Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
vlcerv Kmetovalec
Pridružen/-a: 18.10. 2009, 12:04 Prispevkov: 40 Kraj: savinska
|
Objavljeno: 27 Feb 2011 10:17 Naslov sporočila: aftercoler |
|
|
zanima me kaj pomeni če je motor AFTERCOLER in ne INTER |
|
Nazaj na vrh |
|
|
karDAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 22:07 Prispevkov: 357 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 27 Feb 2011 11:09 Naslov sporočila: Re: aftercoler |
|
|
vlcerv je napisal/a: | zanima me kaj pomeni če je motor AFTERCOLER in ne INTER |
To naj bi bila dodatna pumpa na hladilnem sistemu, ki poganja vodo še nekaj časa PO zaustavitvi motorja... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vlcerv Kmetovalec
Pridružen/-a: 18.10. 2009, 12:04 Prispevkov: 40 Kraj: savinska
|
Objavljeno: 27 Feb 2011 11:32 Naslov sporočila: |
|
|
ko sem kupil traktor nisem bil na to niti pozoren!Potem pa sem videl da na pokrovu motorja piše AFTER in,ne INTERCOLER.kaj pa prednosti in slabosti tega sistema? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
johndeere6330 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 28.08. 2010, 15:17 Prispevkov: 243 Kraj: Dolenjska -> Posavje
|
Objavljeno: 27 Feb 2011 11:41 Naslov sporočila: |
|
|
to je isti pomen...
An intercooler (original UK term, sometimes aftercooler in US practice), or charge air cooler, is an air-to-air or air-to-liquid heat exchange device
vir: wikipedija -> intercooler
Kater traktor pa maš to? Mogoče Ameriškega porekla?
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vlcerv Kmetovalec
Pridružen/-a: 18.10. 2009, 12:04 Prispevkov: 40 Kraj: savinska
|
Objavljeno: 27 Feb 2011 11:44 Naslov sporočila: |
|
|
landini powerfarm 110 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
johndeere6330 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 28.08. 2010, 15:17 Prispevkov: 243 Kraj: Dolenjska -> Posavje
|
Objavljeno: 27 Feb 2011 11:53 Naslov sporočila: |
|
|
Marketinška fora po mojem mnenju, da se bolj "HUDO" sliši
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
potokar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.10. 2006, 12:09 Prispevkov: 730 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 27 Feb 2011 14:42 Naslov sporočila: |
|
|
Potem naj bi bil ta aftercooler, da nam motor shladi, ko ga ugasnemo in prešreči, da bi počil blok, kateri mora absorbirati vse velike temperature.
Namreč, če traktor ženemo nekam v breg in ga potem na vrhu takoj ugasnemo, v tem primeru nastanejo temperature do 600 stopinj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
johndeere6330 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 28.08. 2010, 15:17 Prispevkov: 243 Kraj: Dolenjska -> Posavje
|
Objavljeno: 27 Feb 2011 16:27 Naslov sporočila: |
|
|
potokar je napisal/a: | Potem naj bi bil ta aftercooler, da nam motor shladi, ko ga ugasnemo in prešreči, da bi počil blok, kateri mora absorbirati vse velike temperature.
Namreč, če traktor ženemo nekam v breg in ga potem na vrhu takoj ugasnemo, v tem primeru nastanejo temperature do 600 stopinj. |
To je hladilnik vsesanega zraka ne pa hladilnik motorja!!!
Zrak pa hladimo zato, ker bolj ohlajen zrak zavzema manjši volumen in tako lahko več zraka spravimo v cilinder ker ima manjši volumen. To nima veze s hlajenjem motorja.
Tu je ena spletna stran, ki to lepo razloži:
http://www.rtec.ch/turbo_basics.html
Bistvo je pa to (upam da razumete angleško če ne si s kakim googlom pomagajte ali pa presisom in si malo prevedite ):
Why do we need an Intercooler ??
Each engine has an optimal temperature operating range. As our different ambients can vary sooo much, the engine computers also measure barmoetric pressure, air temperature and amount of air the engine suck_s in. With this the optimal amout if air/fuel ratio for the current ambient is determined and the engine runs in its paramters.
Fact: The more heat the engine is getting the less power is produced. For design purposes it is also desired to minimize the variable "intake temperature" as much as possible. But we learned that compressing the air produces heat ! And the more the air is compressed the more heat is produced. Therefore somebody had the idea to cool down the compressed air ... the Intercooler was born. With this element the air is cooled down to acceptable temperatures and allows us freaks to increase the boost without the danger to loose the needed horses. Of course, cooling the engine always helps to keep it longer alive. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
orange44 Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.04. 2009, 10:00 Prispevkov: 76
|
Objavljeno: 05 Mar 2011 01:19 Naslov sporočila: |
|
|
Ve kdo po domače povedat kakšna je razlika me inter/after cooler al je to eno in isto? Predvsem pri perkinsih se omenja aftercooler... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
johndeere6330 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 28.08. 2010, 15:17 Prispevkov: 243 Kraj: Dolenjska -> Posavje
|
Objavljeno: 05 Mar 2011 08:36 Naslov sporočila: |
|
|
orange44 je napisal/a: | Ve kdo po domače povedat kakšna je razlika me inter/after cooler al je to eno in isto? Predvsem pri perkinsih se omenja aftercooler... |
To je eno in isto... nisi prebral tistega stavka
An intercooler (original UK term, sometimes aftercooler in US practice)
V Veliki Britaniji ali pa britanski angleščii se naj bi imenoval intercooler, v ZDA ali pa njihovi angleščini pa aftercooler...
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|