Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
hanzi Kmetovalec
Pridružen/-a: 13.01. 2008, 21:21 Prispevkov: 62
|
Objavljeno: 27 Feb 2012 09:18 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa 5g v primerjavi z New Hollandom? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AGRONOM Vajenec
Pridružen/-a: 30.12. 2010, 10:15 Prispevkov: 32 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 27 Feb 2012 13:02 Naslov sporočila: |
|
|
Jah 5R je že čist pravi JD,polna šasija PQ menjalnik.EHR hidravlika,vse odlike tavelikega JD v malem.Kar se pa tiče 5Gja je pa traktor vsaj kolikor sem ga jaz vozil izredn.Lepo se pelje,lepo se prestavlja in je mali,okreten,skratka jaz sem bil nad njim preseneče.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 27 Feb 2012 22:26 Naslov sporočila: |
|
|
hanzi je napisal/a: | Kaj pa 5g v primerjavi z New Hollandom? |
Če je mišljena primerjava 5G/T4000, sta si traktorja po tehničnih lastnostih zelo podobna (dimenzije, masa, nosilnost, možna dodatna oprema).
Nekatere razlike v podrobnostih:
-motor:
pri 5090G 90KM, 365Nm, interval menjave olja na 500ur
pri T4050 97KM, 404Nm, interval menjave olja na 600ur
oziroma pri 5080G 80km, 325Nm in pri T4040 86KM, 366Nm
-menjalnik:
pri 5G serijsko 24/24(mehansko upravljanje), 3 skupine prestav, opcijsko 24/24 s powershift, powershuttle in powerclutch
pri T4000 serijsko 16/16, 4 skupine prestav, opcijsko 32/16 s powershift, powershuttle in powerclutch
-hidravlika:
pri 5G dvižna sila hidr.dvigala 2600kg, max. pretok 47l/min+pretok črpalke za krmiljenje 24l/min, opcijsko 60l/min+pretok črpalke za krmiljenje 24l/min, max.3 pari ventilov zadaj
pri T4000 dvižna sila hidr.dvigala 2900kg, max. pretok 47l/min+pretok črpalke za krmiljenje 28l/min, opcijsko 64l/min+pretok črpalke za krmiljenje 34l/min, s hladilnikom hidravličnega olja, max. 4 pari ventilov zadaj
-kabina v obeh primerih brez ravnega dna:
max hrup 81dB(A), izpušna cev ob pokrovu motorja na levi strani pri 5G
max hrup 78dB(A), izpušna cev ob desnem stebru kabine pri T4000
Razlika v standardni opremi (kar je pri JD 5G doplačilo, pri T4000 pa standardno):
- elektro-hidravlična vklopa zapore prednjega in zadnjega diferenciala
- prednja blatnika
- volan nastavljiv po naklonu in globini
- zadnji brisalec
- dodatni delovni žarometi
- hitro-vpenjalni konci dvižnih rok hidravlike
- zunanje upravljanje mehanske hidravlike
- Lift-O-Matic sistem za hitri dvig/spust hidravlike na prednastavljeno višino
Cenovna razlika pri standardni opremi med traktorjema je minimalna.
Nekaj carrarov(med drugim tudi v zeleno-rumeni barvi) sem že vozil in prav gotovo niso slabi traktorji. Izdelava ter delovanje sklopov (menjalnik, hidravlika) pa so pri T4000 vseeno za odtenek boljši. Predvsem je T4000 mehkejši za delo/vožnjo (upravljanje menjalnika, hidravlike in ventilov, boljše obloge v kabini). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alky Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.04. 2007, 08:42 Prispevkov: 1433
|
Objavljeno: 28 Feb 2012 05:33 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem bil pa ravno nad menjalnikom v T4050 zelo razočaran. Traktor ki sem ga vozil, se je zelo nerad pretikal. Sploh pri reduktorju so bile težave, da se nikakor ni dalo prestavljati. Sem mislil da bom kaj polomil, pa je lastnik traktorja pvedal da je to normalno. Je pa mogoče krivo da so traktor vozili tudi romunski delavci, ki verjetno ne delajo lepo z njim. Menjalnik je pa bil z poweshuttlom in powerclutchom |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Stiffler Traktorist
Pridružen/-a: 25.11. 2008, 09:06 Prispevkov: 107 Kraj: Frogiland
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 28 Feb 2012 15:06 Naslov sporočila: |
|
|
Podatek 389 Nm navora, naveden na Itrovi spletni strani, je napačen. T4050 ima 404Nm navora pri 1300 obr./min.
Vir: http://agriculture.newholland.com/italy/it/Products/Tractors/T4000Deluxe/Pages/products_techinfo.aspx
Sicer pa takšno vrednost potrjuje tudi test, opravljen v Švici pri ART Tänikon, kjer so pri T4050 na kardanski gredi izmerili še več in sicer 413Nm navora.
@alky: peljati moraš traktor, ki je vsaj solidno vzdrževan, ima pravilno nastavljeno sklopko (kar je zelo pomembno) in ima kolikor toliko normalne voznike. Če te traktor zanima, ga lahko preizkusiš pri nas in lahko se boš prepričal, da je prej omenjena težava s prestavljanjem prej izjema kot pravilo pri teh traktorjih. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rowky Vajenec
Pridružen/-a: 19.03. 2011, 00:56 Prispevkov: 30
|
Objavljeno: 15 Okt 2014 02:13 Naslov sporočila: |
|
|
Da si sposodim temo, da ne odpiram nove.
Je že kje možno videt prenovljeno serijo G? Kakšno mnenje? Glede na podobnost s classom in drugimi iz familije, je vredu preglednost? Kakšne so kaj cene znotraj bratov raznih barv? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lamborghini R3 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 30.07. 2012, 15:45 Prispevkov: 225
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
skyboy Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 06.06. 2011, 21:24 Prispevkov: 245
|
Objavljeno: 02 Feb 2017 14:54 Naslov sporočila: |
|
|
universal45, kakšnega doradota pa ima stric, koliko je star? Kakšne probleme ima? Kot jaz malo spremljam, doradoti niso slabi traktorji. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nhdf Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.12. 2011, 19:59 Prispevkov: 1688 Kraj: Vipauska Dolina
|
Objavljeno: 05 Feb 2017 21:52 Naslov sporočila: |
|
|
@Lamborghini R3, a je to vaša nova pridobitev?
Cena,oprema,kaj je prevlagalo za ta model? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|