Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Zetorji 5341, 6341, 7341
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Zetor
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

kamerad
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 10.10. 2008, 17:35
Prispevkov: 96
Kraj: Trebnje

PrispevekObjavljeno: 07 Jan 2015 07:29    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


dromly je napisal/a:
Poleti so teli grelci občutno cenej Wink


36 eur je spremenljiva cena (se peleš enkrat mim gostilne) glede na to kaj počnejo nekateri zutrej (beri razni spreji,femi itd..kar je časovno verjetno tam,tam) da bi
spravili k življenju svoj stroj !! Jst z tem nisem imel nikoli težav...dober akumulator (sam imam zaščitenega v stekleni volni) očiščeni spoji aku kablov (tudi na ohišju mase) in pa pritisk kvalitetne nafte in mora kresnt.
Je pa težava naših starejših traktorjev tudi v tem,da imajo veliko manj HP
kot ob nakupu Laughing



LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

FFarmer
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56
Prispevkov: 3562

PrispevekObjavljeno: 07 Jan 2015 08:56    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


2 vprašanji malo izven teme:

- s čim se lahko pošprica/namaže spoje na akumulatorju (kakšen starejši je priporočal mast za mazanje strojev, ampak ker le ta ni prevodna, je bil potem prej nasprotni učinek)

-a ste imeli zadnič, ko je blo par dni -20 kaj težav z nafto, tisti ki traktorjev niamte v garažah. Mi smo mel z enim težave, je sicer takoj vžgal, ker ima predgretje olja, ampak po dveh minutah ga je zmankalo z napako - premajhen pritisk goriva... Sem pogledal filter in je tekla vem gosta nafta :S Pa so rekl, da do -20 ne bi smelo bit problemov z nafto.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

alkoholik
Forumovec leta 2012


Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43
Prispevkov: 2195

PrispevekObjavljeno: 07 Jan 2015 09:39    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


saj imajo aditive notri ampak je problem, ker se pozimi bolj izloča voda... priporočam pred zimo čiščenje rezrvoarja, menjava filtrov in tankanje nafte (zimske)...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

FFarmer
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56
Prispevkov: 3562

PrispevekObjavljeno: 07 Jan 2015 09:49    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


alkoholik je napisal/a:
saj imajo aditive notri ampak je problem, ker se pozimi bolj izloča voda... priporočam pred zimo čiščenje rezrvoarja, menjava filtrov in tankanje nafte (zimske)...


Pred zimo je bil rezervoar skoraj izpraznjen, ene 5 litrov je še mogoče blo notri poletne nafte in potem natankane 80 litrov zimske. Filter ni bil ravno star, 300 ur ima za seboj. Mogoče je tudi common-rail sistem bolj občutljiv. Ker na drugem traktorju, ki je bil nekaj stopinj bolj na toplem problemov ni blo, ima pa pumpe-dize motor.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

New Holland
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.12. 2007, 20:41
Prispevkov: 1116
Kraj: Slovenj Gradec

PrispevekObjavljeno: 07 Jan 2015 11:16    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


@kamerad, brez skrbi da ga nebi pustil skoz priključenega Wink
Tole z prog. uro sem že tudi sam razmišljal da bi bila dobra ideja Very Happy

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Yahoo Messenger - naslov

robinzon
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 14.11. 2009, 19:20
Prispevkov: 841
Kraj: Bloke

PrispevekObjavljeno: 07 Jan 2015 15:04    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


FFarmer je napisal/a:
alkoholik je napisal/a:
saj imajo aditive notri ampak je problem, ker se pozimi bolj izloča voda... priporočam pred zimo čiščenje rezrvoarja, menjava filtrov in tankanje nafte (zimske)...


Pred zimo je bil rezervoar skoraj izpraznjen, ene 5 litrov je še mogoče blo notri poletne nafte in potem natankane 80 litrov zimske. Filter ni bil ravno star, 300 ur ima za seboj. Mogoče je tudi common-rail sistem bolj občutljiv. Ker na drugem traktorju, ki je bil nekaj stopinj bolj na toplem problemov ni blo, ima pa pumpe-dize motor.


Klinc gleda common-rail pa vso to šaro. Mi moramo najnovejšega Caterpilerja v mrazu vedno vžigat spreji in kabli, pa z najstarejšim strojem kar jih je poleg.
Za common-rail moraš spuščat vodo iz filtra tedensko, pri bolj pogosti uporabi pa dnevno.
Stari dizli so delal z cca 250 barov tlaka, novejši rabijo tja do 1800 barov. Če nafta ni kot se šika, ne dela pa si ga lahko plačal s zlatom!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

nejcm
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 18.08. 2010, 15:18
Prispevkov: 1696
Kraj: Ljubljansko barje

PrispevekObjavljeno: 07 Jan 2015 18:22    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


FFarmer je napisal/a:
2 vprašanji malo izven teme:

- s čim se lahko pošprica/namaže spoje na akumulatorju (kakšen starejši je priporočal mast za mazanje strojev, ampak ker le ta ni prevodna, je bil potem prej nasprotni učinek)

-a ste imeli zadnič, ko je blo par dni -20 kaj težav z nafto, tisti ki traktorjev niamte v garažah. Mi smo mel z enim težave, je sicer takoj vžgal, ker ima predgretje olja, ampak po dveh minutah ga je zmankalo z napako - premajhen pritisk goriva... Sem pogledal filter in je tekla vem gosta nafta :S Pa so rekl, da do -20 ne bi smelo bit problemov z nafto.


Jst sm ursusa pogrel po naftnih filtrih in bosch pumpi pa še po zračnem filtru oz. sem ga snel dol in direkt v cev pihal vroč zrak, pa je kresnil pri -17 dost brez problema.
Mi je pa nato crknu...ravno tako zaradi goste nafte.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

jack
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21
Prispevkov: 1009

PrispevekObjavljeno: 07 Jan 2015 18:30    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Nevem kako to da vam nič ne užiga, stric ima DF mk3 6 cilinderca z zimsko nafto, ZUNAJ in je pred novim letom, ko je bilo zelo mrzlo vedno vžgal.... Ampak z eno malenkostjo, po priročniku, lahko v tank nafte se vlije do 5% bencina se pravi v našem primeru 10 litrov bencina in zadeva deluje.....

LP!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

nejcm
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 18.08. 2010, 15:18
Prispevkov: 1696
Kraj: Ljubljansko barje

PrispevekObjavljeno: 07 Jan 2015 18:53    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pri men je mal zaspan štarter, treba ga je dat obnovit oz kupit močnejšega.
Pri -8 mi pa zalavfa brez kakršnekoli pomoči.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

FFarmer
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56
Prispevkov: 3562

PrispevekObjavljeno: 07 Jan 2015 18:59    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Traktor že vžge brez problema (sploh če mu prej olje segrejem), problem je da po dveh minutah crkne, ker common rail očitno ne prebavlja goste nafte oz. mu elektronika ne pusti.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Zetor Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Naslednja
Stran 18 od 22

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.