Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
marbar Vajenec
Pridružen/-a: 16.05. 2021, 10:42 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 16 Maj 2021 11:14 Naslov sporočila: URSUS 335, voda v olju, nato še olje v cilindru |
|
|
Zdravo fantje!
Sem nov na forumu, potrebujem pa pomoč - diagnozo napake, če morda ima kdo idejo.
OPIS:
Zadnjič sem klal drva s hidravličnim cepilcem ca 2 uri. Po malici sem hotel ponovno zagnati motor, pa sem opazil, da mi iz avtomata zaganjača teče voda. Preveril sem , kako je z oljem v motorju in odkril, da je karter povsem poln mešanice olja in vode, voda v hladilniku je izginila.
Ker sem bil čisto blizu doma, sem traktor zagnal in odpeljal domov, motor je delal normalno. Po posvetu s prijateljem, ki ima nekaj izkušenj s popravili traktorjev, smo sneli glavo, dobro očistili blok in glavo, ter namestili novo tesnilo in glavo privili z momentnim klučem na predpisanih 235Nm. Zamenjali smo olje in motor zagnali. Apak sedaj je še slabše. Nekaj časa je delal samo en cilinder, hkrati pa je iz izpušnega kolektorja brizgalo olje. Strašno se je kadilo. Lavfali smo ga dolgo časa in drugi cilinder je delal le občasno, Termostat vodnega pretoka ni odprl niti po pol ure, ko je bil motor že zelo vroč, ni pa še zakuhal. Traktor sem ugasnil. Za ta dan je bilo dovolj. Nasledni dan popoldne sem najprej preveril olje in vodo v hladilniku. V hladilniku je vode manjkalo, ponovno je bila v olju, nivo cca 1cm višji. Zagnal sem motor, da vidim, kaj bo. Motor je ponovno tekel samo po enem cilindru in metalo je ven olje čez izpušni kolektor. Čez kake tri minute je začel normalno delati tudi drugi cilinder. Vse skupaj pa na štandgasu. Ker bi lahko prišlo do poškodbe ležajev, sem traktor ugasnil.
Ima morda kdo izkušnje, kaj je problem?
Počen blok?
Počena glava?
Termostat je pa itak fuč, čeprav je star samo eno leto. Menjala sva ga s sinom hkrati z vodno črpalko.
Za odgovore se zahvaljujem že vnaprej!
Mare |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sejalec Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 28.11. 2008, 11:39 Prispevkov: 314
|
Objavljeno: 16 Maj 2021 19:19 Naslov sporočila: |
|
|
Če se ne motem so to neke zetorjeve mašine potem takem ima mokre puše..najverjetneje je na eni spustila gumica oz. obedve. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marbar Vajenec
Pridružen/-a: 16.05. 2021, 10:42 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 17 Maj 2021 07:16 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo!
Hvala za odgovor!
Ja, ima mokre puše, ki so vstavljene. Imam komplet tesnil za motor in tam sta dve ozki bakreni tesnili in tudi "O" tesnila. Torej je potrebno potegniti puše ven in vse zamenjati. Ko smo že pri tem, bom menjal še batne obročke - morda je kakšen počen (morda oljni?) in preveril, kako je lahko v izpuh prišlo olje. Se bo treba malo bolj poglobiti v zadevo.
Treba bo tudi detajlno preveriti glavo, če ni kake poke z notranje strani.
LP
Mare |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod1 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06 Prispevkov: 1320
|
Objavljeno: 17 Maj 2021 09:03 Naslov sporočila: |
|
|
C335 ima Ursusov motor, ni čista kopija Zetorja. C360 je pa bolj ali manj kopija Zetorjevega motorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slavcr Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.05. 2008, 22:55 Prispevkov: 94
|
Objavljeno: 17 Maj 2021 13:08 Naslov sporočila: |
|
|
Zanimivo "popravljanje" stroja.
Motor, ki ima zelo očitno poškodovane vitalne dele, goniš pol ure?
Mogoče bi se obneslo tudi, da bi zdravniki pacienta, zrelega za na ventilator, gonili, naj preteče maraton? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
samotar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.11. 2007, 09:24 Prispevkov: 844
|
Objavljeno: 19 Maj 2021 13:18 Naslov sporočila: |
|
|
slavcr je napisal/a: | Zanimivo "popravljanje" stroja.
Motor, ki ima zelo očitno poškodovane vitalne dele, goniš pol ure?
Mogoče bi se obneslo tudi, da bi zdravniki pacienta, zrelega za na ventilator, gonili, naj preteče maraton? |
So probali. Ventilator crknu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kristijan Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 20:20 Prispevkov: 1040 Kraj: Brda
|
Objavljeno: 20 Maj 2021 07:11 Naslov sporočila: |
|
|
Krive so preperele gumice na pušah cilindra, naredi komplet generalno, preglej še ojnične ležaje, če imaš razkopano. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marbar Vajenec
Pridružen/-a: 16.05. 2021, 10:42 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 20 Maj 2021 07:21 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo!
Hvala za vse odgovore!
Ja, sem nabral medtem kar veliko informacij.
Krivi so res O ringi na pušah, pa še dodatno tudi rja okoli njih.
Sem se odločil po nasvetih narediti kar generalko; Nove puše in bati, novi ojnični ležaji, obnova glave in nasedov ventilov, čiščenje bloka v območju tesnenja...... itd. Ne bom delal sam, ker nimam ustreznih izkušenj, pridobil sem nekoga, ki je to delal že večkrat.
Poročam, ko bo narejeno, pa še kakšna slika bo.
Lep dan! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|