Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ttv630 Vajenec
Pridružen/-a: 24.01. 2012, 15:38 Prispevkov: 9 Kraj: Notranjska
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
DEUTZ-FAHR Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 13:01 Prispevkov: 545
|
Objavljeno: 24 Jan 2012 17:53 Naslov sporočila: |
|
|
Naš jih ima že 6300 pa še vedno dela vse noramlno, je sicer inverter na našem (MK2) samo do 5km/h elektrohidravličen!
Po mojem pa je odvisno veliko tudi od voznika!
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ttv630 Vajenec
Pridružen/-a: 24.01. 2012, 15:38 Prispevkov: 9 Kraj: Notranjska
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 25 Jan 2012 06:35 Naslov sporočila: |
|
|
ttv630 je napisal/a: | Če kdo potrebuje informacije o traktorjih Deutz Fahr- Agrofarm,Agrotron,sem vam na voljo.
Nasveti glede nakupa,vzdrževanje,popravila itd.
Sem lastnik Agrotrona 100, letnik 2000, 7000h.
Z njim nimam nikakršnih problemov.
Lep pozdrav. |
nejc je napisal/a: | no, recimo, imam AT 150 mk3, letnik 03. Ima hidravlično vzmetenje prednje preme, spredaj pri tanku ima tiste 3 hidravlične akumulatorje. Ti akumolatorji so napolnjeni na nek pritisk ane? Zdj me pa zanima, če se da, in kako to izvest, ta pritisk v akumulatorjih zmanjšat, da bi traktor bil bol mehek, prednja prema bi se bol gibala gor-dol? Se to da? Ko se pelaš po cesti se cilinder od preme premika komaj nekaj cm...predvidevam da če bi se bolj, bi traktor bil še bolj udoben.
lp |
robinson je napisal/a: | A je to isti motor kakor same silver 100,4 in kakšen inverter maš ? |
Grega S je napisal/a: | nejc je napisal/a: | no, recimo, imam AT 150 mk3, letnik 03. Ima hidravlično vzmetenje prednje preme, spredaj pri tanku ima tiste 3 hidravlične akumulatorje. Ti akumolatorji so napolnjeni na nek pritisk ane? Zdj me pa zanima, če se da, in kako to izvest, ta pritisk v akumulatorjih zmanjšat, da bi traktor bil bol mehek, prednja prema bi se bol gibala gor-dol? Se to da? Ko se pelaš po cesti se cilinder od preme premika komaj nekaj cm...predvidevam da če bi se bolj, bi traktor bil še bolj udoben.
lp |
Ti akumulatorji pa so OK? |
jack je napisal/a: | Jst ti to zna popolnoma razložit in pa tut narest po potrebi.....
Drugače sila enostavno...... Samo je toliko pisanja da.... fuuu zelo na hitro. To je vse krmljeno preko elektronike, od kabine pa do prednejga mostu imaš se pravi na levi strani traktorja kabelj, ki pelje do mostu. In na tem kablju so konektorji, kjer jih ne odstraniš, ampak samo odstraniš zaščito, da se ti pokažeta 2 spoja. Nato vzameš volt meter(aparatek, ki meri volte watte, enosmeri, dovsmerni tok) ter prebereš vrednost, s tem da, morabiti traktor v teji fazi spuščen do konca,drugače meritve ne veljajo). In meritev, ki bi ti morala ustrezati je ko je v spuščenem stanju 1,6 V. Ko pa vzmetenje vključiš pa ti mora pokazati 4,6V napetosti. Če je vrednost v obeh primerih previsoka ali prenizka, imaš tam zdraven tudi regulator(trotelziher sistem) se pravi na nekakši navojni palici in pa gor je matica, ki jo potem pritegneš ali odtegneš, glede na to, ali je napetost previsoka ali prenizka in to je to.
Če se ti traktor ne spusti do konca, je to zato, ker so v tistih ekspanzijskih posodah še olje, ki se ti ne odteka do konca vse to pa nadzoruje el.magnet, tega pa moraš nevtralizirati(pač da spusti) to pa narediš preprosto z polnilcem za akumulator, minus daš na ekspanzijsko posodo, z + pa se samo na predel zadaj za temi posodami, kjer se olje prečrpava, seveda naj bo nekdo zdraven, da ti polnilec vžge in ugasne, da ne bo še kakšna piz......... Skratka takole res na hitro, je pa to preverjeno in sprobano in ti mehanik ne bo naredl nič drugače....
LP! |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 25 Jan 2012 06:47 Naslov sporočila: |
|
|
robinson je napisal/a: | A je to isti motor kakor same silver 100,4 in kakšen inverter maš ? |
Ne, to ni isti motor, precej večji, 6 cilindrov, vodno hlajen,... Ima EH invertor.
Traktorji enaki SAME silver so: Lamborghini Premium in Hurliman XT.
S tem, da imata slednja vodno hlajene motorje, same pa zračno.
LP JCB FAST TRACK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 25 Jan 2012 11:12 Naslov sporočila: |
|
|
jack je napisal/a: | volt meter(aparatek, ki meri volte watte, enosmeri, dovsmerni tok) ter prebereš vrednost... |
Voltmeter meri samo napetost (volte), multimeter pa meri vse opisano (napetost, tok - ki ni dvosmeren, ampak izmeničen, moč...).
Ker si že bil tako natančen naj bo vse dosledno napisano (zadeva je iz moje osnovne stroke, zato me je zmotila- pa brez zamere ). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ZvonkoU Traktorist
Pridružen/-a: 08.11. 2010, 22:18 Prispevkov: 143 Kraj: Dovže
|
Objavljeno: 25 Jan 2012 15:03 Naslov sporočila: |
|
|
JCB FAST TRACK je napisal/a: | robinson je napisal/a: | A je to isti motor kakor same silver 100,4 in kakšen inverter maš ? |
Ne, to ni isti motor, precej večji, 6 cilindrov, vodno hlajen,... Ima EH invertor.
Traktorji enaki SAME silver so: Lamborghini Premium in Hurliman XT.
S tem, da imata slednja vodno hlajene motorje, same pa zračno.
LP JCB FAST TRACK |
Od leta 2001 naprej so pa popolnoma enaki, oz. tudi same dobi vodno hlajeni motor, in sicer serija silver w. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DEUTZ-FAHR Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 13:01 Prispevkov: 545
|
Objavljeno: 25 Jan 2012 15:45 Naslov sporočila: |
|
|
ttv630 je napisal/a: | Ta lastnik zelo pazi kaj dela z traktorjem in ga zelo zelo čuva je tak kot nov.
Predlagam,da tudi ti paziš-poslušaš,takoj ko se oglasi regljanje v invertorju,da si na to pozoren in traktor takoj ustaviš.
Pa še to v vzvratno prestavo nikakor ne smeš prestaviti,ker bo zlomilo predležno gred.Nato pa takoj v popravilo.
Če potrebuješ kakšne nasvete o traktorjih Deutz Fahr sem na voljo.
Sam popravljam omenjene traktorje zato jih poznam.
Koliko imaš kaj porabo?
Lp. |
Aha, seveda saj pazim, zanima me kakšen je inverter tisti s malim gumbom naprej nazaj ali tisti ki je veliki (celi se premika)?
Nam traktor dela zelo dobro, nismo še ga nič popravljali, razen kaka hidravlična cev, drugo pa nič! Zanima, me edino, se mi zdi, da je zanič dušilec na izpuho, močno grdo brni, koliko bi me to prišlo? Poraba je prib. 16l/h preračunano s tanka prevoz do bencinske in nazaj pa 3.30ha zorano, srednja težka tla, do 2000 obratov, je pa 120MK2 6 cilindrov, tako se mi zdi da ni velika poraba!
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 28 Jan 2012 19:00 Naslov sporočila: |
|
|
DEUTZ-FAHR je napisal/a: | Naš jih ima že 6300 pa še vedno dela vse noramlno, je sicer inverter na našem (MK2) samo do 5km/h elektrohidravličen!
Po mojem pa je odvisno veliko tudi od voznika!
lp |
Če je invertor elektrohidravličen, je tak pri vseh hitrostih, v navodilih ti piše, da moraš pri hitrostih večjih od 5 km/h ustaviti, preden spremeniš smer vožnje.
Drugače pa se mi zdi trditev, da zaradi ležajev polomi zobnike zelo za lase privlečena, je pa res, da opilki totalno uničijo hidravlične komponente in pa pogonske lamele. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|