Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Obraba traktorskih gum

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Simon MS
Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013


Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41
Prispevkov: 3942
Kraj: Bakovci (MS)

PrispevekObjavljeno: 16 Avg 2015 13:29    Naslov sporočila: Obraba traktorskih gum

Odgovori s citatom


Malo me zanimajo komentarji od tistih, ki se bolj spoznate na obrabljenost gum glede na delovne ure:

1.primer: letnik 2006, 3900 du


2.primer: letnik 2006, 4800 du


3.primer: letnik 2007, 1990 du


Včasih ti pri določenem traktorju nič več nič jasno.... določene stvari kot nove, pa prideš do gum pa se ti vse razblini. Določeni pa ko ga poznaš od samega nakupa z malo ur pa ga že skoraj pol manjka.

Hvala že v naprej za komentarje.

LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

roCkY
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 08.02. 2006, 10:40
Prispevkov: 785

PrispevekObjavljeno: 16 Avg 2015 14:07    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Manjkajo slike zadnjih gum.

Prvi faktor je koliko je usklajeno razmerje obsega ter prestavnega razmerja med prvo in zadnjo osjo in kako pogosto je prvi pogon vklopljen. In ali je čelni nakladalec na traktorju. Če so prve nekaj preveč prevelike pač bolj vlečejo in se hitreje obrabijo.
Drugo pa kje in kako se traktor vozi. Če se veliko uporablja prvi pogon na trdem prve hitreje pobere. Ne vem pa koliko imajo posamezni proizvajalci usklajene dimezije glede na prestavno razmerje prve in zadnje osi.
Utežio spredaj tudi nič kaj blagodejno ne delujejo na gume.

Imam "9 colarce" za medvrstno obdelavo načrtno nekaj preveč prevelike spredaj (sem pozabil koliko %) in se kar pozna na njih čeprav kar se da pazim, da niti po makadamih ne vozim z vklopljenim prvim pogonom kadar ni nujno. Traktor gre sicer proti 5000 uram in je obraba verjetno že kar normalna. Za transport se ta traktor praktično ne uporablja. V mehkem na njivi pa je super ker odlično držijo smer. Ali pa iz kakega blata se potegnit s skoraj polno škropilnico, ko zadaj teren nič ne drži.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Simon MS
Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013


Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41
Prispevkov: 3942
Kraj: Bakovci (MS)

PrispevekObjavljeno: 16 Avg 2015 14:59    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Vsi traktorji brez čelnega nakladača in brez prednje hidravlike. Pri drugem primeru zadnje gume zgledajo precej bolj obrabljene, pri obeh preostalih pa zadnje boljše od prednjih. No pri drugem primeru so pomoje prednje gume sigurno zamenjane. Ker pri skoraj 5kur ne morejo bit take.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

nejcm
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 18.08. 2010, 15:18
Prispevkov: 1696
Kraj: Ljubljansko barje

PrispevekObjavljeno: 16 Avg 2015 17:49    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Moje mnenje je, da je pri obrabi tudi proizvajalec velik faktor.
BKT-mehka guma, leto in pol oz. 1500h in so bile prednje gume zlizane do platna. 90% ur je bilo narejeno na asfaltu.
Zadnji par se zaenkrat drži dobro in so izrabljene le za 30-40 %.

Vsekakor bi michelin zdržal dje, ker je guma bolj trda...to se sploh pozne pri teli vročini ki je bila.

Je pa bkt odlična pozimi, se pozna da je prožna in nudi dober oprijem pri pluženju, medtem ko je na drugem traktorju zadaj BKT spredaj pa stara Contintental z dobrim profilom...tisto se pa hitro vrti v prazno.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Simon MS
Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013


Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41
Prispevkov: 3942
Kraj: Bakovci (MS)

PrispevekObjavljeno: 16 Avg 2015 19:31    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Gledal sem Agrotrona K in zgleda jih ima večina gor Pirelli gume. Mam doma dva DF traktorja, en ima Michelin, drugi Pireli. Oba moja in ogledan traktor približno iste ure. Obraba pač ni ista, ogledan je imel bolj obrabljene, profil ni "oster" ampak bolj na okroglo vse skupaj in kar nekaj ureznin....nevem kot da je delal na skalah ne na njivi. Če prodajalec K-ja pravi da je še 90% profila, potem ga je na mojih dveh 150%

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

nejcm
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 18.08. 2010, 15:18
Prispevkov: 1696
Kraj: Ljubljansko barje

PrispevekObjavljeno: 16 Avg 2015 21:50    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kaj pa varjanta, da ima traktor res realne ure in mu pač nataknejo ene slabe gume gor ? Sem že videl tak primer.

Sej to z gumami takoj vidiš kolk je res. Letnica izdelava traktorja in letnica izdelave gume morajo biti enake ko kupiš nov traktor, to je po zakonu tako predpisano.
Traktor letnik 2006 z "realnimi" 4300 urami, gor pa ima zlizane gume letnik 2011... kdo je pol tu nor.

Dobre michelinke pa drugače zdržijo načeloma 6k+ ur

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

JCB FAST TRACK
Moderator & Foto leta 2009


Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16
Prispevkov: 1883

PrispevekObjavljeno: 17 Avg 2015 08:55    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


1. primer: Realno stanje
2. primer: Prednje gume nove, vsaj glede na število ur in pa kot praviš, so zadnje bolj obrabljene.
3. primer: Realno stanje

Glede obrabe je velik dejavnik, kaj je traktor delal in kje. Če je bilo veliko transporta po cesti, se prednje gume veliko bolj obrabljajo posebaj, če je stalno vklopljen predji pogon.

Sam imam na Premiumu prednje gume obrabljene cca 80%, zadnje pa cca 40%, traktor je imel pri prejšnjem lastniku napačno nastavljen kolotek - širina je določena glede na velikost gum (nastavljiva platišča), spredaj je bil traktor preveč skupaj, pobiralo jih je po zunanjih robovih,... Gume obrnil (levo na desno in obratno), nastavil kolotek sedaj ok. Vidim tudi kakšna je razlika pri obrabi, ko vozim s prednjim pogonom ali brez. Brez občutno nižja, a samo kadar so ceste kopne (zimska služba).
Seveda pri obrabi igra vloga kaj je na traktorju spredaj zapeto, čeprav v mnogih primerih je bolje, da je traktor spredaj obtežen, se manj pozna na obrabi, kot če ni obtežen.
Sem sprobal pozimi, ko sem 1x posipal brez pripetega pluga, je bilo na asfaltu in betonskih površinah črno od prednjih gum, ker je zadeva šla rahlo po zraku, ko je bil plug zapet tega ni bilo.
Gume imam Pirelli.

LP M

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Simon MS
Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013


Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41
Prispevkov: 3942
Kraj: Bakovci (MS)

PrispevekObjavljeno: 17 Avg 2015 13:18    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Zaradi česa pa lahko riba recimo desno stran profila na notranji strani?


Simon MS tole je posledica glavnega pogonskega zobnika v diferencijalu.
Zakaj?
Enostavno: omenjeni zobnik je na desni strani (gledano v smeri vožnje). To pomeni, da ko pelješ v levo stvar deluje normalno, v desno pa se matra - posledično se to odraža na povečani obrabi desne gume, ker v desni ovinek konstantno malo vrti v prazno - drsi. To seveda velja v primeru vklopljenega prvega pogona.
Imamo na našem Lambot isto stanje.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.