Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
cebelar5 Izjava leta 2011
Pridružen/-a: 16.06. 2010, 17:57 Prispevkov: 1090 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 05 Jun 2018 05:42 Naslov sporočila: |
|
|
So že v različnih temah (tej, test SIP OPTICUT, košnja, ...) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
radko.grabner Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2007, 13:49 Prispevkov: 662 Kraj: Uršlja gora
|
Objavljeno: 10 Jul 2018 18:57 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,rabil bi navodila(knjigo) za to serijo traktorja,če je kdo pripravljen delit,oz.ve,kje dobit.Prejšnji lastnik se je žal smrtno ponesrečil in oseba,ki je traktor prodajala,za te stvari ne ve oz,ne najde. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
podgorc Vajenec
Pridružen/-a: 08.10. 2012, 14:51 Prispevkov: 15
|
Objavljeno: 10 Jul 2018 21:12 Naslov sporočila: |
|
|
Poklici v itro store ti bodo sigurno pomagali oz. Dali navodila za uporabo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
godfather Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 09.02. 2013, 21:00 Prispevkov: 466
|
Objavljeno: 11 Jul 2018 05:35 Naslov sporočila: |
|
|
Če pa ne boš dobil mam pa js tudi. Samo je kr velik za kopirat. Bolje vprašat itro pa magari kupit |
|
Nazaj na vrh |
|
|
radko.grabner Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2007, 13:49 Prispevkov: 662 Kraj: Uršlja gora
|
Objavljeno: 11 Jul 2018 19:42 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala,tudi sam sem mislil na Itro,sam ne vem,koliko so prilagodljivi.
A mi lahko kdo poslika,kako zgledajo org.ročice za zadnje hid.izhode in kje so namontirane,ker zdaj imam montiran jojstick,ki pa je zelo trd za upravljanje in ne moreš lepo(natančno) delat z hidravlično poteznico.Ko hočem počasi odpirat ali zapirat,kar naenkrat ventil zaskoči in posledično sem danes zvil pločevino,ki drži hitre spojke |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cebelar5 Izjava leta 2011
Pridružen/-a: 16.06. 2010, 17:57 Prispevkov: 1090 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 12 Jul 2018 06:29 Naslov sporočila: |
|
|
Če je mehanski joystick, potem je potrebno pletenico naoljiti 2x letno. Mi ga imamo za čelno hidravliko in ni nobenih problemov.
Ročice za upravljanje hidravličnih distributorjev so sicer v originalu prve verzije tega traktorja nameščene zadaj skozi pločevino po dve na levi in dve na desni strani sedeža, tako da z roko sežeš nazaj in z njimi upravljaš. V pločevini je odprtina, ki je zakrita z gumo. Fotkam lahko popoldne, če ne bo drug že prej.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
radko.grabner Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2007, 13:49 Prispevkov: 662 Kraj: Uršlja gora
|
Objavljeno: 12 Jul 2018 16:52 Naslov sporočila: |
|
|
Ja,mehanski,ampak po občutku se mi zdi,da v samem bloku ventil zaskoči in ga težko izklopiš oz. grdo cukne in ni prave natančnosti...
Glede navodil(knjige) o traktorju sem danes klical Itro in ni noben problem dobit,cena je pa okrog 50€ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
radko.grabner Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2007, 13:49 Prispevkov: 662 Kraj: Uršlja gora
|
Objavljeno: 14 Jul 2018 21:39 Naslov sporočila: |
|
|
Takole!Danes sem malo začel "kalibrirat" našega holanda.Dobil sem org.ročice za upravljanje zadnjih distributorjev in odstranil jojstick.Stvar "špila"kot mora,so pa res ročice zadaj za sedežem,tako da jih bo treba podaljšat.
Kot sem že omenil,sem brez knjige,zato bi postavil par vprašanj,če je kdo pripravljen pomagat,kar ne dvomim.
Za začetek:
Kakšno olje gre v motor?Je res potreben org.Ambra,in kakšno viskoznost?
Menjalnik:zraven sem dobil olje Transmision oil 10w30(Ambra),verjetno za menjalnik ali pač?Ali je to olje tudi za zavore,diferencial?
Kakšno olje se uporablja za zavorni sistem(zavorni cilindri)?
Olje za hidravliko je verjetno iz menjalnika...
Ko smo ravno pri hidravliki,kako ste reševali probleme z oljem v priključkih,kjer je mogoče olje iz strejših sistemov(Zetor,Štore,Ferguson...)ki so uporabljali zobniško olje(80-90).Vem,da se ne sme zmešat,ker pride do okvar zavor.Ali je pri kiperci dovolj,da odvijem cev in pustim,da se celinder odteče?Pri ostalih priklučkih je zadeva lažja,ker so manjši celindri in jih po potrebi lahko tudi snamem in ročno izpraznim...
Naprej:
Kaj je ročica pod sedežem(oblika črke T)?
Kje se prestavi kardan 540-540E?
Kje se preveri kličina olja v menjalniku?
In še za konec:
Ali je kdo predelal zadnje roke hidravlike na standard fiksne?
In še kolikšen je lahko največji kot prednjih koles?Prejšnji lastnik je namontiral blatnike in s tem je moral zmanjšati kot obračanja.Jaz sem blatnike odstranil in pri omejevalcih opazil,da je lahko brez njih,saj pri skrajnem zasuku koles ne zadevajo nikamor v katerem koli položaju(traktor dvignjen in preverjen prečni naklon preme).Me pa zanima,koliko je to pametno za kardanske zglobe?
To je to,kar me zanima za začetek.Samo delo pa bo pokazalo še verjetno kakšno neznanko...
Hvala za pojasnila! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
d4r3 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.11. 2010, 19:35 Prispevkov: 921
|
Objavljeno: 14 Jul 2018 21:53 Naslov sporočila: |
|
|
lahko ti rečem za T4030 sklepam pa da ima tvoj isto...
Menjalnik, hidravlika imata skupaj olje(menjalnik služi tudi kot rezervoar) Olje ambra multi g pravtako prednji most in bočni reduktorji Ambra multi g
Motor prav tako ambra samo druga oznaka....je ne vem iz glave
Zavorno olje obvezno uporabljat original ker kakšno drugo lahko uniči gumice na zavornih cilindrih,
Za motorno olje sem v starem traktorju prej vedno imel ino delta not ampak sedaj sem dobil ambro v 20l kanistru za takšno ceno da niti ne razmišljam več o drugem olju(posledično majn različnih olj in kanistrov v garaži) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cebelar5 Izjava leta 2011
Pridružen/-a: 16.06. 2010, 17:57 Prispevkov: 1090 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 15 Jul 2018 06:03 Naslov sporočila: |
|
|
radko.grabner je napisal/a: | Takole!Danes sem malo začel "kalibrirat" našega holanda.Dobil sem org.ročice za upravljanje zadnjih distributorjev in odstranil jojstick.Stvar "špila"kot mora,so pa res ročice zadaj za sedežem,tako da jih bo treba podaljšat.
Kot sem že omenil,sem brez knjige,zato bi postavil par vprašanj,če je kdo pripravljen pomagat,kar ne dvomim.
Za začetek:
Kakšno olje gre v motor?Je res potreben org.Ambra,in kakšno viskoznost?
Menjalnik:zraven sem dobil olje Transmision oil 10w30(Ambra),verjetno za menjalnik ali pač?Ali je to olje tudi za zavore,diferencial?
Kakšno olje se uporablja za zavorni sistem(zavorni cilindri)?
Olje za hidravliko je verjetno iz menjalnika...
Ko smo ravno pri hidravliki,kako ste reševali probleme z oljem v priključkih,kjer je mogoče olje iz strejših sistemov(Zetor,Štore,Ferguson...)ki so uporabljali zobniško olje(80-90).Vem,da se ne sme zmešat,ker pride do okvar zavor.Ali je pri kiperci dovolj,da odvijem cev in pustim,da se celinder odteče?Pri ostalih priklučkih je zadeva lažja,ker so manjši celindri in jih po potrebi lahko tudi snamem in ročno izpraznim...
Naprej:
Kaj je ročica pod sedežem(oblika črke T)?
Kje se prestavi kardan 540-540E?
Kje se preveri kličina olja v menjalniku?
In še za konec:
Ali je kdo predelal zadnje roke hidravlike na standard fiksne?
In še kolikšen je lahko največji kot prednjih koles?Prejšnji lastnik je namontiral blatnike in s tem je moral zmanjšati kot obračanja.Jaz sem blatnike odstranil in pri omejevalcih opazil,da je lahko brez njih,saj pri skrajnem zasuku koles ne zadevajo nikamor v katerem koli položaju(traktor dvignjen in preverjen prečni naklon preme).Me pa zanima,koliko je to pametno za kardanske zglobe?
To je to,kar me zanima za začetek.Samo delo pa bo pokazalo še verjetno kakšno neznanko...
Hvala za pojasnila! |
Kateri letnik je tvoj nh td4030f?
Hitrost kardana prestavljaš zadaj, kjer je rimska vpeta. Če je ročica nazaj je 540, naprej imaš 540e ali 750.
Količina olja v menjalniku se preveri zadaj na bloku. 13 ključ, je pa na dessni, če gledaš traktor v smeri vožnje.
Kot zasuka koles je 45 stopinj in blatniki to nič ne ovirajo, ker niso fiksni ampak se gibajo.
Standardne roke hidravlike verjetno misliš ravne roke in ne zakrivljene, kot so sedaj gor. Smo razmišljali vendar to misel opustili, ker ni potrebe po tem. Verjetno razmišljaš o tem zaradi kakšnega prićključka.
Za hidravliko obvezno Ambra multi g in na 1000 ur zamenjati! Olje v motorju je lahko kaj drugega, vendar boš kupoval tega zaradi cene, ki ni pretirana oz. je tu nekje z drugimi olji. Malo pogledaš naokoli in preveriš ceno, če ne drugega pa za jožefovo, ko imajo običajno 15% popust. Je pa odvisno od tega koliko ur delaš. Če boš delal letno malo ur, potem boš pač nalil olje havyduty in delal servis redkeje.
Glede ročice v obliki T, nimam pojma, ker je naš nima.
Olje iz priključkov bi spusil ven, ker je ceneje kupit nekaj litrov multi g, kot pa razdirati in popravljati traktor.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|