Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sskubin Vajenec
Pridružen/-a: 08.01. 2011, 13:44 Prispevkov: 6 Kraj: DREŽNICA
|
Objavljeno: 08 Jan 2011 14:17 Naslov sporočila: tomo vinkovič alternator problem. |
|
|
Imam tomovinkoviča 826 in je imel že original alternator gor.
Obrabil se je rotor in sem montiral kar od avta gor in ne polni!
Poskusil sem že tri od:renault 19 in katrce.
Upam,da kdo kaj ve o tem?Lp in hvala. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jvavtar Vajenec
Pridružen/-a: 24.11. 2008, 18:14 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 08 Jan 2011 14:37 Naslov sporočila: alternator |
|
|
zdravo
alternator mora imeti isto stran vrtenja kot pri avtu.če je smer prava, je problem pi vezavi ali pri regulatorju napetosti(regler). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sskubin Vajenec
Pridružen/-a: 08.01. 2011, 13:44 Prispevkov: 6 Kraj: DREŽNICA
|
Objavljeno: 08 Jan 2011 14:42 Naslov sporočila: |
|
|
Od r 19 je bilo res kontra vrtenje,od katrce se vret pa prav. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
arepense Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 30.10. 2007, 22:35 Prispevkov: 203
|
Objavljeno: 09 Jan 2011 12:53 Naslov sporočila: |
|
|
Preveri vzbujanje alternatorja saj so nekateri izdelovalci vgrajevali alternatorje ki niso rabili vzbujanja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aplej Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 15.10. 2010, 10:59 Prispevkov: 261
|
Objavljeno: 09 Jan 2011 18:12 Naslov sporočila: Re: tomo vinkovič alternator problem. |
|
|
sskubin je napisal/a: | Imam tomovinkoviča 826 in je imel že original alternator gor.
Obrabil se je rotor in sem montiral kar od avta gor in ne polni!
Poskusil sem že tri od:renault 19 in katrce.
Upam,da kdo kaj ve o tem?Lp in hvala. |
Pozdrav.Tudi jaz sem montiral na MF alternator od stare R 19 pa ni polnil,nasel sem ga k prijatelju ki se razume na te stvari pa je povedal da ti alternatorji nimajo vgrajenih diod(imajo ločene) jih je nalotal jaz pa sem zamenjal šajbico z manjšo je pasala od prejšnjega alternatorja.Polni kot se šika.UPAM DA SEM KAJ POMAGAL.L.P |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mmare Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.11. 2007, 23:21 Prispevkov: 370 Kraj: cerkno
|
Objavljeno: 09 Jan 2011 20:00 Naslov sporočila: |
|
|
Alternator ima predpisano smer vrtenja , samo zaradi hlajenja samega sebe , ker je ventilator izdelan za njegovo smer vrtenja,kar pa ni nobena ovira da ne deluje v kontra smeri .Razlika je edino v tem da ima zmanjsano hlajenje , kar pa za Tv ni problem , ker mi tako ze kar nekaj let dobro deluje.Ima ze zaradi mesta vgradnje boljse pogoje hlajenja na traktorju kot pa v avtomobilu , tako da ce kaj ne deluje , je to najraje problem v vezavi.Obicajni alternatorji , Iskra ,Bosch ,....imajo klasicno vezavo ,nekateri pa imajo se dodatno kontrolo visine napetosti , predvsem japonski .pri teh pa je vezava malo drugace .
Ce je alternator dober , preveri da je + res na prikljucku + in vzbujanje +preko stikala in kontrolne lucke na D+.
Upam da je v pomoc
lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
sskubin Vajenec
Pridružen/-a: 08.01. 2011, 13:44 Prispevkov: 6 Kraj: DREŽNICA
|
Objavljeno: 14 Jan 2011 12:33 Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno bi moral dobiti kak alternator,ki nima uzbujenja,saj kolikor vem so na traktorje dajali tudi od zastave in jim je polnilo.Možno da zato ker nima uzbujenja,samo ne vem,če se ga še kje dobi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mmare Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.11. 2007, 23:21 Prispevkov: 370 Kraj: cerkno
|
Objavljeno: 14 Jan 2011 15:36 Naslov sporočila: |
|
|
Vsak alternator ima vzbujanje, samo da nekateri so vzbujani z trajnim magnetom ,taki so obicajno vgrajeni v TV in podobne motokultivatorje .Rabijo pa teli alternatorji potem poseben regulator napetosti na izhodu,kot ga ima TV,ostali alternatorji pa uporabljajo za vzbujanje elekrotmagnet-rotor ,kateremu pa se istocasno regulira jakost magneta ,s tem pa dobimo na izhodu preko notranjega usmernika 13,8v .
ne vem zakaj v tvojem primeru alternator noce oziveti , ker naj bo od zastave ,petke , al pa katerikolga avta bi moral delat ,ce je pravilno vezan .Prav tako imajo skoraj vsi alternatorji notranji usmernik in regulator , cene si nabavi takega , edino pravilo ki se ga je pri tem treba drzat je to , da ko alternator obratuje , mora ves cas biti priklopljen na porabnik-akumulator , ker v nasprotnem primeru mu lahko neobremenjenemu zraste napetost do te mere da unici usmernik.
prilepim zvecer sliko montaze in priklopa ce ti kaj pomaga .
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|