Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Dragunov Traktorist
Pridružen/-a: 22.08. 2007, 18:56 Prispevkov: 124 Kraj: Radlje ob dravi
|
Objavljeno: 18 Jan 2011 19:50 Naslov sporočila: |
|
|
Se mi je kar zdelo, da olje nebo krivo. Lahko izbereš olje bilo katere firme, važno je samo, da je ustrezna viskoznost, ter namembnost in pravi dodatki. Tako profitira uporabnik in ne neka monopolna firma. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Hurlimannxt Kmetovalec

Pridružen/-a: 19.09. 2009, 21:04 Prispevkov: 40
|
Objavljeno: 19 Jan 2011 14:25 Naslov sporočila: |
|
|
Dragunov je napisal/a: | Se mi je kar zdelo, da olje nebo krivo. Lahko izbereš olje bilo katere firme, važno je samo, da je ustrezna viskoznost, ter namembnost in pravi dodatki. Tako profitira uporabnik in ne neka monopolna firma. |
Se strinjam s tabo, sploh jaz ki ne naredim veliko ur na leto je poseganja po originalnih mazivih precejšnji strošek na primer trenutno bi lahko si naredil en velik strošek glede tega problema. Menjal bi olje in problem bi ostal, stran vrženo 325€, menjal se tudi zavorno tekočino, na servisu mi je dal isto olje kot če ga grem sam kupit na petrol, samo da je na petrolu polovica cenejši, menjal sem tudi hladilno tekočino, na servisu je cena original SDF 15 litrov okrog 150€, js sem kupil koncentrat 8 litrov za kateraga sem dal 35€ in ga zmešal z vodo 1:1 in drži do -35 stopinj, ne vsebuje snovi, ki bi škodovale gumicam in še so lastnosti, ki jih nebom našteval.
Torej če primerjam: v traktor gre 65 litrov olja v menjalnik in 15 litrov hladilne tekočine.
Original od SDF:
Olje menjalnik: 325€
Hladilna tekočina: 150€
Skupaj: 475€
Ne-originalna maziva, ki kljub temu ustrezajo po specifikaciji:
Olje menjalnik: 182€
Hladilna tekočina: 35€....8 litrov koncentrata
Skupaj: 217€
V procentih bi lahko reku, da je to prihranek v mojem primeru do 45%.
Je pa sigurno, da orginalno olje daje lastniku garancijo, da ni nič narobe naredil, kar pa ne pomen, da je olje ki ga lahko dobimo drugje po nižjih cenah neustrezno oz. da lahko celo škoduje, če le ustreza specifikacija. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 20 Jan 2011 08:34 Naslov sporočila: |
|
|
ni čisto tako... kvaliteta olja je na žalost različna kljub enakim specifikacijam. nikjer ne trdim da je potrebno vlivati orginal d-f olje, je shell dober nadomestek. zagotovo pa ne priporočam vlivanja x-faktor olja... sem imel dostikrat težavo s zavorami ravno zaradi slabega olja. (poceni, "sej ima isto specifikacijo"... ja ko se je segrel je delal pa težave... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009

Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 20 Jan 2011 18:02 Naslov sporočila: |
|
|
Hurlimannxt je napisal/a: |
Se strinjam s tabo, sploh jaz ki ne naredim veliko ur na leto je poseganja po originalnih mazivih precejšnji strošek na primer trenutno bi lahko si naredil en velik strošek glede tega problema. Menjal bi olje in problem bi ostal, stran vrženo 325€, menjal se tudi zavorno tekočino, na servisu mi je dal isto olje kot če ga grem sam kupit na petrol, samo da je na petrolu polovica cenejši, menjal sem tudi hladilno tekočino, na servisu je cena original SDF 15 litrov okrog 150€, js sem kupil koncentrat 8 litrov za kateraga sem dal 35€ in ga zmešal z vodo 1:1 in drži do -35 stopinj, ne vsebuje snovi, ki bi škodovale gumicam in še so lastnosti, ki jih nebom našteval.
Torej če primerjam: v traktor gre 65 litrov olja v menjalnik in 15 litrov hladilne tekočine.
Original od SDF:
Olje menjalnik: 325€
Hladilna tekočina: 150€
Skupaj: 475€
Ne-originalna maziva, ki kljub temu ustrezajo po specifikaciji:
Olje menjalnik: 182€
Hladilna tekočina: 35€....8 litrov koncentrata
Skupaj: 217€
V procentih bi lahko reku, da je to prihranek v mojem primeru do 45%.
Je pa sigurno, da orginalno olje daje lastniku garancijo, da ni nič narobe naredil, kar pa ne pomen, da je olje ki ga lahko dobimo drugje po nižjih cenah neustrezno oz. da lahko celo škoduje, če le ustreza specifikacija. |
Nočem biti pameten, vendar po izkušnjah s traktorji SDF (konkretno Lamborghini), mislim, da tako pri olju za menjalnik in tudi pri hladilni tekočini nisi prihranil nič kaj konkretnega, vsaj na daljše časovno obdobje ne!?
Olje načeloma je res lahko enake specifikacije, a kvaliteta je lahko močno različna (mislim da ti je tu uporabnih @alkoholik povedal že vse).
Največja "napaka" je varčevanje pri hladilni tekočini!? Zakaj? Prvič kupil si koncentrat, ga zmešal z vodo,... poleti pri visokih temperaturah ozračja bo motor dosegal višje temperature (sam veš kaj to pomeni), kot drugo ta hladilna tekočina ne vsebuje sredstva za "varovanje motorja", v originalni je neka emulzija, katera naredi na motorju film, kateri preprečuje pretirano gretje motorja, obrabo določenih vitalnih delov in korozijo. Tovarniško je predpisano menjati hladilno tekočino na vsake dve leti (vsaj v mojem primeru).
Sam pa presodi ali se ti splača ali ne, jaz sem zračunal da se mi tovrstno varčevanje ne splača, saj lahko to narediš 1, 2 ali trikrat, lahko tudi XYZ krat, pa ne bo nič, lahko pa korozija naredi svoje in dobiš hladilno tekočino v motorno olje, od tam dalje pa vsi vemo kakšne so zgodbe.
LP JCB FAST TRACK
Nazadnje urejal/a JCB FAST TRACK 20 Jan 2011 18:28; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
FFarmer V.I.P


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 20 Jan 2011 18:17 Naslov sporočila: |
|
|
Glede hladilne tekočine pri SDF traktorjih: nam je serviser reku, da je bolj pomembno imeti nalito original hladilno tekočino kot pa original olje v motorju. Nikakor pa se ne sme mešati hladilne tekočine z vodo - kaj je res pa ne vem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 21 Jan 2011 08:54 Naslov sporočila: |
|
|
Če je že pripravljena mešanica hladline tekočine do npr -30 res ne potrebuješ vode dodajati. fora vode je da vsebuje vodni kamen, ki lahko naredi obloge naceveh, vodih... in tako poslabša kroženje vode -> slabše hlajenje...
no to, da bi korozivnost toliko preglodala blok/glavo da bi zamešalo vodo in olje skoraj ne verjamem. prej, da bi rzaradi napačnih sestavin slabo vplivalo na kakšna tesnila...
aja menjati je pa potrebno zaradi obstojnosti... po x letih namreč pade "toleranca" hladilni tekočini (če je danes do -30 bo čez x let samo še -5)...
v glavnem: važno je da je olje KVALITETNO! mimogrede: ali veste da je razlika med proizvajalci tudi v temu, koliko vode hidravlično olje veže nase? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009

Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 21 Jan 2011 10:21 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik je napisal/a: | Če je že pripravljena mešanica hladline tekočine do npr -30 res ne potrebuješ vode dodajati. fora vode je da vsebuje vodni kamen, ki lahko naredi obloge naceveh, vodih... in tako poslabša kroženje vode -> slabše hlajenje...
no to, da bi korozivnost toliko preglodala blok/glavo da bi zamešalo vodo in olje skoraj ne verjamem. prej, da bi rzaradi napačnih sestavin slabo vplivalo na kakšna tesnila...
aja menjati je pa potrebno zaradi obstojnosti... po x letih namreč pade "toleranca" hladilni tekočini (če je danes do -30 bo čez x let samo še -5)...
v glavnem: važno je da je olje KVALITETNO! mimogrede: ali veste da je razlika med proizvajalci tudi v temu, koliko vode hidravlično olje veže nase? |
Za rečenje hladilne tekočine se uporablja distilirana voda, ta naj ne bi vsebovala kamna in drugih primesi,... Sicer se hladilna tekočina (kvalitetna) naj ne bi rečila!?
Kar se tiče korozije, nisem napisal da bi le ta prežrla blok ali glavo motorja, ponavadi prežre "puše batov - vložke cilindrov" in tesnila in to ravno zaradi neuporabe originalnih hladilnih tekočin,... Sem v prejšnem postu povedal kako naj bi se delalo, vsak pa sam zase ve kaj mu ustreza.
to da je potrebno menajti hladilno tekočino zaradi obstojnosti načeloma drži in tudi ne. V mojem primeru jo je potrebno menjati zaradi snovi, katera varuje nekatere vitalne dele motorja (napisano v prejšnem postu), po cca 2 letih se ta snov razgubi,... zato je potrebno menjati hladilno tekočino, originalna je do -35, ko sem jo jaz menjal lani je imela "obstojnost" še vedno do -30 stopinjC, kar je bilo preverjeno s testom.
To velja za večino tekočinsko hlajenih motorjev starejših traktorjev skupine SDF, novejši imajo zadeve že nekoliko drugače - boljše rešeno.
LP JCB FAST TRACK |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SimonKR Moderator

Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 21 Jan 2011 10:44 Naslov sporočila: |
|
|
Je morda sestava originalne hladilne tekočine na embalaži napisana oz. jo kdo ve na pamet? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 21 Jan 2011 11:07 Naslov sporočila: |
|
|
nekateri redčijo kar s navadno vodo (in pozabljajo na reklamo " da stroj bo dlje živel dodaj kalgon:)) ni point v kalgonu vendar v vodnem kamnu)
drugače pa včasih so rekli: ne smeš bit bolj pamtn kot fabrka... se pravi da so inžinerji že vedeli zakaj so predvideli menjavo... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Traktor frik Moderator

Pridružen/-a: 06.03. 2006, 18:19 Prispevkov: 523 Kraj: Litija- okolica
|
Objavljeno: 23 Jan 2011 11:13 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo!
Pobje; kar se tiče originalne tekočine za hlajenje, le ta vsebuje dodatak, ki preprečuje kavitacijo materijala.
Kaj to pomeni: pri pretoku hladilne tekočine preko motorja se hočeš ali nočeš pojavljajo majhni (mikro) zračni mehurčki.
Ko le ti na površini (bloku motorja) eksplodirajo, pri eksploziji 'odstrelijo' delček materijala. Po domače ti pred očmi tanjšajo blok motorja in druge dele, ki so v stiku s hladilno tekočino. Ta stvar je še posebaj zoprna pri vseh novejših motorjih, ki imajo v blok motorja vstavljene t.i. puše. Le te s časoma dobijo 'luft', v karter pride hladilna tekočina, posledice pa so....
Originalna hladilna tekočina s svojimi dodatki to preprečuje oziroma zadevo omeji na minimum, poleg tega pa vsebuje še dodatke, ki varujejo in ohranjajo vsa tesnila.
Kot vedno, pa je odločitev, kaj bo kdo uporabil na strani vsakega posameznika.
LP Traktor frik |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|