Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 05 Sep 2011 17:22 Naslov sporočila: |
|
|
če ima traktor ROČNO sklopko kardana potem nožne (za brzine) ni treba stiskati. sej je že djgregy razložil kaj in kako.
IMT 533 je imel ENOJNO sklopko, IMT 533 deluxe pa DVOJNO! DEUTZ 06 je imel DVOJNO! eni ročno večina samo nožno!
če škrta je lahko ali narobe nastavljena sklopka ali izrabljena lamela! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jurček Vajenec
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:59 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: 06 Sep 2011 08:07 Naslov sporočila: |
|
|
hvala za odgovore, vidm da je šla debata v smer kako vklopit kardan ... me pa vbistvu zanima, če je imel kdo ob "pravilnem" vklopu kardana -> z ročko pod sedež problem, da mu ni "prijelo" kardana .. to pomeni, da je "ružilo" ..
in potem še ko kardan dela in ga z ročno sklopko levo od volana zaustaviš se kardan še naprej vrti cca. 10-15s .. je to normalo... sprašujem pa zato ker smo imeli do sedaj samo zetorja in tam je malo drugače... pa je prišel zdaj tudi ta torpedo vmes ... in seveda nimao nobenih navodil zraven ...
hvala in lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 06 Sep 2011 08:36 Naslov sporočila: |
|
|
mislim da sem ti odgovoril! če "vklopiš" sklopko (potegneš ročko pri volanu) ne sme NIČ ŠKRTAT pri vklopu kardana (res pa je da včasih moraš dvakrat potegniti ročko....) če škrta ali je iztrošena sklopka ali pa slabo nastavljena.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jurček Vajenec
Pridružen/-a: 01.09. 2011, 09:59 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: 07 Sep 2011 08:55 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik je napisal/a: | mislim da sem ti odgovoril! če "vklopiš" sklopko (potegneš ročko pri volanu) ne sme NIČ ŠKRTAT pri vklopu kardana (res pa je da včasih moraš dvakrat potegniti ročko....) če škrta ali je iztrošena sklopka ali pa slabo nastavljena.... |
ok. hvala za odgovor
lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
steyrleon Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.05. 2011, 16:27 Prispevkov: 1740
|
Objavljeno: 23 Sep 2011 19:24 Naslov sporočila: |
|
|
Fantje imam vprašanje če je kdo imel Deutz TX 55 nemca ker se malce zanimam zanj in sem enega gledal pa se mi je zdel predober da bi da kdo sploh prodal saj imam široke pvematike in nemški menjalnik in par drobnarij prodajalec pa zahteva 7.500 €. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 24 Sep 2011 09:31 Naslov sporočila: |
|
|
TX ni nemec. nikoli.
kvečjem DX samo potem so oznake malo drugačne... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Roskar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.08. 2009, 17:04 Prispevkov: 800
|
Objavljeno: 24 Sep 2011 18:00 Naslov sporočila: |
|
|
Lp
Zanimamo se za hidravlični volan na deutz torpedo...
pa me zanima če mi lahko posredujete slike hidravličnega volana na forum ali pod ZS.
Za slike se že v naprej zahvljujem
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sphinx Traktorist
Pridružen/-a: 29.03. 2009, 19:29 Prispevkov: 172
|
Objavljeno: 25 Sep 2011 12:46 Naslov sporočila: tx |
|
|
steyrleon toplo ti odsvetujem nakup tega traktorja pri temu dilerju! Jaz sem kupil torpedota pa sem se pošteno z***. Tega ko gledaš se mi zdi pa da sploh ni tx ampak td. Če boš kupoval ga preglej raje še enkrat več preden daš denar. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Klančar Fotografija leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 14:54 Prispevkov: 2157 Kraj: Ižanski hribi
|
Objavljeno: 11 Okt 2011 18:58 Naslov sporočila: Re: tx |
|
|
Lastniki torpedov...(48,55,62)
Morda se bo slišalo nekoliko smešno,pa vselej...
Gre se namreč za oranje...je kakšen hec,s čimer bi hidravliko,čim bolj ostalil tako,da bi plug ohranjal globino...kako to dosegate vi...gre se za običajni dvobrazdni plug brez podpornega kolesa....??? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor 5011 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14 Prispevkov: 1594 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 11 Okt 2011 19:08 Naslov sporočila: |
|
|
Komando v tadesno, volan v levo in gledaš nazaj, pa je vse naštelano. Ne rabiš regulacije in nič. Sem tudi sam nekej časa oral z regulacijo pa če zadaneš sklao tolk al tolk prej traktor počaka al pa lemež odtrga (ja tud to smo sprobal že večkrat ) kot pa traktor sam uzdgigne zaradi obremenitve. Edino za na ozarah je fajn, če je pač ozara v breg da ti plug ne zarije v tla, ko gre prednji del traktorja navzgor.
Če pa plug sam po sebi kar med brazdo hodi vn iz zemlje pa je enkaj anrobe z plugom ali pa z nastavitvami. Ko traktor stoji v brazdi mora biti plug vodoravno, če ga gledaš od zadaj in vodoravno, če ga gledaš od strani. Pa še zamik brazd je važen in pa to, da ga ne vleče. Je pa o nastavitvah že precej napisanega na forumu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|