Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
DEUTZ-FAHR Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 13:01 Prispevkov: 545
|
Objavljeno: 26 Okt 2008 17:46 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Poznam zelo malo zdovoljnih lastnkov SIPovega trosilca 8t (večjega nima nihče v okolici), medtem ko so s Tehnostrojevimi vsi zadovoljni (8, 10 in 15t)
|
Sipov 10 tonski trosilec nima odpiralnih poviškov in zato ne teče iz trosilca gnojevka. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miha1986 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.08. 2008, 11:34 Prispevkov: 381
|
Objavljeno: 26 Okt 2008 18:43 Naslov sporočila: |
|
|
ja sej pri tehn ostroju se prekrivajo oz niti ne more kej dost potečt razn če je gnojnica skor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DEUTZ-FAHR Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 13:01 Prispevkov: 545
|
Objavljeno: 27 Okt 2008 17:54 Naslov sporočila: |
|
|
ja a tehnostrojev nima dosti seriske opreme (pokrov zadnji se zapira peški, nima hidravlične stene...) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DEUTZ-FAHR Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 13:01 Prispevkov: 545
|
Objavljeno: 27 Okt 2008 18:26 Naslov sporočila: |
|
|
mi imamo sedaj sip 60 pro a je premajhen ker smo že delali še ene stranice ker imamo letno 150 trosilcev |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 27 Okt 2008 19:22 Naslov sporočila: |
|
|
Tehnostrojevi trosilci imajo kar nekaj tehničnih rešitev, ki so boljše kakor pri SIPu. Ena izmed pomembnih stvari je pogon trosilne naprave, ki ima stožčaste zobnike v olju, pri SIPu je napravljeno tako, da naj bi se mazali z mastjo. Trosilna naprava je tudi višja kot pri SIPu
Kar se pa tiče Tehnostrojevih superfex-ov (od 6 do 10t skupne teže) je pa tako, da spredaj koder letvice strgalnega dna pridejo na vrh je serijsko nameščena guma, ki preprečuje "odtekanje gnoja" naprej. Zadnja zaporna vrata pred valji pa so doplačljiva. In da, draga so, ampak, vožnje gnoja brez teh vrat si ne predstavljam več. Če se v hlevu nastilja z žaganjem, brez da bi imel na trosilcu hidravlična zaporna vrata ne boš peljal veliko gnoja. Prvič zato, ker ti bo zadelalo trosilne valje in jih ne boš mogel pognati, drugič pa te nihče več ne bo trpel, da boš stresal gnoj po cesti.
Tisti pokrov čez valje zadaj je pa čisto brezvezen. Le še ena površina več, ki jo moraš očistiti.
Superfexi so enoosni do 8t, desettonski pa je tandem. Pri 7 in 8 tonskem je na traktor kar velik pritisk, ker so kolesa tako daleč nazaj in posledično si s trosilcem tudi precej neokreten.
Pogon strgalnega dna pa bi za moje pojme moral biti obvezno preko hidromotorja, pogone preko račne pa bi (lahko prepovedali ), saj močno prispevajo k prezgodnji upokojitvi verige in ključnih delov trosilca (Izkušnje na 4t tehnostrojevem).
Kar je na vsakem trosilcu fino je to, da ima od 0,5m višine sprednje stranice do vrha mrežo, katera ti poleg enakomernejšega praznenja pri siliranju omogoča kvalitetno polnenje kesona, ker se z vsakega traktorja vidi v keson. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 27 Okt 2008 19:54 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, bistvo si napisal Simon. Glede mazanja trosilne naprave na sipu 60 imaš popolnoma prav. Mast je povsod okoli, le tam kjer bi morala biti je ni. Nekako ne razumem, zakaj potem tisti prazni prostor pod zobniki?? Da ima prečna osovina prostor? Že razdiral to zadevo in konstrukcijsko res zgrešeno.
Superfex:Zadnja hidravlična vrata pred valji tako kot si napisal. Odlično opravljajo svoje delo, poleg tega dodatno krepijo konstrukcijo trosilne naprave in pripomorejo k manjšemu zvijanju le te.
Pokrov za trosilno pa bi bil ob nekoliko bolj domiselni konstrukciji lahko zelo dobrodošel za trošenje gnoja ob mejah parcel oziroma za kontrolirano kipanje silaže brez snemanja trosilne naprave...
Problem enoosnih superfexov je dolžina, oziroma razdalja od rude do osovine, ki povzroča velik pritisk na zadnj del traktorja, veliko "zapelavanje" in posledično si hitro v jarku... vsaj pri nas.. Če že taka velikost, potem toplo priporočam tandem podvozje s kombinacijo 4 verig strgalnega dna...
Okoli mreže pa le to, da je za podnevi OK, ponoči si pa slep zaradi odboja svetlobe od delovnih luči traktorja in praktično ne vidiš nazaj ničesar..Kamera in (ali) ena luč na vrhu mreže pa bi rešile tudi to zadevo.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
carraro V.I.P
Pridružen/-a: 13.02. 2006, 22:00 Prispevkov: 1073 Kraj: blizu Tolmina - Baška grapa
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
jero89 Vajenec
Pridružen/-a: 19.10. 2008, 17:34 Prispevkov: 36
|
Objavljeno: 13 Nov 2008 19:16 Naslov sporočila: |
|
|
Mene pa zanima kje se našpona ketna na trosilcu sip orion 40? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GTC Moderator
Pridružen/-a: 15.10. 2007, 07:22 Prispevkov: 1156 Kraj: Notranjska
|
Objavljeno: 13 Nov 2008 19:44 Naslov sporočila: |
|
|
jero89 je napisal/a: | Mene pa zanima kje se našpona ketna na trosilcu sip orion 40? |
Poglej spodaj pod strgalno dno (dno trosilca) s sprednje strani pa boš vidu dva velika vijaka oz. šponarja. Tam ketne napneš. Če misleš te ketne..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sančo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.07. 2008, 20:44 Prispevkov: 612 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 14 Nov 2008 18:35 Naslov sporočila: Re: Vsestranski trosilec NOVO!!! |
|
|
janezb je napisal/a: | Evo rešitev za hribe! Trosilec za trosenje nazaj ali bočno. Upravljamo s traktorske kabine. Mozna dogradnja tudi na rabljene trosilce.
http://www.lecad.uni-lj.si/project/manure_spreader/
Če koga kaj več zanima me lahko dobi na 040 886394 po 16:00 uri.
Janez |
Pozdravljeni! Zdaj sem pa ze kupil trosilec,še malo ga bom obnovil (prebarval),potem pa gre k Janezu na nadgradnjo za stranski izmet. Ko bo nared,bom pa mal poslikal |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|