| Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo   | 
	 
	 
	
		Avtor  | 
		Sporočilo  | 
	 
		 
		radko.grabner Traktor Forum - zvestoba do groba
 
  Pridružen/-a: 27.12. 2007, 13:49 Prispevkov: 662 Kraj: Uršlja gora
   | 
		
			
				 Objavljeno: 30 Jul 2015 11:20    Naslov sporočila:  | 
				    
  | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				
  	  | robinzon je napisal/a: | 	 		   	  | neznanec je napisal/a: | 	 		  | Doma nameravamo asfaltirat dvorišče, vendar nas je strah kaj se bo z asfaltom dogajalo pri manevriranju s tandemko ki ima polna 20-22 ton. Sigurno lahko kdo pove kakšno svojo izkušnjo oz. predlaga kakega kvalitetnega mojstra. Lp | 	  
 
 
, nato najmanj 12 cm grobega asfalta 0-14 ki ima nosilno funkcijo,  | 	  
 
Mogoče pri grobem asfaltu malo pretiravaš z debelino,takšno debelino dajejo na cestah I.reda,za dvoriščno uporabo pa bo dovolj 6-8 cm,glede na to,da bi finega dal 5 cm.
 
Vse ostalo pa 100% drži! | 
			 
		  | 
	 
	 
		Nazaj na vrh  | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
  
  Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
 
   | 
		
			
				 Objavljeno: 30 Jul 2015 11:24    Naslov sporočila:  | 
				    
  | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				KIA ceed,... 
 
 
Vozil 5 let službeno, pri 50000 km prvič zagrabilo prednji desni zavorni disk (ploščica izrabljna do konca, padla med zavorni disk in čeljust - do konca izrabljena samo na desnem prednjem disku), pri 75000 menjani končniki (ropotalo od cca 55000 km dalje, pa na servisu niso znali odgovoriti, kaj ropota, ker je bilo po njihovem vse normalno), pri 80000 km ponovno težava s sprednjim desnim zavornim diskom, enaka zgodba kot pri 50000 km, z razliko, da je bilo potrebno menjati prednja zavorna diska v kompletu, ponovno se začnejo pojavljati čudni zvoki na prednji osi (končniki), 100000 km menjava končnikov drugič, veliki servis na motorju zaradi ugotovljene napake na sistemu hlajenja motorja (puščanje vodne črpalke). Vmes pa še 2x ali 3x menjava "mehanizma" za odpiraje levega prednjega stekla - elektro odpiranje, steklo se je dol spustilo, gor pa ni šlo več, šlo do polovice, pa samodejno spet do konca dol. Motor drugače 1,6 crdi - dizel. Motor po ravnem poskočen, ko zagleda (zmeren - ne extremen) klanec bi menjalnik potreboval polovičke (drugače ostaneta samo 1 in 2 brzina), poraba med 5,7 in 7,5 l/100km.
 
 
Vmes 1x je bila še dodatna vgradnja zadnjih parking senzorjev (kao original), ki je po 1 tednu šlo vse k hudiču, pa so ponovno menjali, s tem, da je potrebno razdreti 1/2 avta, da so napeljeli napelajvo za parking senzorje za povezavo na armaturno ploščo (ker seveda Korejci šparajo na kablih in jih ne vgradijo serijsko - senzorji so bili ob nakupu novega avtomobila dadatna oprema).
 
 
Prva menjava končnikov je bila zajeta v garancijo, vse ostalo ne. Tudi zavore ne, ker gre po mnenju proizvajalca za potrošni material (itak, samo ne da imaš stalno problem samo na enem disku). 
 
 
Pa še to: Kia na veliko oglašuje, da imajo edini 7 letno garancijo: Ja jo imajo na pre-rjavenje, za ostalo 5 let (ne vključuje potrošnega materiala (zavore itd,...).
 
 
Da ne govorim o kii rio, ki smo jo imeli za službeno vozilo pred ceed-om.
 
 
LP M  | 
			 
		  | 
	 
	 
		Nazaj na vrh  | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		Klančar Fotografija leta 2010
  
  Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54 Prispevkov: 2157 Kraj: Ižanski hribi
   | 
		
			
				 Objavljeno: 30 Jul 2015 12:47    Naslov sporočila:  | 
				    
  | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				A bom preveč primitiven,če bom rekel,da pes in avto morata biti....
 
 
Stric ima sedajle že drugo Ceed in je v globalu rekel da je z vsem skupaj nekako tako kakor so preračunane "garancije"...5-6 let potem pa bolje zadevo menjati...(tako je tudi naredil in pred letom vzel zadnji model...sam sklepam,da ga prav praveč razočarati prva ni mogla,če se je ponovno odločil zanjo...)
 
 
Je pa veliko odvisno (pri odločitvi) ali si človek ki menja avte na 5 let ali avte zvozi do njihovega groba...
 
 
Pri naši hiši sicer 3-je VW ji...eden od njih se bliža proti pol miliona km pa še kar kleplje...in še en čas bo (2,5 TDI 5cil)...(nikoli nekih strašnih relacij...(dnevno dela cca. 80km))...
 
 
Seveda tudi švaba ni "svet"...pravtako so napake vendar mogoče nekoliko kasneje...tudi "lisička" pride naokoli" po xx letih vendar spet morda nekoliko kasneje kakor pri vzhodnjakih... (Sam imam sicer Passata 3bg 2002 pa je kar se rje tiče še nedotaknjen (trkam))...
 
 
Je pa res,da so bili te avti delani v časih ko morda niso bili narjeni tako,da bodo čez x let proizvajalcu prinesli toliko in toliko denarja na delih...
 
 
Govoril sem z nekom...in rekel je,da se danes v večina fermah delajo natančne izračune in teste,koliko naj bi nek element na vozilu zdražl...delati avte za 40 let je za firmo dolgoročno propad...
 
 
Kar se pa udobja tiče...je stvar okusa...kdor vozi francoza bo vsakega nemca spluval,ker je definitivno trši...eni radi "plavajo" po cesti...drugi gredo radi "prizemljeno" v ovinek...
 
 
Je pa seveda potem tu stvar ali se voziš na 65 visokih gumah ali 45 in -40mm fedrih...vendar to je že druga tema...  | 
			 
		  | 
	 
	 
		Nazaj na vrh  | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		tokemarnc Traktorist
 
  Pridružen/-a: 31.08. 2014, 07:35 Prispevkov: 187 Kraj: Tržišče
   | 
		
			
				 Objavljeno: 30 Jul 2015 13:17    Naslov sporočila:  | 
				    
  | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				Vem pes in avto nemška, tudi sam sem pristaš tega načela. Ampak...
 
Saj sedaj imam Passata 3C5. Saj ne rečem avto je udoben in vse. So pa stalno problemi. Človek pa rabi avto v katerega se bo lahko vsedel in se peljal ne pa, da vsaka dva meseca nekaj crkne.
 
 
Po drugi strani pa VW/Audi/Škoda z malo kilometri in dobro ohranjenih jih ni, oz. je cena tako zasoljena in mi je posledično žal nedosegljiva.
 
 
Ta avto bi bil sedaj toliko za nekaj časa potem pa nekaj malo "boljšega". Če pa bi služil tako kot treba pa do zadnjega diha.
 
 
Po drugi strani pa imamo še dva Renaulta, o Cliotu raje ne bom zgubljal besed... Z Modusom pa v 10 letih nobenih problemov, razen mehanizma za odpiranje šipe. Vendar mi je Modus premajhen, rabim pač malo bolj prostoren avto.  | 
			 
		  | 
	 
	 
		Nazaj na vrh  | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		mstrek Moderator
  
  Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
   | 
		
			
				 Objavljeno: 30 Jul 2015 13:37    Naslov sporočila:  | 
				    
  | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				Vsak avto je malo loterija. Sodelavcu je tudi na golfu 5  razneslo motor 2,0 tdi in to pri 115000. Pa je bil vedno servisiran pri pooblaščenem serviserju.
 
Garancija ravno potekla in je dal nazaj kar eno rabljeno mašino...
 
 
Doma smo že imeli veliko različnih firem avtov od italianov, francozov, špancev, nemcev, čehov...
 
Pa nobenih resnih problemov. Pač na vsakem moraš menjat ploščice, diske, auspuh, armortizerje, pumpe, jermene, akumulator, gume...če ga pa menjaš na dve leti za novega potem pa še to ne in samo tankaš.  | 
			 
		  | 
	 
	 
		Nazaj na vrh  | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		iwanho Traktor Forum - zvestoba do groba
 
  Pridružen/-a: 06.12. 2011, 19:28 Prispevkov: 377
 
   | 
		
			
				 Objavljeno: 30 Jul 2015 13:54    Naslov sporočila:  | 
				    
  | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				Tudi vsakih 5 let ne bi bilo slabo menjat. Kdo ima možnost. Žal pa precej ljudi mora vozit istega več kot 10 let.  | 
			 
		  | 
	 
	 
		Nazaj na vrh  | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		Klančar Fotografija leta 2010
  
  Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54 Prispevkov: 2157 Kraj: Ižanski hribi
   | 
		
			
				 Objavljeno: 30 Jul 2015 14:09    Naslov sporočila:  | 
				    
  | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				
  	  | iwanho je napisal/a: | 	 		  | Tudi vsakih 5 let ne bi bilo slabo menjat. Kdo ima možnost. Žal pa precej ljudi mora vozit istega več kot 10 let. | 	  
 
 
Delno se strinjam,delno pa ne...
 
 
Bi rekel da je veliko odvisno od nabavne vrednosti vozila (res da je ta ponavadi pogojena z standardom življenja)...
 
 
Nekako takole mislim...ali v deset letih kupiti 2 po 20k€ ali pa enega za 40k€...tu je potem stvar priseganja na malo bolšo znamko oz. se rad peljati v vozilu ki je ves čas relativno nov...
 
 
Najbolj optimalno je za moje pojme kupiti nekaj vmes in to zvoziti do groba...pod pogojem,da ni vmesnih stroškov,ki bi bili nesprejemnjivi za starost vozila...
 
 
Bom dal za primer našo VW Caravello...pri hiši je od novega...stara je 16 let...ličarsko je, bom rekel v piko saj je pri hiši avtoličarstvo...mehansko je povsem ok z izjemo stvari ki jih pač vzame zob časa in jih je treba pri tej kilometrini in starosti vzeti v zakup...prodajne vrednosti nima nobene (morda 4-5k glede na to,da je urejena)...
 
 
Da bi se peljal enako z podobnim vozilom bi bilo potrebno vložiti cca. 35-40k € (toliko pride novi T5 oz. zdaj že T6 (isti šmorn skor)...osebno se mi zdi to totalna zguba denarja,ker bo 10k€ v naslednjih 3 letih šlo v zrak...vse kar bo boš imel bo nov avto... (če daš samo tistih 10k€ ki bi jih v 3 letih izpuhtelo nastran (pa jih ni treba)) in vzdržuješ starega,se boš vozil še dolgo let...
 
 
Zgolj moja filozofija o povsem novem vozilu...
 
 
Pri stvari kupiti cca. 3 leta rabljenega pa je "mnenje" drugačno... | 
			 
		  | 
	 
	 
		Nazaj na vrh  | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		bobo1 Traktor Forum - zvestoba do groba
 
  Pridružen/-a: 26.08. 2010, 21:52 Prispevkov: 1003 Kraj: Ptuj
   | 
		
			
				 Objavljeno: 30 Jul 2015 20:58    Naslov sporočila:  | 
				    
  | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				Je pa treba vsekakor upoštevati, da danes avti niso to, kar so bili pred 20 ali več leti. Danes namensko uporabljajo in vgrajujejo "tempirane" materiale, ki po določenem času odpovejo in jih je potrebno menjati. Drugače tako ne bi več nič prodali..... Bratec dela v avtosalonu im je rekel, da se sedaj izdeluje avtomobile, ki skoraj brez problemov prigurajo do 250 000 kilometrov, nato pa so zreli za razgradnjo...
 
Bi kar verjel.
 
 
Lep pozdrav!  | 
			 
		  | 
	 
	 
		Nazaj na vrh  | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		modritommo Veteran traktor foruma
  
  Pridružen/-a: 22.05. 2008, 21:47 Prispevkov: 280
 
   | 
		
			
				 Objavljeno: 30 Jul 2015 21:33    Naslov sporočila:  | 
				    
  | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				@neznanec 
 
nekaj besed na tvoj post,najprej morete narediti dovolj dobro podlago,utrditi pomembno je tudi odvodnjavanje (drenaža,kanalete, ob robnikih rešetke ).Če se vam ne mudi naj bo eno leto odprto(vozite po šudru)nato spomladi dosujete tampon poravnate,dobro povaljate in nato asfalt . Tukaj pa lahko izbirate med različnimi ,za težke obremenitve (AC,prometne ceste,industrijska dvorišča) ali lahke (pločniki in podobno).Spodnji sloj bi jaz dal binder P 22 ,vrhnja plast pa E11.Kar se pa tiče olj in ostalih stvari ki pridejo v stik s asfaltno površino se pa dobijo upojna sredstva (perla) in se popivna. lp  | 
			 
		  | 
	 
	 
		Nazaj na vrh  | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		kristijan Traktor Forum - zvestoba do groba
 
  Pridružen/-a: 04.11. 2006, 20:20 Prispevkov: 1050 Kraj: Brda
   | 
		
			
				 Objavljeno: 30 Jul 2015 21:50    Naslov sporočila:  | 
				    
  | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				bom pohvalil peugeot partner 2.0, 2002 letnik : kupil rabljenega 3 ,5 leta nazaj z 214.000 km, takrat je imel obnovljeno zadnjo premo in pa menjane zadaj zavore. moji stroški: glavni servis, alternator, baterija, prednje zavore. danes ima avto 330.000 km, dela ko urca....  | 
			 
		  | 
	 
	 
		Nazaj na vrh  | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		 | 
	 
 
   
	 
	    
	   | 
	
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
  | 
   
 
 |