Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
pirpy Traktorist
Pridružen/-a: 04.08. 2009, 15:35 Prispevkov: 196 Kraj: šaleška
|
Objavljeno: 04 Avg 2009 21:50 Naslov sporočila: Janez v "framži" |
|
|
LP
Pri nas imamo torpedo tx55a od leta 1987 in ima približno 3000 ur in v tem času smo imeli menjalnik narazen že 2 x in ker je sedaj tretjič se bom malo o tem tudi razpisal.
No pravzaprav tretjič je bil narazen lani vendar sva z očetom menjala samo zobnike na zgornji piramidi za prvo in drugo ker je bil zobnik za drugo okrušen in ko sva sestavila traktor je takoj začelo iz brzine metati (pa čeprav z okrušenim zobnikom ni ven metalo) in to tako da se skoraj ni dalo vozit razen če sem z nogo močno pritiskal ob ročico.
poklical sem v trgovino kjer so mi prodali rezervne dele in jim povedal problem pa je rekel da bi morala menjat tudi spodnje zobnike.in danes sva ponovna razstavila traktor in tokrat tudi sodnjo piramido(kar za sabo potegne prvo sliko:)
http://pirpy.moj-album.com/album/16566878/?os=16566932
naredil sem nekaj fotk zobnikov iz spdnje piramide ki so stari najmanj 10 let in zgornja tanova ki nista delala 30 ur.
če ima kdo podobne izkušnje naj prosim odpiše,
imam pa tut par vprasanj če se kdo spozna.
-Kam naj grem po nove dele da bi dobil kvalitetne
-ali obstaja kaksen načrt sestavnih delov za ta traktor
in ali je po sliki mogoče ocenit ali so taveliki zobniki res krivi da traktor meče iz brzine? ali je mogoče napake drugje,zagozda na spodnji piramidi se je tudi razlomila na 3 dele sedaj pa nevem ali prej ali sedaj ko je nekajkrat prav grdo iz brzine vrglo .?
-osovina na zgornji piramid se pri sprednjem ležaju močmo pregreva tako da zmeraj ko razdremo menjalnik je tisti del osovine čisto barvno spremenjen in na koncu je takšna podložka ki jo skoraj privari na osovino.,ali je možno da tam premalo maže .?
hvala
Borut |
|
Nazaj na vrh |
|
|
strojnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.02. 2009, 16:30 Prispevkov: 1472 Kraj: lj
|
Objavljeno: 04 Avg 2009 22:17 Naslov sporočila: |
|
|
Osnovno pravilo: v zobniškem paru se oba zobnika menja HKRATI! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
arepense Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 30.10. 2007, 22:35 Prispevkov: 203
|
Objavljeno: 05 Avg 2009 19:55 Naslov sporočila: |
|
|
Zobniki so stlačeni kar pomeni da niso bogvekaj v kakovosti,ko si menjal zobnike bi moral menjat oba v paru drugače je možnost da se novi zobnik čeprav izgeda da je isti ne ujame z obstoječim,to je posledica različnih kotov zoba na zobniku,ki je za oko neopazna vendar,v teh strojnih elementih stopinja ali dve pomeni da stvar ne bo delovala. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
krypton Kmetovalec
Pridružen/-a: 23.10. 2007, 15:29 Prispevkov: 86
|
Objavljeno: 05 Avg 2009 20:34 Naslov sporočila: |
|
|
Kakšne barve pa je bil zobnik, ko si ga kupil. Če je bil črn pol je zanič.
Poglej, če je slučajno na njem vtisnjena črka R. To pomeni, da je narejen v tovarni RUEN Kočani in bi moral bit načeloma dober.
Sem mel primere, ko sem zamenjal spodnji in zgornji zobnik, pa je metalo iz prestave predvsem druga je kritična.
Včasih pa se zgodi, da se stranki zamenja samo zgornji dvojni zobnik, kratka os in dva ležaja in tisti igličasti, pa zadeva deluje brez pardona. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
krypton Kmetovalec
Pridružen/-a: 23.10. 2007, 15:29 Prispevkov: 86
|
Objavljeno: 05 Avg 2009 20:39 Naslov sporočila: |
|
|
Da ne bom pozabil, zobniki, ki se prodajajo na našem trgu in so črne barve so načeloma turške proizvodnje in so neuporabni, prav tako lamele sklopk. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 05 Avg 2009 20:53 Naslov sporočila: |
|
|
arepense je napisal/a: | Zobniki so stlačeni kar pomeni da niso bogvekaj v kakovosti,ko si menjal zobnike bi moral menjat oba v paru drugače je možnost da se novi zobnik čeprav izgeda da je isti ne ujame z obstoječim,to je posledica različnih kotov zoba na zobniku,ki je za oko neopazna vendar,v teh strojnih elementih stopinja ali dve pomeni da stvar ne bo delovala. |
Kaj naj bi označeval izraz stlačeni?
Ali ni 1° ali 2° že malo velika razlika za zobnike? Saj to pomeni drugačne upogibe gredi od predvidenih, to pa pomeni drugačno število obratovalnih ur. Menim, da bi se morali zobniki za določen traktor izdelovati bolj točno.
Saj če se prav spominjam menjalnika od TD 4506 se prva in druga prestava vklapljata s premikanjem zobnikov na utorjeni gredi. Zobnika za tretjo in četrto pa sta uležajena, tako, da iz tretje in četrte prestave ne more "metati". |
|
Nazaj na vrh |
|
|
krypton Kmetovalec
Pridružen/-a: 23.10. 2007, 15:29 Prispevkov: 86
|
Objavljeno: 06 Avg 2009 08:58 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi iz tretje in četrte lahko ven meče, ko se dovolj obrabi zobnik ali osovinice na prstanu. Ponavadi je to psledica grdega menjavanja.
Zobnik pa mora pasat tudi če spodnjega ne zamenjaš. Drugače je pri diferencialu, kjer sta zobnika v paru, ter tako tudi utečena. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 06 Avg 2009 12:53 Naslov sporočila: |
|
|
krypton je napisal/a: | Tudi iz tretje in četrte lahko ven meče, ko se dovolj obrabi zobnik ali osovinice na prstanu. Ponavadi je to psledica grdega menjavanja. |
Res je,....zaradi menjave le enega zobnika v paru, sem pozabil dodati. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matjaz28 Vajenec
Pridružen/-a: 21.08. 2009, 09:20 Prispevkov: 1
|
Objavljeno: 21 Avg 2009 09:23 Naslov sporočila: |
|
|
krypton je napisal/a: | Kakšne barve pa je bil zobnik, ko si ga kupil. Če je bil črn pol je zanič.
Poglej, če je slučajno na njem vtisnjena črka R. To pomeni, da je narejen v tovarni RUEN Kočani in bi moral bit načeloma dober.
Sem mel primere, ko sem zamenjal spodnji in zgornji zobnik, pa je metalo iz prestave predvsem druga je kritična.
Včasih pa se zgodi, da se stranki zamenja samo zgornji dvojni zobnik, kratka os in dva ležaja in tisti igličasti, pa zadeva deluje brez pardona. |
Kje pa se da kupit zobnike iz tovarne RUEN? in ali delajo vse zobnike za torpedota? Al še kdo ve za koga drugega, kjer bi se dalo koliko toliko kakovostne zobnike kupit?
pri nas se je namreč pri 55-ki odlomil zobec pri glavnem zobniku... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
krypton Kmetovalec
Pridružen/-a: 23.10. 2007, 15:29 Prispevkov: 86
|
Objavljeno: 21 Avg 2009 13:08 Naslov sporočila: |
|
|
Kakšne barve je zobnik, ki ti ga je zlomilo črne barve. Da se ne bom preveč ponavljal trenutno najboljše kar lahko daš v torpeda so zobniki RUEN Kočani. Je še varianta da zmontiraš komplet menjalnik od deutz 4006.
Če te še kaj zanima kontaktiraj na PM. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|