Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
miha1986 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.08. 2008, 11:34 Prispevkov: 381
|
Objavljeno: 14 Jan 2013 11:48 Naslov sporočila: New holland T6 |
|
|
mislm da za t6 model se ni odprte teme
me malo zanima glede tega traktorja kako se obnese pri uporabnikih so kasne hibe in kako so zadovoljni z to serijo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bosti81 Kmetovalec
Pridružen/-a: 17.03. 2008, 16:06 Prispevkov: 73
|
Objavljeno: 14 Jan 2013 22:05 Naslov sporočila: Re: New holland T6 |
|
|
miha1986 je napisal/a: | mislm da za t6 model se ni odprte teme
me malo zanima glede tega traktorja kako se obnese pri uporabnikih so kasne hibe in kako so zadovoljni z to serijo |
to tudi mene zanima!
Mi je čedalje bolj všeč! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 15 Jan 2013 00:23 Naslov sporočila: |
|
|
Načeloma razen sprememb pri motorju (SCR sistem), bolj ali manj enak traktor kot prej T6000, tudi od prvotne serije TS-A še ni pretirano oddaljen. Začetek te serije sega v že kar oddaljeno leto 2003, kar pomeni, da bi morala serija biti več kot dovolj preizkušena. Vztrajanje pri isti zasnovi desetletje ali več pri traktorjih tudi sicer ni redkost.
Tudi koncept na splošno še ni zastarel, npr. sploh pri kabini, ki je bila pred 10 leti pred svojim časom, (prva štiristebrna s serijskim strešnim oknom in zelo dobrim vozniškim sedežem).
Motorji so tako ali tako ves ta čas med najboljšimi in tudi pri T6 ni nič drugače. S to serijo (takrat TS-A) so pri NH pred 10 leti prvi v traktorski industriji uvedli dovod goriva po skupnem vodu (common-rail) in t.i. Boost - sistem, ki zazna povečano obremenitev motorja in na podlagi tega avtomatsko poveča moč in navor motorja. To pomeni, da je max.moč štirivaljnika z EPM pri T6.160 163KM, kadar pa takšne zmogljivosti ne rabi pa 143KM, takrat je temu primerno nižja tudi poraba goriva.
Še najbolj ''šibka'' točka tega traktorja je menjalnik ElectroCommand 16/16, ki pa je še vedno vsaj soliden. Največja pomanjkljivost je v tem, da je 16 prestav je razdeljenih v dve skupini, ki nista sinhronizirani. Vendar gre pri tem kot pri vsakem menjalniku tudi za stvar navade.
Pri NH se dobi tudi boljše powershift menjalnike (Range Command-6 stopenjski Powershift in PowerCommand, polni powershift), ki pa vsaj zaenkrat pri T6 niso dobavljivi. Zato pa bo kmalu tudi pri T6 predstavljen brezstopenjski AutoCommand, kjer razlogov za pritoževanje ne bo več, ker gre za trenutno enega najboljših brezstopenjskih menjalnikov.
http://www.youtube.com/watch?v=_-NO7x-Wwjs |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bosti81 Kmetovalec
Pridružen/-a: 17.03. 2008, 16:06 Prispevkov: 73
|
Objavljeno: 16 Jan 2013 13:10 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: | Načeloma razen sprememb pri motorju (SCR sistem), bolj ali manj enak traktor kot prej T6000, tudi od prvotne serije TS-A še ni pretirano oddaljen. Začetek te serije sega v že kar oddaljeno leto 2003, kar pomeni, da bi morala serija biti več kot dovolj preizkušena. Vztrajanje pri isti zasnovi desetletje ali več pri traktorjih tudi sicer ni redkost.
Tudi koncept na splošno še ni zastarel, npr. sploh pri kabini, ki je bila pred 10 leti pred svojim časom, (prva štiristebrna s serijskim strešnim oknom in zelo dobrim vozniškim sedežem).
Motorji so tako ali tako ves ta čas med najboljšimi in tudi pri T6 ni nič drugače. S to serijo (takrat TS-A) so pri NH pred 10 leti prvi v traktorski industriji uvedli dovod goriva po skupnem vodu (common-rail) in t.i. Boost - sistem, ki zazna povečano obremenitev motorja in na podlagi tega avtomatsko poveča moč in navor motorja. To pomeni, da je max.moč štirivaljnika z EPM pri T6.160 163KM, kadar pa takšne zmogljivosti ne rabi pa 143KM, takrat je temu primerno nižja tudi poraba goriva.
Še najbolj ''šibka'' točka tega traktorja je menjalnik ElectroCommand 16/16, ki pa je še vedno vsaj soliden. Največja pomanjkljivost je v tem, da je 16 prestav je razdeljenih v dve skupini, ki nista sinhronizirani. Vendar gre pri tem kot pri vsakem menjalniku tudi za stvar navade.
Pri NH se dobi tudi boljše powershift menjalnike (Range Command-6 stopenjski Powershift in PowerCommand, polni powershift), ki pa vsaj zaenkrat pri T6 niso dobavljivi. Zato pa bo kmalu tudi pri T6 predstavljen brezstopenjski AutoCommand, kjer razlogov za pritoževanje ne bo več, ker gre za trenutno enega najboljših brezstopenjskih menjalnikov.
http://www.youtube.com/watch?v=_-NO7x-Wwjs |
vse, to je lepo prebrat, še lepše pa bi bilo preizkusit. Predvsem bi bilo zanimivo dobit mnenje uporabnikov traktorjev z novimi blue tec motorji. Pri kamionih vem da so se dobro odrezali, pri traktorjih pa ne vem kako je.
Predvsem pa me zanima kako je z hidravliko predvsem kakšno specifikacijo olja se uporablja v hidravliki in v menjalniku. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 16 Jan 2013 16:53 Naslov sporočila: |
|
|
Se z napisanim kar strinjam.
Težko sodim novo serijo saj sem z njo naredil mogoče kakšen kilometer ali dva več pa ne.
Vem pa kaj nudi TSA in kje ima svoje + in svoje -.
Glede na vse se nova T6 ni bistveno spremenila.
Kabina in notranjost je nespremenjena glede na predhodnika.
Motorji so boljši bolj zmogljiv kar tudi sam najbolj pogrešam pri našem TSA.
Je pa tako, da imamo več tipov uporabnikov več kmetij kjer bo traktor deloval in več menjalnikov- motorjev. Ni za vsakega Autocomand in ni za vsakega ElectroCommand.
Pač vsak ima svoje + in -, ravno tako smo uporabniki različni.
Sedaj, če se voziš z Vario menjalnikom bo verjetno ElectroComand prava polomija. Če pa prideš iz povprečnega traktorja srednje moči in kvalitete pa te Electrocomand prav preseneti. Da ne govorim o Rangecomandu ali o Autocomandu.
Pa ne bom sodil ne enega ne drugega in ne tretjega.
Ravno tako ne motorjev, ki so bili po mojem mnenju bolj šibka točka kakor menjalnik.
Bom pa napisal to kar mislim.
Vsak T6 z povprečno opreme je za 80% slovenskih kmetiji že predober traktor, za tistih 16% bo lahko izpolnjeval pogoje-zahteve, ki jih uporabnik pričakuje od njega, pač 4 % pa bojo obresti na banki, če vam T6 ne bo dovolj in boste kupil kaj zelenega v višjem cenovnem razredu.
Vsekakor pa je T6 dober kompromis med ceno in tem kaj (večina -ne pa vsi) pričakujemo od dobrega traktorja.
LP M |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DFGOZDAR Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.05. 2012, 18:41 Prispevkov: 861 Kraj: Logatec
|
Objavljeno: 16 Jan 2013 17:31 Naslov sporočila: |
|
|
Mi imamo sedaj T6000 DELTA, če bi ponovno kupovali traktor 120 konjev, bi najverjetneje vzeli T5, ker je malo manjši in bi lažje delal pri nas. Ampak vseeno v tem NH pa naj bo TSA, T6000 ali T6 sediš zelo udobno z velikim razgledom in poleg tega imaš še zelo prostorno kabino! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bosti81 Kmetovalec
Pridružen/-a: 17.03. 2008, 16:06 Prispevkov: 73
|
Objavljeno: 16 Jan 2013 21:19 Naslov sporočila: |
|
|
mene najbolj zanima kako je pri NH z oljem za menjalnik in hidravliko, prevsem me zanima specifikacija (npr. 10-30), zaradi uskladitve z drugimi traktorji in ostalimi priključki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GregorMuhic Traktorist
Pridružen/-a: 15.01. 2013, 14:56 Prispevkov: 112 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 22 Jan 2013 13:15 Naslov sporočila: |
|
|
Se da dobit Nh T6 z Auto command in Power command? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomazek9 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2010, 11:45 Prispevkov: 741
|
Objavljeno: 22 Jan 2013 14:00 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da sta pri T6 seriji na voljo samo Range Comand in Power Comand menjalnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 23 Jan 2013 08:26 Naslov sporočila: |
|
|
Pri T6 so na voljo prenosi Dual Command (v Sloveniji se ne ponuja), Electro Command in Active Electro Command, slednji s samodejnim prestavljanjem. V drugi polovici letošnjega leta pa pride še brezstopenjski Auto Command.
Range Command in Power Command sta pri seriji T7 oz. samo pri 6-valjnih modelih.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|