko bi zato želel tudi imeti hidravličen volan.Nekaj sem že bral po forumu,da je to izvedljivo zato bi prosil če pozna kdo koga ki se z tem ukvarja na območju štajerske,zanima me tudi okvirna cena.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Vajenec
Pridružen/-a: 05.11. 2010, 03:56 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 13 Dec 2010 16:41 Naslov sporočila: Hidravličen volan |
|
|
Pozdravljeni!
Ker vidim da tema ni ravno zanimiva oziroma nihče ne pozna mojstra,iz štajerske,bom vprašal drugače.
Ali ima kdo montiran(ne tovarniški) hidravličen volan tako pomožnega kot popolnoma hidravličnega,kako se obnese pomožni,vseeno na katerem traktorju.
Prosim za mnenja oz.pomoč,ter LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janeznovak Vajenec
Pridružen/-a: 18.01. 2009, 12:38 Prispevkov: 20
|
Objavljeno: 13 Dec 2010 19:51 Naslov sporočila: |
|
|
Stvar je taka, jst sm mel na torpedotu 6206 pomožn volan. Prvi problem je bil mrzel olje, saj dokler se ni ogrel je bil volan še bil trd kot prej, pol ko je bil ogret je pa blo približn to to. Druga stvar k smo jo moral naredit pa je bila zamenjava hidravlične črpalke, zato ker pri minimalnem gasu ni delal ne volan najbolje ne zadnja hidravlika, oz. je delal prepočasi. Jst bi ti glede na izkušnje priporočil raje popoln hidravličen volan. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Vajenec
Pridružen/-a: 05.11. 2010, 03:56 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 14 Dec 2010 14:33 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Najprej se zahvaljujem za odgovor,zanima me če ste imeli,dvojno hidravlično pumpo in posebni rezerovar za olje,ali je bilo speljano iz hidravlike traktorja?
PS:volan se je lahko vrtel,ko se je olje segrelo ali ne?
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janeznovak Vajenec
Pridružen/-a: 18.01. 2009, 12:38 Prispevkov: 20
|
Objavljeno: 14 Dec 2010 18:55 Naslov sporočila: |
|
|
Ne ni bila dvojna pumpa, ampak samo druga z večjim pretokom. Ne rabiš dodatnega rezervoarja, je čist zadost tisto kar ma. Ja pač pol k se olje ogreje se rad vrti. Pač mal večji problem je pozimi, ker dalj časa rabi za to da se segreje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jery79 Kmetovalec
Pridružen/-a: 17.05. 2007, 21:09 Prispevkov: 82
|
Objavljeno: 14 Dec 2010 21:28 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo
potem ti štanga za volan ostane in priklopiš samo celinder. lahk prosim pokažeš kakšne slike in če je mogoče kdo montiral prav hidravlični volan s lastno pumpo?
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gošavc™ Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.02. 2006, 21:09 Prispevkov: 351
|
Objavljeno: 05 Jan 2011 19:10 Naslov sporočila: |
|
|
Ali ima mogoče kdo od vas doma, kakšen katalog oz. kakšne papirje z navodili za Deutz Torpedo D4506 letnik 1981.
Če ima kdo mu bom zelo hvaležen, če bi mi lahko posodil, da bi si skopiral.
Ali je možno, da traktor, ne daje gasa, čeprav držiš do konca stopalko, zaradi mraza in ker že lep čas ni delal?
Hvala za odgovor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|