SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 16 Dec 2011 12:35 Naslov sporočila: Hlajenje pri traktorju LTZ |
|
|
raca je napisal/a: | Zanima me kako se obnaša zračno hlajen motor. Se mogoče pregreva? Zanima me še poraba goriva. Traktor ima 55 KM.
Hvala! |
kristijan je napisal/a: | zračni motorji se načeloma ne pregrevajo, tko da to ne bi smel bit velik problem. so pa ltzji krampasti traktorji, za u gozd pa baje zelo dobri. |
alkoholik je napisal/a: | zračno hlajeni motorji se tudi pregrevajo. še posebej če so rebra zabasana...
je pa LTZ dober kar se moči in mehanike tiče kar pa uporabnosti... hja z razlogom se prodajajo za 3000€ prednji pogon je obvezno potrebno predelati na ročni vklop. avtomatski ni ok.... |
Edo_81 je napisal/a: | alkoholik je napisal/a: | zračno hlajeni motorji se tudi pregrevajo. še posebej če so rebra zabasana...
je pa LTZ dober kar se moči in mehanike tiče kar pa uporabnosti... hja z razlogom se prodajajo za 3000€
prednji pogon je obvezno potrebno predelati na ročni vklop. avtomatski ni ok.... |
Tule bi dodal - ročni vklop obvezno za v hribe, za po barju ga ni boljšega kot avtomatski...... problem je mogoče le pri izklopu (obvezno vzvratno za izklop). Sicer se pa traktor kar rad pregreva, sploh pri delu s priključki na kardanski pogon.... Sicer pa: močan, neokreten, slaba hidravlika (obvezno hidravličen volan), 40 km/h, ozek (nestabilen), odlika je dvosmerna hidravlika, slaba sklopka, slab material (neke čudne zlitine), sicer pametno/napredno skonstruiran, ampak iz poraznih materialov..... Pri hiši je bil prvi traktor cca 10 let/4000 DU.... sicer pa nekaj več preberi v temi DRUGI ZNAMKE-LTZ. Osebno bi raje pogledal za kakim Universalom, čeprav veliko starejše izdelave....... |
Gorenjska je napisal/a: | Meni zaenkrat,kar dobro suži,res pa ne dela veliko,lekakih100ur na leto.
Moti me avtomatski vklop.Do sedaj mi še ni uspelo ugotoviti kako to predelat na ročni vklop. Ni problem v breg,vklopa sploh ne čutiš,problem je zbrega če maš prikolico brez ali pa slabimi zavorami. Za ravnino pa ni problema.Jaz ga imam največ za delo vgozdu cca 70% in mi dobro služi. Prosim če ima kdo kakšne informacije za predelavo vklopa sprednjega pogona,bi bilo super.
Pozdrav Jože |
|
|