Imam. Molon Miky 160 na BCS 630 WS Max. Uporabljam ga na strminah, kjer kosilnica zmore delati z dvojnimi gumijastimi kolesi. Železnih nimam, zato ti najbrž ne bom mogel dovolj dobro povedati, kako se obnese na zelo resnih strminah. Za obračanje in grabljenje navzdol (vožnja prečno na hrib) ga brez najmanjših težav uporabljam tudi na "pešngah" (brežinah) pod traktorsko potjo, ki preseka travnik; s starim težkih Gorenje Muta tam nisem imel kaj početi. Ampak še vedno tu govorimo o naklonu "zgolj" med 35 in 40 stopinjami (70 - 80 %).
Je pa takole: zelo lahek in okreten, krmilne zavore na mašini pridejo prav pri morebitnem ostrem zavijanju na koncu reda, super enostavna nastavitev višine (včasih je potrebno kaj spremeniti med delom, ali pa dvigniti obračalnik čim višje pri vožnji čez oviro), zaenkrat 99% zanesljivo delovanje (ena zaponka je po enem letu padla ven in je nekaj razpadlo, ampak strošek je bil zanemarljiv in najbrž bi moral jaz napako opaziti ob pregledu stroja pred delom).
Pri košenju z laser grebenom mi je 630 WS Max čisto super, pri obračalniku pa malenkost pogrešam hidravlični pogon. Fino je namreč ves čas delati z največjimi obrati motorja, ampak potem moraš včasih (na sumljivih terenih) menjati prestave in nimaš prav veliko izbire ... Ampak cena stroja 660 HY je kar malo nora, tako da zaenkrat ostajam na tem.
Malo nelagodno se počutim, ker sem moral onesposobiti varnostno stikalo za izklop mašine, če izpustiš ročke, pri uporabi obračalnika. To bom rešil to sezono. Problem je v volanu, ki ga obračalnik seveda mora imeti. Takole je: recimo, da držiš sklopko (z levo roko) in volan obračalnika z desno roko. Potem spelješ. Zdaj bi rad dodal gas, ali pa stisnil desno krmilno zavoro zaradi ostrega zavijanja desno. Če nočeš, da stroj vmes izgubi elektriko na svečki in s tem obrate, moraš najprej prijeti desno ročko stroja in šele potem izpustiti levo, da boš z levo roko prijel volan. Ampak to pomeni, da kakšne pol sekunde nisi držal volana. Medtem se ti zagotovo obrne kar nekam v nepredvidljivo smer in ročko volana potem loviš čisto na drugem koncu, kot jo pričakuješ. Skratka: volan hočeš držati ves čas. To pa pomeni, da vmes izpustiš ročice stroja in varnostno stikalo želi ugasniti mašino ...
To sem zaenkrat "rešil" s trakom na ježka, s katerim stisnem varnostno stikalo, kar je seveda potencialno nevarno. Letos razmišljam, da bom to "inovacijo" dopolnil tako, da bom z vrvico privezal ta trak na svoj pas. Tako bo, če slučajno padem, varnostno stikalo spet opravilo svoje delo. Še bolje bi pa bilo, če bi nase uspel privezati ročko za zavoro in bi se stroj na mestu ustavil (to, da obračalnik še naprej "pometa", mi je vseeno), ampak to bi bil pa najbrž težji podvig ... |