Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Obnova, nasveti za barvanje...
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

OnkelBenno
Vajenec


Pridružen/-a: 24.11. 2010, 10:00
Prispevkov: 16

PrispevekObjavljeno: 24 Nov 2010 10:31    Naslov sporočila: Obnova, nasveti za barvanje...

Odgovori s citatom


Zivjo dragi uporabniki foruma,

za zimo sem si pripravil projekt obnove traktorja Eicher Königstiger Typ EM 300 D, letnik 61.
To je moj prvi taksen projekt, zato potrebujem malo Vasih nasvetov. Najbolj me sedaj srbi vprasanje barvanja motornega bloka z menjalnikom in motorjem, torej celotnega bloka.
Traktor je suh kot poper, in tudi s tehnicne plati ni potrebe po odpiranju bloka, popravilu sklopke, menjave lezajev, etc... zato bi zelo nerad odpiral blok, samo zato, da bi ga lazje ocistil, oziroma peskal in presprical(kar bi bilo seveda idealno). Ostale dele karoserije bom pa seveda dal peskati ter lakirati strokovnjaku.
Kaksne so vase izkusnje z barvanjem blokov? Zanima me ce bi se kvalitetno dalo pobarvati celoten blok na copic, seveda da ga prej tudi rocno ocistim. S tem bi si prisparal demontazo bloka, bi pa imel kar dosti dela z ciscenjem in barvanjem (kar pa ni problem, kajti zato sem ga kupil... Very Happy )
Drugace pa bom s traktorja pobral vse kar se da pobrat dol, da bi za 50 letnico dobil obnovo kot se sika.
Zanima me ce se pri nas dobijo tudi gume za oldtimerje ali je treba cez mejo po njih? Dimenzije so 11-32 ali 9-36.
Bom v naslednje pripel tudi kaksno sliko... Je drugace se kaksen Eicher prisoten?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mstrek
Moderator


Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21
Prispevkov: 5111
Kraj: BELA KRAJINA

PrispevekObjavljeno: 24 Nov 2010 11:47    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Jaz imam trenutno tudi v delavnici eno staro sosedovo prikolico, na kateri obnavljam stranice...sicer ni zadeva toliko zahtevna kot tvoja, vendar...

Zakaj pa bi ročno barval blok...kolikor vidim na spletu nekatere obnove traktorjev...večina jih motor, blok, šasijo...oz. vse kar je pod haubo in kabino pobarvajo z isto barvo...seveda zaželjeno peskanje, da je zadeva kar se da kvalitetno narejena.

Potem ti pa ostane samo še ostala pleharija, kar je pa ni nevem koliko na teh starejših traktorjih in platišča.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

OnkelBenno
Vajenec


Pridružen/-a: 24.11. 2010, 10:00
Prispevkov: 16

PrispevekObjavljeno: 24 Nov 2010 13:09    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


mstrek je napisal/a:

Zakaj pa bi ročno barval blok...kolikor vidim na spletu nekatere obnove traktorjev...večina jih motor, blok, šasijo...oz. vse kar je pod haubo in kabino pobarvajo z isto barvo...seveda zaželjeno peskanje, da je zadeva kar se da kvalitetno narejena.


Ker ce se odlocim za peskanje bloka, potem ga moram razdrt kpl. Ali se da peskat blok v kpl? Kolikor vem se peskanje racuna po kg to bi pa pomenilo ca. 1300kg in iz tega vidika nesprejemljivo. Potem pa se vse unicene dihtunge, etc...
Kaj pa ciscenje z suhim ledom, tam bi sla vsa svinarija dol samo stara barva pa mislim, da ne

U glavnem nevem kaj naj se odlocim, imam pa naslednje opcije mislim:
1. Blok kpl demontiram na prafaktorje, menjam vse lezaje ter tesnila istocasno (ceprav nepotrebno).
2. Blok ostane v kosu, pobrano je vse iz njega kar je napoti, dam ga peskat (ce se da sploh tak velik kos od ca. 3m dolzine in ca. 0,5m sirine in ca. 1300kg peskat)
3. Blok ostane v kosu ter rocno spravim staro barvo dol, ga grundiram ter lakiram, varijanta copic.
4. Blok ostane v kosu ter rocno spravim staro barvo dol, ga grundiram ter lakiram, varijanta kompresor.

Je ze kdo od vas imel isto dilemo? V nedeljo pride en lakir mojster pogledat zadevo, bom videl kaj mi bo on svetoval.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

alkoholik
Forumovec leta 2012


Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43
Prispevkov: 2195

PrispevekObjavljeno: 24 Nov 2010 15:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


varianta 4.

pobereš dol vse kar se da pobrat (izpuh, alternator...), zaščitiš VSE VHODE IZHODE(sesalne izpušne nafta). spucaš cel blok malo s dratpiršno (žično krtačko)... očistiš s razredčilom. lahko premažeš s "lavo" tako spraviš staro barvo stran. ponovno očistiš s razredčilom.

pobarvaš s temperaturno obstojno barvo!!!

zmontiraš nazaj.

malo pobrskaj na starodobnik.net je dosti slik obnov raznih traktorjev... kpl razdiranje se po mojem mnenju ne izplača

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

OnkelBenno
Vajenec


Pridružen/-a: 24.11. 2010, 10:00
Prispevkov: 16

PrispevekObjavljeno: 24 Nov 2010 15:34    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


OK, bom premislil.

Sem se se nekaj spomnil danes... Ocistiti se da stroje, etc... tudi z suhim ledom, to sem ze veckrat tudi sam videl kako to gre. Ampak se bolj zanimivo je podoben postopek ciscenje s sodo (namesto suheha leda), ta ima vecjo kineticno energijo in naj bi spravil dol tudi staro barvo, ni pa sploh nevarno ce pade soda nekam kamor ne sme biti, ker je neabrazivna.

Sem dal povprasevanje in ce je cena spejemljiva potem bom vzel opcijo ciscenja z sodo, ker to naj bi spravilo dol staro barvo ter povrsinsko rjo, pridejo na dom za urco dve je stvar resena potem pa je treba samo hitro grundirat, da se spet ne nabere rja...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Dioniz
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 01.10. 2008, 20:40
Prispevkov: 372

PrispevekObjavljeno: 24 Nov 2010 19:51    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Jaz sem pri prenovi Ursusa C335 dela po naslednej postopku:
Najprej sem ga našprical z čistilom za pranje motorja, in spral z visokotlačnim čistilcem.
Po pranju je zgledal tak.


Potem je sledilo dva dni fleksanja in brušenja. Priporočam ti krtači ki gre na kotno brusilko. Po brušenju sem celi traktor dobro razmastil z razrečilom. Porabil sem cca 3l in nekaj starih krp. V glavnem površina mora biti suha in nemastna. Za osnovno barvo sem uporabil navadno barvo za kovino (minij). Ne vidim potrebe za uporabo neke visoko temperaturne barve. Blok se segreje samo do 90'c.



Za končno barvo sem izbral srebrno efekt barvo. Barva ima videz, kot da je tolčena z kamni, se zelo hitro suši, odlično prekriva, pa še draga ni.





Kompletni strošek barvanja je bil nekje 100e. Jaz nisem šel v ekstremne detajle, ker je bil moj namen samo obnovit traktor ne pa restavrirat.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mstrek
Moderator


Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21
Prispevkov: 5111
Kraj: BELA KRAJINA

PrispevekObjavljeno: 25 Nov 2010 07:27    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pohvalno, lepo narejeno!
Imaš še kakšno sliko od barvanja ostale karoserije?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

OnkelBenno
Vajenec


Pridružen/-a: 24.11. 2010, 10:00
Prispevkov: 16

PrispevekObjavljeno: 25 Nov 2010 10:50    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Super Dioniz! Res hvala za info, pa tudi super izgleda. Mislim, da bom tudi jaz naredil tako, kajti opcija peskanja s sodo je predraga (1670,00€ po ponudbi).
Z omenjeno krtaco za na fleksarico imam pa tudi ze dobre izkusnje pri ciscenju zelezne ograje... Very Happy Very Happy Very Happy .

Dele karoserije kot so npr. pokrov motorja, blatniki, rezervar, etc bom pa odnesel peskat.

Jaz bom uporabil original barvo da bo izgled cim bolj podoben originalu. Prek neta lahko narocim 2 komponentno akrilno barvo v original "Alpenblau" tonu, drugace pa se pri mojem modelu uporablja se RAL 3000 zivo rdeca. Za blok mi je jasno da se ne segreje prevec, samo pri mojem traktorju so bili tudi deli motorja pobarvani v isto modro barvo, zato tu tudi se nevem ce je treba kupiti kaksno ki je odporna proti vrocini, ampak to informacijo se dobim. Na koliko stopinj pa se segrejejo recimo cilindri?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Dioniz
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 01.10. 2008, 20:40
Prispevkov: 372

PrispevekObjavljeno: 26 Nov 2010 18:30    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


To je zračno hlajeni motor? Tamo so temperature dosti višje, podatka nevem točno. Pobarvaj jih čim tanjše da bo bolje hladilo.

Takšen je bil pred obnovo.


Takšen je zdaj. Na sliki je še brez kabine in z starim sedežem. Very Happy Obnavljal pa sem ga eno leto on dva meseca.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

OnkelBenno
Vajenec


Pridružen/-a: 24.11. 2010, 10:00
Prispevkov: 16

PrispevekObjavljeno: 30 Nov 2010 08:51    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Vsaka cast dioniz! Cez kaksno leto bo upam moj Königstiger tudi tak...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.