Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
simonjay Vajenec
Pridružen/-a: 01.05. 2007, 16:28 Prispevkov: 25
|
Objavljeno: 29 Apr 2011 12:02 Naslov sporočila: Premium(XT, Silver) gretje olja v menjalniku/hidravliki |
|
|
pri Lamborghiniju Premium(enak Same Silvel ali Hurliman XT) se mi greje olje hidravlike/menjalnika(skupno).
Pri nizkih obremenitvah(obrati do 1300) in kratkotrajnem delu segrevanja ni občutiti. Če pa se odpelješ na relacijo in obrati okoli 2000 se začne greti olje.
Zasveti lučka servis ko menjaš tretinke.
Ko potipaš zadnje bobne od zadnjih kole se ti segrejejo, ob dalši obremenitvi tudi tako da jih ne moreš držati 5 sekund. POtem se lučka servis zasveti tudi ko vrtiš volan na mestu ob štartgasu.
Ker je olje segreto, je posledično bolj redko in oljnapumpa ne zagotavlja dovolj pritiska(naše sklepanje), zato zasveti servis lučka.
En mehanik je reku da olje nekje teče čez eno luknjo/ventil ki ni dovolj velika in se posledično segreva.
Prosim za kakšno pomoč, nasvete. Mogoče kakšna slika kako so obrnjeni ventili zadaj.
Traktor ima tudi čelni nakladač. Pojavljanje tega ni odvisno al je vklopljena pumpa za čelnega. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
simonjay Vajenec
Pridružen/-a: 01.05. 2007, 16:28 Prispevkov: 25
|
Objavljeno: 29 Apr 2011 13:09 Naslov sporočila: |
|
|
še slika distrubutoraj 3-pari
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 790
|
Objavljeno: 29 Apr 2011 13:22 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko je fuč hidravlična črpalka. Pojdi izmeriti koliko pritiska še da. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
simonjay Vajenec
Pridružen/-a: 01.05. 2007, 16:28 Prispevkov: 25
|
Objavljeno: 29 Apr 2011 13:27 Naslov sporočila: |
|
|
prejšni lastnik, je reku da nima teh problemov (načeloma ni bil tip k naklada, povedla tudi za ostale napaka k je imel traktor).
Ko smo pa prevzeli traktor smo zadaj vrteli ventile na distibutorju, kao da bi bili "plavajoči". smo dali nazaj tako kot je blo(nismo zihr).
Ko je sistem hladen, je servo mehak, čelni dela BP, vse delju ok pod štart gasom.
Kako pa preverim črpalko za pretok? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mccormick.blaz Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.10. 2008, 17:18 Prispevkov: 1118
|
Objavljeno: 29 Apr 2011 14:46 Naslov sporočila: |
|
|
mogoče je menjal olje in ni originalno. namreč pri našem hurlimano je podobna zadeva olje se zelo segreje nakladač popušča. Vsi pravijo krivo je oje serviser trdi da je dal noti originalno olje. Sploh je problem ko je traktor res obremenjen ali da se voziš po cesti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
simonjay Vajenec
Pridružen/-a: 01.05. 2007, 16:28 Prispevkov: 25
|
Objavljeno: 29 Apr 2011 14:58 Naslov sporočila: |
|
|
mccormick.blaz je napisal/a: | mogoče je menjal olje in ni originalno. namreč pri našem hurlimano je podobna zadeva olje se zelo segreje nakladač popušča. Vsi pravijo krivo je oje serviser trdi da je dal noti originalno olje. Sploh je problem ko je traktor res obremenjen ali da se voziš po cesti. |
kako pa imaš nastavljene ventile na distrubutorju zadaj?
čelni načeloma dela uredu ni kaj občutit, seveda pa ko se vse segreje, slabše dela servo, ki ga pa "rabiš" ko uporabljaš čelnega.
skrbi nas zato ker lahko pride do težav z menjalnikom.....tretinkami....
Ali vam kdaj posveti SERVIS lučka? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mccormick.blaz Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.10. 2008, 17:18 Prispevkov: 1118
|
Objavljeno: 29 Apr 2011 17:54 Naslov sporočila: |
|
|
simonjay je napisal/a: | mccormick.blaz je napisal/a: | mogoče je menjal olje in ni originalno. namreč pri našem hurlimano je podobna zadeva olje se zelo segreje nakladač popušča. Vsi pravijo krivo je oje serviser trdi da je dal noti originalno olje. Sploh je problem ko je traktor res obremenjen ali da se voziš po cesti. |
kako pa imaš nastavljene ventile na distrubutorju zadaj?
čelni načeloma dela uredu ni kaj občutit, seveda pa ko se vse segreje, slabše dela servo, ki ga pa "rabiš" ko uporabljaš čelnega.
skrbi nas zato ker lahko pride do težav z menjalnikom.....tretinkami....
Ali vam kdaj posveti SERVIS lučka? |
na srečo imamo menjalnik z mehansko polovičko niti ehr uglavnem use mehansko. Traktor je bil na poblaščenim servisu servisiran pred 300 urami pa od takrat naprej ni to to. za enkrat ne prižiga se nobena lučka samo bo verjtno treba razkirati za bolše olje v menjalniku oz hidravliki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 29 Apr 2011 19:22 Naslov sporočila: Re: Premium(XT, Silver) gretje olja v menjalniku/hidravliki |
|
|
simonjay je napisal/a: | pri Lamborghiniju Premium(enak Same Silvel ali Hurliman XT) se mi greje olje hidravlike/menjalnika(skupno).
Pri nizkih obremenitvah(obrati do 1300) in kratkotrajnem delu segrevanja ni občutiti. Če pa se odpelješ na relacijo in obrati okoli 2000 se začne greti olje.
Zasveti lučka servis ko menjaš tretinke.
Ko potipaš zadnje bobne od zadnjih kole se ti segrejejo, ob dalši obremenitvi tudi tako da jih ne moreš držati 5 sekund. POtem se lučka servis zasveti tudi ko vrtiš volan na mestu ob štartgasu.
Ker je olje segreto, je posledično bolj redko in oljnapumpa ne zagotavlja dovolj pritiska(naše sklepanje), zato zasveti servis lučka.
En mehanik je reku da olje nekje teče čez eno luknjo/ventil ki ni dovolj velika in se posledično segreva.
Prosim za kakšno pomoč, nasvete. Mogoče kakšna slika kako so obrnjeni ventili zadaj.
Traktor ima tudi čelni nakladač. Pojavljanje tega ni odvisno al je vklopljena pumpa za čelnega. |
Zadeva ima lahko več dejavnikov, kateri povzročajo pregrevanje olja za hidravliko,... poizkusi v prostem teku traktor držati na obratih nad 1500 vrtljajev na minuto, če se olje greje pri prostem teku, je težava v oljnih filtrih oz. lahko tudi pri hidravlični črpalki.
Če se olje v prostem teku ne greje, poizkusi naslednje: Reduktor daj v cestno hitrost, prestavo v 5, invertor v nevtralni položaj, obrati motorja naj bodo okoli 1500 ali višje, če se greje v tem primeru, je hidravlična črpalka na koncu svoje življenjske dobe.
Če se morda tudi v drugem opisanem primeru ne greje, oz. se ne prižiga lučka servis, potem so lahko težave v zadnjih zavorah, katere so verjetno obrabljene do konca in morda malo držijo med vožnjo, kar povzroča pregrevanje olja, ker zavore uporabljajo isto olje kot menjalnik in hidravlika. Ker kot si napisal, so zavore po daljši vožnji zelo ogrete, oz. pregrete, zato vsaj jaz sumim, da gre za to, da zavore med vožnjo malo držijo,... najbolje bi bilo poklicati pooblaščenega mehanika, ti na ZS posredujem številko, možakarja ki je res strokovnjak na svojem področju.
Poglej tudi hladilnik olja, da morda le ta ni popolnoma "zabasan" z umazanijo. Lahko je vzrok gretja tudi, da je v zavornem sistemu zrak in ti tako zavore nekoliko drži, poglej nivo zavorne tekočine (obvezno nalivati originalno zavorno tekočino ATF, sicer bodo šla vsa tesnila rakom žvižgat.
Ventili na zadnjem distributorju nimajo vpliva na pregrevanje olja, ker če imaš tista dva vijaka odvita, imaš plavajoči položaj, če sta privita nimaš plavajočega položaja,... Sem prevozil nešteto km to zimo z vklopljenim hidro-motorjem na posipalcu in ni bilo problemov,...
LP JCB FAST TRACK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
simonjay Vajenec
Pridružen/-a: 01.05. 2007, 16:28 Prispevkov: 25
|
Objavljeno: 30 Apr 2011 16:04 Naslov sporočila: Re: Premium(XT, Silver) gretje olja v menjalniku/hidravliki |
|
|
JCB FAST TRACK je napisal/a: | simonjay je napisal/a: | pri Lamborghiniju Premium(enak Same Silvel ali Hurliman XT) se mi greje olje hidravlike/menjalnika(skupno).
Pri nizkih obremenitvah(obrati do 1300) in kratkotrajnem delu segrevanja ni občutiti. Če pa se odpelješ na relacijo in obrati okoli 2000 se začne greti olje.
Zasveti lučka servis ko menjaš tretinke.
Ko potipaš zadnje bobne od zadnjih kole se ti segrejejo, ob dalši obremenitvi tudi tako da jih ne moreš držati 5 sekund. POtem se lučka servis zasveti tudi ko vrtiš volan na mestu ob štartgasu.
Ker je olje segreto, je posledično bolj redko in oljnapumpa ne zagotavlja dovolj pritiska(naše sklepanje), zato zasveti servis lučka.
En mehanik je reku da olje nekje teče čez eno luknjo/ventil ki ni dovolj velika in se posledično segreva.
Prosim za kakšno pomoč, nasvete. Mogoče kakšna slika kako so obrnjeni ventili zadaj.
Traktor ima tudi čelni nakladač. Pojavljanje tega ni odvisno al je vklopljena pumpa za čelnega. |
Zadeva ima lahko več dejavnikov, kateri povzročajo pregrevanje olja za hidravliko,... poizkusi v prostem teku traktor držati na obratih nad 1500 vrtljajev na minuto, če se olje greje pri prostem teku, je težava v oljnih filtrih oz. lahko tudi pri hidravlični črpalki.
Če se olje v prostem teku ne greje, poizkusi naslednje: Reduktor daj v cestno hitrost, prestavo v 5, invertor v nevtralni položaj, obrati motorja naj bodo okoli 1500 ali višje, če se greje v tem primeru, je hidravlična črpalka na koncu svoje življenjske dobe.
Če se morda tudi v drugem opisanem primeru ne greje, oz. se ne prižiga lučka servis, potem so lahko težave v zadnjih zavorah, katere so verjetno obrabljene do konca in morda malo držijo med vožnjo, kar povzroča pregrevanje olja, ker zavore uporabljajo isto olje kot menjalnik in hidravlika. Ker kot si napisal, so zavore po daljši vožnji zelo ogrete, oz. pregrete, zato vsaj jaz sumim, da gre za to, da zavore med vožnjo malo držijo,... najbolje bi bilo poklicati pooblaščenega mehanika, ti na ZS posredujem številko, možakarja ki je res strokovnjak na svojem področju.
Poglej tudi hladilnik olja, da morda le ta ni popolnoma "zabasan" z umazanijo. Lahko je vzrok gretja tudi, da je v zavornem sistemu zrak in ti tako zavore nekoliko drži, poglej nivo zavorne tekočine (obvezno nalivati originalno zavorno tekočino ATF, sicer bodo šla vsa tesnila rakom žvižgat.
Ventili na zadnjem distributorju nimajo vpliva na pregrevanje olja, ker če imaš tista dva vijaka odvita, imaš plavajoči položaj, če sta privita nimaš plavajočega položaja,... Sem prevozil nešteto km to zimo z vklopljenim hidro-motorjem na posipalcu in ni bilo problemov,...
LP JCB FAST TRACK |
evo probal varianto 1, cca 3 minute na 1600 in 1 minuto tam okol 2300. ob menjavi tretnik in še volana ni zasvetila lučka Servis. Potipal tudi bobne, in cevi, se niso kaj veliko segrele.
potem čez cca 10 minut še varianto dva, da sem dal v prestavo in inverter v nevtralni. 4 minute na 2000 obratov. Servis ni zasvetil ob tretinkah in volanu.
Ali bi bilo potrebno podaljšati interval testiranja?
načeloma ko traktor stoji ga lahko potisneš in premze ne držijo, nisem pa še poizkusil kako je s premzami ko je traktor pod obrati. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Traktor frik Moderator
Pridružen/-a: 06.03. 2006, 18:19 Prispevkov: 523 Kraj: Litija- okolica
|
Objavljeno: 01 Maj 2011 18:55 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa sama količina olja v menjalniku?
Ga je zadosti, ali ne?
Pri vseh napisanih simptomih so po mojem mnenju šle v maloro zavore. Tu je sedaj več možnosti. Po vsej verjetnosti se ti potisni diski ne vračajo v izhodiščni položaj, temveč rahlo držijo lamelo stisnjeno, kar je na neki razmeroma dolgi vožnji dovolj, da ti greje/pregreje olje.
Saj ne, da te strašim, ampak odprava te nevšečnosti ne bo poceni. Sami rezervni deli še niti niso tako dragi, delo je pa problem. Dela je pri tej zadevi za cca 18-20 ur. Sem osebno asistiral pri podobnem operativnem posegu, na samo eni strani traktorja, pa sva z možakarjem poštemo delala 9 ur. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|