Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Test NH 4040supersteer
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 30 Dec 2010 20:58    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Testiranje je bilo sestavljeno iz dela s traktorji v praksi in meritev pri Agroscope ART. Jasno je, da so bile meritve za vse traktorje izvedene pod enakimi pogoji, zato mislim, da verodostojnost rezultatov ne bi smela biti vprašljiva. Test je bil izveden v letu 2010.

Agrofarm 410 ima v osnovi enak motor, kot 412 vario, vendar samo v osnovi, to pa je tudi vse, oz. to ne pomeni, da bodo rezultati meritev porabe zato podobni. Deutzov vodno hlajeni štirivaljni motor s prostornino 4,04L obstaja v mnogo verzijah, vgrajujejo pa ga v kar nekaj serij (npr.agrofarm, agrotron K, 300 vario, 400vario, prej pa tudi v 300Ci, agrotron mk3...). Koneckoncev imata tudi kompakt 4095 in profi 4130 v osnovi enak motor (štirivaljni 4,5L CNH motor), vendar so razlike v detajlih in zmogljivostih ogromne.

Še rezultati meritev porabe (večje) serije T7 pri DLG powermix:




jeryyy je napisal/a:
zanima me če kdo ve okvirno ceno za ta traktor torej T5040 in sicer s power schutle menjalnikom in klimo??
lp


Kljub temu, da je T5040 že kar zmogljiv, je treba upoštevati, da je s 4,1t za 86KM že kar težak. Po uvedbi T5070 je T5040 v marsikateri državi najmanjši model serije T5000. Tudi menjalnik s powershuttle in powershift pobere nekaj več moči, kot navaden mehanski. Poleg tega je treba upoštevati, da se tudi zahteve spreminjajo zelo hitro, zato je verjetno bolj smiselna izbira vsaj T5050 s 97KM. Marsikateri lastnik šibkejših modelov serije T5000 potem ugotovi, da bi bilo bolje še imeti še kakšnih 10KM in nato išče načine, kako bi povečal moč traktorja. To pa ni posebej priporočljivo, saj so lahko pride prej do okvare, poveča se poraba goriva, težave pa so tudi s tovarniško garancijo.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

CNH
Uradni uvoznik CNH


Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11
Prispevkov: 400

PrispevekObjavljeno: 31 Dec 2010 00:13    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


New holland TD je napisal/a:
Kljub temu, da je T5040 že kar zmogljiv, je treba upoštevati, da je s 4,1t za 86KM že kar težak... Tudi menjalnik s powershuttle in powershift pobere nekaj več moči, kot navaden mehanski. Poleg tega je treba upoštevati, da se tudi zahteve spreminjajo zelo hitro, zato je verjetno bolj smiselna izbira vsaj T5050 s 97KM...


Bo kar držalo. Že pri predhodniku TL-A (in tudi starejšem TL) smo se odločili v ponudbi imeti le TL90A in TL100A, manjša TL70A (72KM) in TL80A (82KM) pa zaradi ne najbolj ugodnega razmerja moč/teža nismo ponujali. Na izrecno željo stranke sta bila tudi na voljo, nekaj pa jih je prišlo preko meja.
S TierIII pa so se moči malo dvignile - pri T5040 kot nasledniku TL80A na 86KM - tako da tudi tega sedaj ponujamo, vendar običajno v izvedbi z mehanskim prenosom zaradi čim manjših izgub moči (podobna tema o prenosih in izgubah v njih že poteka pri drugi blagovni znamki). Najmanjšega T5030 (76KM) pa še vedno večinoma odsvetujemo.
Da pa se seveda dobiti vse modele a se večinoma stranke raje odločijo za serijo T4000, če jim je le dovolj težak glede na opravila in priključke.

LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 02 Jan 2011 13:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Bom tule odgovoril na del razprave v temi traktorji Same:

FFarmer je napisal/a:
jack je napisal/a:
Motorji so pa zelo zelo varčni, bolj kot od deutza, čeprav sem sdf privrženec, ampak priznam, da je to tako...


Podatki iz testa, ki je bil že obravnavan v drugih temah (7 kompaktnežev okoli 100KM) kažejo drugače. T 5060 ima specifično porabo sicer nekoliko manjšo od DF Agrofarm, vendar še vedno nekaj večjo od Fendta (oba imata Deutz motor).


Ta primerjava ni bila povsem enakovredna. 310 vario je imel najnižjo izmerjeno specifično porabo, vendar je imel deutzov motor sistem common rail. Drugi najvarčnejši motor je bil new hollandov, ki pa je to dosegel z navadnim mehanskim vbrizgom goriva. Ta motor je bil varčnejši tudi od motorjev pri JD-ju in MF-u, ki sta oba imela common rail. Poleg tega je bila razlika med 310 vario in T5060 26.000 eur.
Največjo moč na kardanu je imel MF5445 (98KM z boostom), drugo najvišjo pa T5060 in 310 vario (oba 97KM in oba brez boosta).

Bolj enakovredna primerjava motorjev je bila izvedena pri testu razreda traktorjev s 120KM. Tam imata tako 4,04L Deutz motor (v 412 vario), kot 4,5L CNH motor (v T6040 elite) sistem vbrizga common rail, takšni pa so rezultati meritev:

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

jack
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21
Prispevkov: 1009

PrispevekObjavljeno: 02 Jan 2011 14:12    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Smo nekje tam tam....Definitivno pa ena izmed najboljših motorjev, da ne rečem najboljša, da ne bo hude krvi....JE pa ralika v ceni takšna, da.....raje vzamem NH-ja kot pa fendta......NO samo če imaš denar zakaj pa ne...

LP!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

FFarmer
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56
Prispevkov: 3562

PrispevekObjavljeno: 02 Jan 2011 17:08    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Se čisto strinjam, da je motor v T6000 Elite med najboljšimi v svojem razredu, samo splošni vtis celotnega traktorja pa po testih ni v samem vrhu. Cenovne razlike nekaj je, čeprav bi bila za moje pojme bolj smiselna primerjava s 300 vario.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 02 Jan 2011 21:49    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Vtisi so zelo subjektivna stvar. T6040 elite, ki je bil testiran v prej omenjenem testu, je bil slabo opremljen (brez elektronskih proporcionalnih hidr.ventilov, z nevzmeteno supersteer osjo namesto vzmeteno terraglide, 40km/h, itd.), kar je vplivalo tudi na končno oceno. Imel pa je najprostornejšo in najpreglednejšo kabino, najboljšo okretnost (FastSteer), močno hidravliko in zelo dober motor.

T6000 elite bi lahko primerjali tudi s 300 vario, vendar je T6000 v praktično vsem zmogljivejši, ima na voljo precej več opreme, ima večjo nosilnost, prostornejšo in preglednejšo kabino, ima elektronsko-proporcionalne hidr. ventile z nastavitvijo pretoka in časa delovanja, precej močnejše motorje, 50km/h, sistem za avtomatiko pri obračanju na ozarah (HTS) in še bi lahko našteval.

Pri T6000 elite je v leta prišla desna stranska konzola in če se ne motim, nove desne konzole Sidewinder II pri T6000 še ni. Ima pa zato na enaki osnovi narejeni Profi novo desno koznolo, ki je nekoliko bolj sodobna. O enakovredni primerjavi bomo lahko govorili, ko bo možno primerjati fendtovo serijo 400 in T6/Profi z brezstopenjskim menjalnikom.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 10 Jan 2011 20:22    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Članek s testa v celoti:




V tekstu sta dve napaki in sicer:
-geotrac ni edini, ki ima ločen zalogovnik olja za hidravliko in menjalnik, to ima tudi 9085MT
-pretok hidravlike ni bil največji pri 5090M (77l/min), ampak pri 9085MT (86l/min)


Glede verodostojnosti meritev specifične porabe je treba omeniti tudi to, da je ART Tänikon zaenkrat edina testna postaja, ki meri tudi emisije motorjev. Če vrednosti emisij ustrezajo emisijskim normam, to pomeni, da so motorji nastavljeni pravilno (serijsko) in jih za potrebe testiranja proizvajalec ali pa uvoznik ni kakorkoli modificiral (tuning) z namenom, da bi motor na testu dosegel boljše rezultate (nižjo spec. porabo) kot sicer.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

linč
Izjava leta 2012


Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26
Prispevkov: 1191
Kraj: brkini

PrispevekObjavljeno: 11 Jan 2011 08:57    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Dečki, ne se razburjat, kar se teh testov tiče je to gola statistika, definicija za statistiko pa vemo kakšna je: točno zapisovanje netočnih podatkov!!!
Tudi če ti majstri napišejo, da je en v špici, drugi pa na dnu, je lahko pri dejanski uporabi to čisto drugače, bolj so primerna poročila po 1000 urah uporabe (tako kot pri avtomobilih po 10000 prevoženih km).
Tisti pa, ki kupuje traktor glede na to kaj piše v testu, pa ne vem če se bo odločil za pravilni nakup...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

jeryyy
Vajenec


Pridružen/-a: 29.12. 2010, 23:26
Prispevkov: 10

PrispevekObjavljeno: 14 Jan 2011 22:22    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


zanima me, če slučajno kateri ve, kdaj okvirnu naj bi prišel v prodajo novi model T5 ??

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

jakakorenjak
Administrator & Forumovec leta 2008
Administrator & Forumovec leta 2008


Pridružen/-a: 09.01. 2006, 18:56
Prispevkov: 1256
Kraj: Dramlje/Celju

PrispevekObjavljeno: 15 Jan 2011 06:10    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


jeryyy je napisal/a:
zanima me, če slučajno kateri ve, kdaj okvirnu naj bi prišel v prodajo novi model T5 ??

Predstavljen naj bi bil na letošnji Agritechnici v Hannovru, v prodajo bi naj torej prišel konec 2012 oz 2013.

Lp.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 3 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.