Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
tractor V.I.P
Pridružen/-a: 17.04. 2006, 17:17 Prispevkov: 535
|
Objavljeno: 24 Jun 2009 15:23 Naslov sporočila: |
|
|
Za gnojnico vozit je cisterna, ne trosilec, pa naj bodo valji taki ali pa taki... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Edo_81 Moderator
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 15:20 Prispevkov: 592 Kraj: Lj-okolica
|
Objavljeno: 24 Jun 2009 15:32 Naslov sporočila: |
|
|
mstrek je napisal/a: | SimonKR je napisal/a: | Podvozje je OK, samo tisto nad njim!? "Takle trosilec je za vožnjo gnoja, ki je bil zložen v vogale", ne pa za...pol uide zadaj ven preden si do njive, na njivi pa ostaja ozka sled, ni ravno takle domet |
To so ti pa ležeči valji...predvidevam, da se ti je tudi mašilo pod prečko, če je bil previsoko naložen. |
Za svoje čase je bil prav špica. Trosilni valji so bili zelo dobri za trošenje gnoja po njivah (na parcelo si lahko spravil zelo veliko gnoja, brez vožnje po dreku, kar je s sedanjim (pokončni valji) zelo težko). Bi rekel, da je trosilec te velikosti kar bolj primeren z ležečimi, kot pa pokončnimi valji.
Je pa trosilec odpeljal kar nekaj gnoja od hiše, v zadnjem letu 280 kom+ par 100 kubikov silaže..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 25 Jun 2009 17:16 Naslov sporočila: |
|
|
Nič novega, nič šokantnega, pa vendar, naša nekdanja kombinacija za nanos gnoja na parcele:
http://www.mojvideo.com/video-voznja-gnoja/78df73981d1fef6d87d2
Ni prav nič posebnega, ampak na filmčku pozoren opazovalec opazi kako flekasta je cesta po 2 dnevni vožnji v tisto smer.
Pri toliko izobrazbe in danem naboru priključkov lahko verjamete, da izberem prave za določena dela. Sistem hleva je pač tak kot je in posledično hlevski gnoj (iz pokritega gnojišča!) je tak kot je. Trosilec je imel pokončne valje in je napram trosilcu od Edo 81 nekoliko bolje zadrževal vsebino. Ni pa bilo to to. Kljub temu, da zadaj pol metra kesona nisem naložil, mi je do njive gnoj že lezel ven. Saj sem poskusil z vezano ploščo, ki sem jo postavil pred valje, a sem jo na njivi moral razbiti, ker jo nisem mogel potegniti ven, ker je bila preveč pritisnjena ob valje. Kljub temu, da sem pričakoval opomin od mož postave, se zaradi tega nikoli nismo srečali. Je pa bila vsa stvar skozi te ovinke, koder so hitrosti tudi viske, najbolj nevarna za voznike enoslednih vozil. Ob nakupu zmoglivejšega pa smo se odločili tudi za doplačilo sicer dragih zapornih vrat, da ne bi s svojim početjem slučajno zabredel v težave, v katerih bi cena novega trosilca (zapornih vrat) bila, kar naenkrat, napram kakšnim drugim stvarem, nizka. Že tako je dovolj voznikov, ki se samoizločijo. Meni pa je sedaj precej lažje razvažati gnoj, ker vem, da ne bom stresal gnoja po cesti.
Glede vprašanja horizontalni vs. vertikalni valji pa je verjetno kakor za koga. Zase vem, da je bolje, da mi valji gnoj razmečejo na široko in se čimmanjkrat peljem čez breg, na ravnini mi pa omogočajo hitrejše trošenje gnoja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Edo_81 Moderator
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 15:20 Prispevkov: 592 Kraj: Lj-okolica
|
Objavljeno: 25 Jun 2009 20:44 Naslov sporočila: |
|
|
Pri pokončnih valjih je problem, ker se gnoj nabere na spodnje nosilce valjev, zato npr kljub prazni prikolici pri "skoku" čez luknjo na cesti gnoj pade dol.
Kar se pa primerjave pokončni-ležeči valji tiče, pa ne govorim iz glave, ker smo istočasno imeli tako trosilec z pokončnimi, kot ležečimi valji.
Mengele 4t (imam sliko samo s silažno nadgradnjo).
Kot že parkrat rečeno imamo ozke in dolge parcele. S količino gnoja na 4t trosilcu, pokončni valji pač nisi prišel do konca, v kolikor si hotel dobro pognojiti. Sedaj če si šel bolj počasi si moral naslednjo rundo poln, po parceli s slabo nosilnostjo čez gnoj do tam, kjer si končal....
Z ležečimi valji pa je šlo 2m čez večino parcel...
Na naših parcelah se je veliko bolje odrezal z ležečimi valji...
Kasneje pa je oba zamenjal tehnostrojev 10T z dvižno steno pred trosilno napravo in pokončnimi valji, s katerim zaradi količine materiala na njem ni prej opisanih težav
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmetovalec113 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.04. 2009, 13:31 Prispevkov: 1028
|
Objavljeno: 26 Jun 2009 18:18 Naslov sporočila: |
|
|
Edo_81 je napisal/a: | Slučajno našel sliko starega Tehnostrojevega trosilca z "barjanskim podvozjem".... - gume in feltne z jumbo kamionske prikolice (guma napumpana na 9 barov)
Po parkratnem prehodu parcele je le-ta zgledala, kot bi jo povaljal .... |
Edo, s katerim traktorjem si pa vozil ta trosilec |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Edo_81 Moderator
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 15:20 Prispevkov: 592 Kraj: Lj-okolica
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 26 Jun 2009 20:34 Naslov sporočila: |
|
|
Pa še kakšen sosedov ali od žlahte je vmes uletu... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tmlakar Traktorist
Pridružen/-a: 14.04. 2006, 12:29 Prispevkov: 131 Kraj: MARIBOR
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|