Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




NH td80d težave motor
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

_toni
Forumovec leta 2010


Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55
Prispevkov: 3660
Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2010 19:07    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


vem za primer, ko so v nekaj cliov v revozu narobe obrnili batne obročke in je požiralo olje. delali so svašta - menjavali glave, tesnila, vse, potem pa so končno pogruntali, da so bili obročki. seveda prej ni nobenemu prišlo na misel. samo tako - en podoben primer Smile

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

marolt
Moderator & Forumovec leta 2009


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42
Prispevkov: 2778
Kraj: Bloke

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2010 20:40    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Če bi bili batni obročki potem verjetno traktor nebi imel kompresije in
prvič nebi hotel vžgati, drugič nebi imel moči za delo. Če je šel samo drenažni oziroma posnemovalni(oljni) obroček potem olje nebi prišlo do kolektorja kakor pišete ampak bi prej izgorel (bel dim). Bolj ko ne sumim tesnilo na glavi. Če je bila glava menjana (sicer ne vem zakaj bi bila-lahko da je počena), da se pri menjavi glave le to ni menjalo -(tesnilo), ali pa ni bila glava pravilno nameščena se pravi predhodno brušena oziroma praviln nameščna.
Kaj je z hladilno tekočino? Je nivo skozi enak? Ali je v njej olje? Sicer boš težko to ugotovil in ali si dolival kdaj hladilno tekočino.

Seveda vse skupaj je ugibanje lahko je recimo na ventilu šlo tesnilo in olje teče v izgorevalni prostor. Kje drugje pa že bolj težko.

Glede na to da ima traktor zelo malo ur vsekakor priporočam da naredite servis oziroma opravite napake v garanciji če je le- to mogoče.

LP S

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

SIMAFO
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 26.12. 2008, 13:46
Prispevkov: 45
Kraj: SMREČJE

PrispevekObjavljeno: 02 Sep 2010 22:58    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Lep pozdrav. Obstaja še možnost da prihaja olje v sesalno cev v turbini. To ugotoviš tako da pogledaš kakšne so cevi od turbine do hladilnika zraka (interkuler), če je v njih olje potem je verjetno turbina hin, ker če je v ceveh olje prihaja skozi izgorevalni prostor kjer izgoreva v ispušni kolektor in tam višek olja zastaja oziroma ga pri visokih temperaturah kuri. Res pa je da če bi prišlo do tega pojava bi morala turbina zaradi obrabe ležaja na osovini tudi piskati, tako da ti svetujem da če se ne spoznaš na motorje da to pregleda mehanik.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Dragunov
Traktorist


Pridružen/-a: 22.08. 2007, 18:56
Prispevkov: 124
Kraj: Radlje ob dravi

PrispevekObjavljeno: 07 Sep 2010 09:16    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Na našem td80 se dogaja podobno, če teče dolgo v prostem teku, ali pa da vozim po hribu navzdol, potem ko ga poteram se kadi in smrdi po zgorelem olju iz izpuha. Vendar po 300urah ni opazno pomanjkanje olja.
Mogoče voziš s premalimi obrati.
Enako delajo tudi motorji univerzalov in štorekov 404.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

zetor6911
Traktorist


Pridružen/-a: 27.06. 2010, 10:31
Prispevkov: 162
Kraj: dežela Štajerska

PrispevekObjavljeno: 15 Sep 2010 22:05    Naslov sporočila: Re: NH td80d težave motor

Odgovori s citatom


[quote="404&td80d"]Ali ima še kdo težave da prihaja olje iz motorja v izpuh. To se pozna tako, da če traktor nekaj časa deluje v prostem teku in potem pritisneš plin zelo zakadi in vonja se izgoreto olje. V drugem primeru pa olje celo teče na kolektorju(razdelilcu pred izpušnim loncem). Traktor je star 2 leti in ima 200ur. To se dogaja že od novega in tudi po tem ko so zamenjali pokrov glave. To se pozna tudi tako, da nivo olja počasi pada.
Jaz vidim rešitev v tem, da bi moral traktor terat in ta pojav ne bi bil viden, kar pa mi ni glih najbolj všeč. Ima kdo boljšo rešitev. [b][/b][/quote]

kako si uredil zadevo?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Dragunov
Traktorist


Pridružen/-a: 22.08. 2007, 18:56
Prispevkov: 124
Kraj: Radlje ob dravi

PrispevekObjavljeno: 16 Sep 2010 19:09    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Plesk je napisal/a:
Ne, ne. Tisto ni bilo mišlejno kot nasvet. Povedati hočem, da je traktor morda potreben servisa, ne pa turiranja da bi sežgal olje. Ker če nivo olja pada potem je nekaj narobe, se ti ne zdi. Če praviš da kolektor ne tesni... Ste poskusili to odpravit, ko ste menjali glavo ?


Zamenjali so ventilski pokrov na glavi in ne glave.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

simonjay
Vajenec


Pridružen/-a: 01.05. 2007, 16:28
Prispevkov: 25

PrispevekObjavljeno: 16 Sep 2010 23:30    Naslov sporočila: utb 550

Odgovori s citatom


Dragunov je napisal/a:
Na našem td80 se dogaja podobno, če teče dolgo v prostem teku, ali pa da vozim po hribu navzdol, potem ko ga poteram se kadi in smrdi po zgorelem olju iz izpuha. Vendar po 300urah ni opazno pomanjkanje olja.
Mogoče voziš s premalimi obrati.
Enako delajo tudi motorji univerzalov in štorekov 404.


mi smo imeli univerzala, tam 1990 letnik. Nikol rihtana mašina, potem je počasi začel slabše užigati in kuril olje (se ga je vonjalo) ob manjših obratih dal časa je olje kdaj prilezlo tudi iz izpuha. Kakor si reku če si šel recimo 10 minut v dolino po kakšnem kolovozu in si skoz z mašino zaviral potem ko si prisnu gas je vrglo malo olja, ostalo ga je skurilo (vonjal).

Moč traktorja je bila manjša, kakor v prejšnjih letih. Zmerili kompresijo na vseh batih. Načeloma je bila kompresija 2,2 na dveh batih, na enem 1,7 eden je imel pa 1,3

Poravnali smo glavo, zamenjali ventile, vodila za ventile, pobrusili sedla za ventile v glavi, vse v nulo spucal, vse saje.

obročkov nismo menjali, ker bi morali spodaj razdre, odmakniti en vstrajnik...................

Zložimo skupja. zmermo kompresijo. 3x po 2,2 in enkrat po 1,7.

vse zgleda lepo, pucamo traktor, laufa pod štart gasom, enkrat pa samo olje prikaplja iz aupsuha za kolektorjem. Simptomi so bili dosti podobni kot prej, samo da je boljše vžigla (super vžigal) imel več moči, manj kadil, ko je bil segret skoraj nič. Simptom z oljem je bil podoben.

Torej po našem mnenju so krivi obročki, ki so bili gor še original in verjetno na enmu batu so v p..... ostali pa še nekak.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Dragunov
Traktorist


Pridružen/-a: 22.08. 2007, 18:56
Prispevkov: 124
Kraj: Radlje ob dravi

PrispevekObjavljeno: 17 Sep 2010 10:24    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ja verjetno je kriv oljni obroček, najbrž je zapikal in se več ne naslanja na steno cilindra. Nabere se garež in umazanija v utor in obroček, ter nato izgubi elastičnost. Tako je bilo na našem 404.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.