Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Zavore CNH 4x4 preko kardana

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Štajer
Vajenec


Pridružen/-a: 02.04. 2024, 21:09
Prispevkov: 6

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2025 08:41    Naslov sporočila: Zavore CNH 4x4 preko kardana

Odgovori s citatom


Zdravo,

Zanima me ali je že kdo zasledil zakaj ko zaviraš in nato ko spustiš pedalko za bremze ko sistem razdvoji oz. izklopi 4x4 zavore tako grozno poči v samem sistemu oz. po razbremenitvi.
Gre za steyr kompakt 4085 veljalo bi pa tudi za ostale traktorje CNH grupe kateri imajo zavirnje na vsa 4 kolesa preko kardanske gredi.
Gume so enakomerno obrabljene in so še prva vgradnja 24 in 34 col pritisk v gumah 1.8bar
V tem moje primeru se mi zdi kakor, da ko izpustim pedalko za bremze sistem še nekja časa zadrži 4x4 vklopljen (ne pa vedno) in nato ko izpusti se zasliši pok kar precej močan. Ali je tu vmes kakšen ventil,stikalo ki vklaplja 4x4 bremze pri zaviranju in da je ta zatajil. Razumem da se zavore razpustijo po razbremenitvi samo zakaj toliko poca pri izklaplanju.
Je že kdo naletel na takšne težave?

Hvala za informacije
Lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

BOŠTJAN
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54
Prispevkov: 1090
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2025 09:55    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


To je normalno za vse znamke, ki imajo zaviranje preko pogona.
V ovinek se bolj čuti kot naravnost. Več kot ima traktor zračnosti, bolj se čuti.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Štajer
Vajenec


Pridružen/-a: 02.04. 2024, 21:09
Prispevkov: 6

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2025 13:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


BOŠTJAN je napisal/a:
To je normalno za vse znamke, ki imajo zaviranje preko pogona.
V ovinek se bolj čuti kot naravnost. Več kot ima traktor zračnosti, bolj se čuti.



V kakšnem smislu več kot ima zračnosti kje točno?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

nutrimedo
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22
Prispevkov: 1385
Kraj: TRŽIČ

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2025 19:34    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


To se dogaja zaradi različnega vrtenja prednjih in zadnjih koles. Preizkusi tako, da zaviraš na asfaltu in na travi. Če ti na travi ne poka je potem različno vrtenje koles. Na asfaltu pa različno vrtenje koles drži in popusti po nekaj časa, ko se pritisk zrahlja. Sistem je narejen tako, da ko odklopiš prvi pogon el.magnetna sklopka pritegne parkljasto sklopko. Če pride do napake z elektriko imaš vsaj vklopljen prvi pogon. Ker drugače se lahko kam zvrneš. Prve zavore so življenjskega pomena.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

BOŠTJAN
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54
Prispevkov: 1090
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2025 20:09    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Zračnost v sprednjih kolesih, prednji most, ... obraba gum, pritisk v gumah, ...

To je bolj tako na splošno. Nihče ti ne more preko foruma popravljat traktorja in ti garantirat če imaš ali nimaš resne okvare.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Štajer
Vajenec


Pridružen/-a: 02.04. 2024, 21:09
Prispevkov: 6

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2025 22:12    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


nutrimedo je napisal/a:
To se dogaja zaradi različnega vrtenja prednjih in zadnjih koles. Preizkusi tako, da zaviraš na asfaltu in na travi. Če ti na travi ne poka je potem različno vrtenje koles. Na asfaltu pa različno vrtenje koles drži in popusti po nekaj časa, ko se pritisk zrahlja. Sistem je narejen tako, da ko odklopiš prvi pogon el.magnetna sklopka pritegne parkljasto sklopko. Če pride do napake z elektriko imaš vsaj vklopljen prvi pogon. Ker drugače se lahko kam zvrneš. Prve zavore so življenjskega pomena.


Da, to je res na travi, makadamu ne poka to vse razumem na asvaltu se to dogaja. Različno vrtenje koles hmm...na traktorju so gume prva vgradnja imajo še 3cm profila spredaj in zadaj enakomerno obrabljene razmerje je tudi pravilno 24, 34 col tudi v knjigi je navedeno to razmerje.
Če pride do okvare razumem pogon deluje, vse jasno.
Tu je samo težava pri izklopu ko preneham zavirat. Zadrži nekaj casa in potem pok odvisno kdaj, kdaj tudi prec razbremeni.
Mislim da se to potem dogaja pri večih traktorjih ki imajo tak sistem zaviranja.
Koliko bar naj bi bilo v gumah? V knjigi pise 1.6bar spredaj in zadaj

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Lenny
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44
Prispevkov: 791

PrispevekObjavljeno: 25 Jan 2025 21:55    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pa se ti to že skozi dogaja? Nam na steyrju nič ne poka. Je pa res da smo doplačali za zavore tudi na prednji osi. Še vedno pa tudi vklaplja 4x4. Lahko da imaš luft v križih na krdanu. Že 0.5 mm lufta zna delat probleme.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.