Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
miha1212 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 03.03. 2010, 16:46 Prispevkov: 276
|
Objavljeno: 27 Feb 2011 19:27 Naslov sporočila: |
|
|
Tako je tudi pri našemu,samo pri našemu potem ko ju skupaj spneš enakomirno primejo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bzu Traktorist
Pridružen/-a: 28.07. 2010, 14:22 Prispevkov: 106
|
Objavljeno: 05 Avg 2011 20:39 Naslov sporočila: |
|
|
No težave naj bi bile v zavornem cilindru v kabini. dvojni cilinder - oba cilindra se morat med seboj izenačevati, tukaj pa so verjetno obrabljene gumice. Cena cilindra kar zasoljena. Če se bo razlika v prijemanju zavor še povečala pa bo vseeno treba zamenjat cilinder. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bzu Traktorist
Pridružen/-a: 28.07. 2010, 14:22 Prispevkov: 106
|
Objavljeno: 11 Okt 2011 18:32 Naslov sporočila: |
|
|
Zadeva urejena - zato se spodobi da sporočim rešitev. Nekdo nevm še kdo .....je nalil napačno zavorno olje- oslabilo gumice na cilindrih in posledično zaradi neveščega nastavljanja še obrabilo 2 diska. po zamenjavi diskov in glavnega cilindra je vse ok. No sedaj še nekao rešim težavo s preskakvanjem pogona in bo traktor kot nov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miha1212 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 03.03. 2010, 16:46 Prispevkov: 276
|
Objavljeno: 12 Okt 2011 16:42 Naslov sporočila: |
|
|
Da pa nebom odpiral nove teme,bom pa kar tu uprašal.
Torej ko pri našmu massey fergusonu 4235 vklopiš 4pogon,ga normalno uklopi,ampak ko zabremzaš(ima tak sistem da pri več kot 15km/h sam uklopi 4x4 bremze prek kardana)bremze normalno primejo a ko jih spustiš(pedal)in dodaš plin nekaj tam dol v šasiji nekaj poči,pač naredi pak,nekako takole ampak kar malo butne.Torej vem da ko izklopi/vklopi 4pogon rahlo pokne,ampak tu pa tako pokne,da zdaj kar prek čelnega bremzamo(olje gre v varnostni ventil,in s tem traktor rahlo zavira,saj ga matra)ampak pri tem se olje greje ali pač?
Zdi se mi,da se gume rahlo "grizejo",in ker imajo prednje gume malo manj profila,mogoče zdaj pogonski sklop ni v pravem razmerju?
Itak pa bomo morali to zimo kupiti nove gume,in bo mogoče bolje.
Torej zanima me,če je imel kdo podoben primer,saj gume so še za eno leto,vsaj zadnje,saj ko smo traktor kupili(rabljen)je in še imajo zadnje gume znamko klebber,prve pa goodyear,torej so jih že menjali?
Ampak ni logično,saj menda da je prejšen lastnik vedel da se morajo pri 4x4traktorjih menjati vse gume ali pa nobena?
No pa hvala za odgovore. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bzu Traktorist
Pridružen/-a: 28.07. 2010, 14:22 Prispevkov: 106
|
Objavljeno: 12 Okt 2011 17:27 Naslov sporočila: |
|
|
Miha pozdravljen. Zanima me če si že poizkusil naprimer traktor obremeniti s prikolico in po klancu navzdol zabremzati - ali ti tudi takrat preskoči - se pravi ko je pogon vklopljen zaradi zaviranja. Drugače pa mislim da se pogon vklopi vsakič ko pritisneš zavoro neglede na hitrost, vklopi se tudi ko potegneš ročno zavoro. Glede menjave gum je pa tako, da če maš dosti asfalta se ponavadi prednje prej obrabijo in malo kdo zamenja vse 4 istočasno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 12 Okt 2011 18:45 Naslov sporočila: |
|
|
miha1212 je napisal/a: | zdaj kar prek čelnega bremzamo(olje gre v varnostni ventil,in s tem traktor rahlo zavira,saj ga matra)ampak pri tem se olje greje ali pač?
|
Da olje se kar pošteno segreva, ko ga tiščite preko varnostnega ventila. Olje se segreva povsod koder teče skozi režo - špranjo pod visokim tlakom. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miha1212 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 03.03. 2010, 16:46 Prispevkov: 276
|
Objavljeno: 12 Okt 2011 19:12 Naslov sporočila: |
|
|
No sem uprašal na Trboje(zastopnik za mf-je)in so rekli da so gume,zaradi tega ker se prednja kolesa vrtijo hitreje,malo prehitro,ravno zaradi preveč obrabljenih.Bzu ko smo zadnjič peljali silažo,sem šel v dolino in moral močno pritisniti na zavoro,ter ko sem potem dodal plin,je bilo še huje(spredaj čelni-zadaj pa polna prikolica)in je traktor še bolj počil.Jaz si to predstavljam tako:ko traktor zavre,se uklopi 4pogon,ko ga izklopi,se zaradi obremenitve na obeh oseh zobnik še težje "umakni"od drugega,zato tudi poči ker ga mora dobesedno iztrgati,mar ne?
SIMONKR:ja se mi je zdelo,me pa zanima če to kaj škoduje traktorju,ker to je kot nekakšen retarder ali engine brake kot pri tovornjakih,le da imajo le oni poseben hladilnik tega olja.No saj traktor ima tudi hladilnik hidravličnega olja tako,da to mislim da nebi smel biti problem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|