Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ZvonkoU Traktorist
Pridružen/-a: 08.11. 2010, 22:18 Prispevkov: 143 Kraj: Dovže
|
Objavljeno: 18 Avg 2011 21:02 Naslov sporočila: |
|
|
Moraš vedet da je traktor rahlo podhranjen, z 80 konji in lastne mase slabe 4T ne more biti nekam poskočen. Pa še to motor je navaden 4 valjni in nima turbine. Glede omejitve hitrosti pa mislim da to ne gre tako da bi kar na pumpi odpr, ampak so krajša prestavna razmerja da traktor ne gre več kakor 30. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josi_ Kmetovalec
Pridružen/-a: 08.08. 2011, 07:03 Prispevkov: 67
|
Objavljeno: 18 Avg 2011 21:22 Naslov sporočila: |
|
|
ZvonkoU je napisal/a: | Moraš vedet da je traktor rahlo podhranjen, z 80 konji in lastne mase slabe 4T ne more biti nekam poskočen. Pa še to motor je navaden 4 valjni in nima turbine. Glede omejitve hitrosti pa mislim da to ne gre tako da bi kar na pumpi odpr, ampak so krajša prestavna razmerja da traktor ne gre več kakor 30. |
Ne vem, rekel je oni, da to mu pride mehanik, pa ga na računalnik priklopi, pa vidi, kaj je treba odpret, al dize, al pumpo, ne fora je da navzdol leti tudi več kot 40 kmh, sam v breg pa ga zmatra, pa to ni imel nč priklopljen, kaj bi bilo če bi mel. Po eni strani je to dobro, veš da traktor ni bil preteran. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 19 Avg 2011 00:16 Naslov sporočila: |
|
|
Josi_ je napisal/a: | Po eni strani je to dobro, veš da traktor ni bil preteran. |
To veš po čem? Da traktor ne leti v klanec? Mogoče je že izteran |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
Objavljeno: 19 Avg 2011 06:55 Naslov sporočila: |
|
|
Grega S je napisal/a: | Josi_ je napisal/a: | Po eni strani je to dobro, veš da traktor ni bil preteran. |
To veš po čem? Da traktor ne leti v klanec? Mogoče je že izteran |
Traktor je podhranjen glede moči. Premisli.....predstavljaj si da še zadaj priklopiš malo večjo prikolico ne bo šel nikamor.....žal |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 19 Avg 2011 08:17 Naslov sporočila: |
|
|
Josi_ je napisal/a: | Pozdravljeni !
Sma šla z očetom danes gledati enega Sameta silverje z agroshift menjalnikom. Pa se nama je zdelo da se to res tako na trdo prestavla, ali mogoče samo zato, ker nisma navajena.
Ali imajo vsi Sameti tako na trdo za prestavljanje, ali je slučajno s tem kaj narobe, ker npr. pri New Hollandih gre to veliko lažje. Tudi sklopka ni veliko lažja od našega Zetorja 4340 ?
Hvala za odgovor. |
Koliko brzin ima Menjalnik? 45/45 ali 60/60? Jaz imam Lamborghinija Premium, pa imam 60/60 menjalnik, se pač brzine menjajo malo bolj na trdo, to je normalno,... rabiš nekaj časa da se navadiš, potem gre BP.
Citiram: | ste meli kdaj probleme z EHR hidravliko pr Sametih, če kaj crkne je lahko to velik strošek ?
Namreć tega ko kupujemo je uvožen iz francije gre za Same Silver 80KM, vsa možna oprema(EHR, El Inverter, KLima, el vklopi..) Ima pa eno omejitev, namreč francozi imajo kot neko blokado noter na 30 km/h, Oni uvoznik je rekel, da ga bo odprl, ker to ni problem, baje da je to na pumpi, ker sedaj če je mali breg mu kr moč pobere, je treba dost prešaltat v nižjo. Glede na ohranjenost je notranjost res odlično, tako da ima po števcu 3800 ur, kar je verjetno realno, ker notranjost je res 1A. zunaj pa tudi zelo lepo ohranjen.
Strah nas je samo glede te elektronike, da neb kaj zajebavalo pri teh Sametih.
hvala za odg.
|
EHR, če crkne, je relativno velik strošek,...
Glede blokade in 30km/h, če ti je možakar rekel, da se traktor odpre na pumpi za gorivo, potem nisem prepričan, če ve zakaj se gre,... Na pumpi se nastavi dotok goriva in posledično moč motorja, žal ne končne brzine, ker se ti motorji že tako ali tako vrtijo z maksimalnimi obrti,...
Bo potreben poseg v menjalnik,...
Kar se sklopke tiče: Če je notri še prva, vedi da kliče po zamenjavi (strošek cca 2k€ - cilinder sklopke, lamela sklopke, potisni ležaj, brušenje ustrajnika, ležaji na spojnih oseh,...)
Citiram: | Moraš vedet da je traktor rahlo podhranjen, z 80 konji in lastne mase slabe 4T ne more biti nekam poskočen. Pa še to motor je navaden 4 valjni in nima turbine. Glede omejitve hitrosti pa mislim da to ne gre tako da bi kar na pumpi odpr, ampak so krajša prestavna razmerja da traktor ne gre več kakor 30.
|
Kdo pravi da to ni turbo motor? Kolikor jaz vem in kolikor sem jaz videl teh traktorjev, so imeli vsi turbo motor, edino kar nima, je interculer,... Proti ostalim traktorjem (Lamborghini Premium, Hurliman) je razlika samo še v hlajenju, Same ima zračno hlajenje, medtem ko vsi ostali vodno hlajenje.
Citiram: | Ne vem, rekel je oni, da to mu pride mehanik, pa ga na računalnik priklopi, pa vidi, kaj je treba odpret, al dize, al pumpo, ne fora je da navzdol leti tudi več kot 40 kmh, sam v breg pa ga zmatra, pa to ni imel nč priklopljen, kaj bi bilo če bi mel. Po eni strani je to dobro, veš da traktor ni bil preteran.
|
Ne vem, kaj bi lahko z računalnikom videl na tem traktorju? Namreč motor je krmiljen povsem mehansko,... In reči "majstru", naj ne naklada,... To, da navzdol leti več kot 40, ni res, moj Premium gre maksimum 41km/h (merjeno z radarjem), po števcu točmo 40 km/h, s tem, da navzdol motor "začne zavirati", ker se pač ne more vrteti več kot z maksimalnimi obrati!
Predno kupiš traktor, ga preizkusi (seveda če je že v Sloveniji), drugače raje glej kaj drugega,... + vedeti je dobro, da boš moral narediti veliki servis (cca 2,5k€), prej ko slej te bo našla kaka sklopka, hidravlična črpalka,...
LP JCB FAST TRACK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ZvonkoU Traktorist
Pridružen/-a: 08.11. 2010, 22:18 Prispevkov: 143 Kraj: Dovže
|
Objavljeno: 19 Avg 2011 08:43 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Moraš vedet da je traktor rahlo podhranjen, z 80 konji in lastne mase slabe 4T ne more biti nekam poskočen. Pa še to motor je navaden 4 valjni in nima turbine. Glede omejitve hitrosti pa mislim da to ne gre tako da bi kar na pumpi odpr, ampak so krajša prestavna razmerja da traktor ne gre več kakor 30.
|
Citiram: | Kdo pravi da to ni turbo motor? Kolikor jaz vem in kolikor sem jaz videl teh traktorjev, so imeli vsi turbo motor, edino kar nima, je interculer,... Proti ostalim traktorjem (Lamborghini Premium, Hurliman) je razlika samo še v hlajenju, Same ima zračno hlajenje, medtem ko vsi ostali vodno hlajenje. |
Če bi bil model Same silver w85 potem ima turbino drugače ne, in je sličen model kakor Lamborghini ali Hurlimann. Intercooler imajo pa samo ta močnejši v seriji. Znanec ima same explorer in ima enak motor noter pa kar jamra da ne gre dobro zelo slabo vleče napram New holland td80d ki ga ima kolega. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ZvonkoU Traktorist
Pridružen/-a: 08.11. 2010, 22:18 Prispevkov: 143 Kraj: Dovže
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josi_ Kmetovalec
Pridružen/-a: 08.08. 2011, 07:03 Prispevkov: 67
|
Objavljeno: 19 Avg 2011 08:48 Naslov sporočila: |
|
|
Menjalnik je 45/45, drugače ma tega ko smo ga včeraj gledali ima električno sklopko, to komaj kaj čutiš. Tisti včeraj pa navadno, brez EHR, sam ima ceno vesoljsko 19.500 € za 2001 letnik.
Ta drugi pa 15.400€ sicer 98 letnik, sam ma klimo, EHR,.. vglavnem vso opremo.
No sam tak ko je temu moč pobralo, to je malo čudno, to bi ga še z zetorjem pa prikolico odzadi prehitel
Navzdol je letel 40 km/h, pa po ravnini, v breg pa mu čist moč pobere, pomoje je res na pumpi omejeno.
Bomo še premislili, res je tolko te elektronike, da če bi kaj crknilo so lahko problemi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 19 Avg 2011 08:54 Naslov sporočila: |
|
|
Koliko pa imajo tejle kaj ur? Kar je nad 5000 je škoda gledat. Pri 6000 je potrebno že kar nekaj zadev zamenjat,...pojavljajo se težave na motorju, menjalniku in hidravliki. Poznam nekaj ljudi, ki so se mi potožili. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Josi_ Kmetovalec
Pridružen/-a: 08.08. 2011, 07:03 Prispevkov: 67
|
Objavljeno: 19 Avg 2011 09:01 Naslov sporočila: |
|
|
mstrek je napisal/a: | Koliko pa imajo tejle kaj ur? Kar je nad 5000 je škoda gledat. Pri 6000 je potrebno že kar nekaj zadev zamenjat,...pojavljajo se težave na motorju, menjalniku in hidravliki. Poznam nekaj ljudi, ki so se mi potožili. |
Ta ma 3800 ur, no glede ohranjenosti nimam kaj reči, notranjost in zunanjost je odlična, kar bi po urah lahko bilo realno, da bi ble pedale, ročke, kardan kaj obrabljene ni blo videti, tak da verjetno ni nč prevrteno nazaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|