Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kamerad Kmetovalec
Pridružen/-a: 10.10. 2008, 17:35 Prispevkov: 96 Kraj: Trebnje
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 07 Jan 2015 08:56 Naslov sporočila: |
|
|
2 vprašanji malo izven teme:
- s čim se lahko pošprica/namaže spoje na akumulatorju (kakšen starejši je priporočal mast za mazanje strojev, ampak ker le ta ni prevodna, je bil potem prej nasprotni učinek)
-a ste imeli zadnič, ko je blo par dni -20 kaj težav z nafto, tisti ki traktorjev niamte v garažah. Mi smo mel z enim težave, je sicer takoj vžgal, ker ima predgretje olja, ampak po dveh minutah ga je zmankalo z napako - premajhen pritisk goriva... Sem pogledal filter in je tekla vem gosta nafta :S Pa so rekl, da do -20 ne bi smelo bit problemov z nafto. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 07 Jan 2015 09:39 Naslov sporočila: |
|
|
saj imajo aditive notri ampak je problem, ker se pozimi bolj izloča voda... priporočam pred zimo čiščenje rezrvoarja, menjava filtrov in tankanje nafte (zimske)... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 07 Jan 2015 09:49 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik je napisal/a: | saj imajo aditive notri ampak je problem, ker se pozimi bolj izloča voda... priporočam pred zimo čiščenje rezrvoarja, menjava filtrov in tankanje nafte (zimske)... |
Pred zimo je bil rezervoar skoraj izpraznjen, ene 5 litrov je še mogoče blo notri poletne nafte in potem natankane 80 litrov zimske. Filter ni bil ravno star, 300 ur ima za seboj. Mogoče je tudi common-rail sistem bolj občutljiv. Ker na drugem traktorju, ki je bil nekaj stopinj bolj na toplem problemov ni blo, ima pa pumpe-dize motor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New Holland Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.12. 2007, 20:41 Prispevkov: 1116 Kraj: Slovenj Gradec
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
robinzon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.11. 2009, 19:20 Prispevkov: 841 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 07 Jan 2015 15:04 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: | alkoholik je napisal/a: | saj imajo aditive notri ampak je problem, ker se pozimi bolj izloča voda... priporočam pred zimo čiščenje rezrvoarja, menjava filtrov in tankanje nafte (zimske)... |
Pred zimo je bil rezervoar skoraj izpraznjen, ene 5 litrov je še mogoče blo notri poletne nafte in potem natankane 80 litrov zimske. Filter ni bil ravno star, 300 ur ima za seboj. Mogoče je tudi common-rail sistem bolj občutljiv. Ker na drugem traktorju, ki je bil nekaj stopinj bolj na toplem problemov ni blo, ima pa pumpe-dize motor. |
Klinc gleda common-rail pa vso to šaro. Mi moramo najnovejšega Caterpilerja v mrazu vedno vžigat spreji in kabli, pa z najstarejšim strojem kar jih je poleg.
Za common-rail moraš spuščat vodo iz filtra tedensko, pri bolj pogosti uporabi pa dnevno.
Stari dizli so delal z cca 250 barov tlaka, novejši rabijo tja do 1800 barov. Če nafta ni kot se šika, ne dela pa si ga lahko plačal s zlatom! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejcm Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.08. 2010, 15:18 Prispevkov: 1696 Kraj: Ljubljansko barje
|
Objavljeno: 07 Jan 2015 18:22 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: | 2 vprašanji malo izven teme:
- s čim se lahko pošprica/namaže spoje na akumulatorju (kakšen starejši je priporočal mast za mazanje strojev, ampak ker le ta ni prevodna, je bil potem prej nasprotni učinek)
-a ste imeli zadnič, ko je blo par dni -20 kaj težav z nafto, tisti ki traktorjev niamte v garažah. Mi smo mel z enim težave, je sicer takoj vžgal, ker ima predgretje olja, ampak po dveh minutah ga je zmankalo z napako - premajhen pritisk goriva... Sem pogledal filter in je tekla vem gosta nafta :S Pa so rekl, da do -20 ne bi smelo bit problemov z nafto. |
Jst sm ursusa pogrel po naftnih filtrih in bosch pumpi pa še po zračnem filtru oz. sem ga snel dol in direkt v cev pihal vroč zrak, pa je kresnil pri -17 dost brez problema.
Mi je pa nato crknu...ravno tako zaradi goste nafte. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 07 Jan 2015 18:30 Naslov sporočila: |
|
|
Nevem kako to da vam nič ne užiga, stric ima DF mk3 6 cilinderca z zimsko nafto, ZUNAJ in je pred novim letom, ko je bilo zelo mrzlo vedno vžgal.... Ampak z eno malenkostjo, po priročniku, lahko v tank nafte se vlije do 5% bencina se pravi v našem primeru 10 litrov bencina in zadeva deluje.....
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejcm Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.08. 2010, 15:18 Prispevkov: 1696 Kraj: Ljubljansko barje
|
Objavljeno: 07 Jan 2015 18:53 Naslov sporočila: |
|
|
Pri men je mal zaspan štarter, treba ga je dat obnovit oz kupit močnejšega.
Pri -8 mi pa zalavfa brez kakršnekoli pomoči. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 07 Jan 2015 18:59 Naslov sporočila: |
|
|
Traktor že vžge brez problema (sploh če mu prej olje segrejem), problem je da po dveh minutah crkne, ker common rail očitno ne prebavlja goste nafte oz. mu elektronika ne pusti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|