Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 05 Mar 2009 17:30 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: |
Weekendkmet, tale tvoj R2 se ti je pa očitno res zameril.
Kot je omenil že jakakorenjak, sem imel v mislih menjalnik s tremi vmesnimi prestavami ročno sklopko, overspeedom, powershuttlom in sistemom stop&go, kar za ta razred traktorjev ni malo.Kakšni pa so ti menjalniki v praksi (mehanski ali eh.) v tem traktorju pa ne vem.
|
Nič se mi ni zameril, traktor je sicer fotrov in je v osnovi čisto dobra zadeva, vendar tudi z R2 kakšno uro ali 100 njih na leto naredim, tako da približno vem kaj govorim, in hočeš ali nočeš, gladkega prestavljanjo v tretjo prestavo na R2 ni, pa naj bo to mehanski 15/15, 30/15 ali EH45/45 menjalnik.
Tema je pa Steyr, zato ne bom več smetil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
Objavljeno: 05 Mar 2009 17:38 Naslov sporočila: |
|
|
zgleda da sem res velik srečnež(ali pa butl) da teh težav na našem ne vidim...
Tudi jaz! (da ne bom več smetil)-D76 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Steyer Traktorist
Pridružen/-a: 29.12. 2008, 20:57 Prispevkov: 187
|
Objavljeno: 05 Mar 2009 21:41 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!!
V reviji TEHNIKA in NARAVA sem malo gledal,cene! Pa me zanima kak se vam kaj zdijo cene pri Steyeru??
Meni se zdi,da so jih malo spustili!! pa vam?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jani1969 Traktorist
Pridružen/-a: 21.02. 2009, 18:12 Prispevkov: 119
|
Objavljeno: 05 Mar 2009 22:00 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="New holland TD"] Citiram: |
Citiram: | No na Si-ja mi je prodajalec rekel da bi na Alpinu 80 nekako šlo torej bi šlo tudi na Kompaktu? |
Alpine 80 ima serijsko 2100kg dvižne sile zadnjega hidr. dvigala, serija kompakt pa 2670kg, oz. 2900 pri 4.5l motorjih. |
Ne sprašujem po dvižni sili ampak po dviganju prvega konca traktorja.
LP
Jani |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 790
|
Objavljeno: 05 Mar 2009 22:38 Naslov sporočila: |
|
|
Že parkrat sem zasledil komentarje proti 3 cilinderskim motorjem. Imamo steyr 970, (70KM) 3cil, turbo motor. Moči in navora mu nikakor ne manjka. Je tud zelo živahen motor. O kakšni turbo luknji ni ne duha ne sluha. Ravno nasprotno, čez vso območje lepo in konstantno vleče. Tako da mislim, da so mnenja nekaterih da mora imet 70Km traktor nujno 4 cilindre povsem neupravičena.
Edina slabost bi bila mogoče, da pri polnih obratih pokuri nekoliko več goriva. Ker pa večinoma delamo pod 2000 obrati, to pomoje ni problem.
btw: ravnine pri nas ni. Imamo samo hribe. Delam z njim tud v fejst strminah.
Je pa to še motor steyr-jeve izdelave. Kako se obnesejo tej v kompaktih, ne vem. Po novem imajo pa itak samo še 4 cilindre.
Bi pa imel eno vprašanje okrog prednjih prem na novih steyr-jih. Včasih so imeli steyr-ji prednje preme od ZF-a. Ko smo še kupovali našega MT-ja, so imeli na sejmih MT in kompakti od ZF preme. Novejši očitno ne več.
Razlika je že od daleč zelo očitna. Ko smo takrat primerjali steyr kompakta z enakim new hollandom, ki je stal vštric, je bila razlika kot dan in noč. ZF-ove preme so zelo kakovostne ulite in obdelane. Te nove so vsaj na videz slabo ulite in neobdelane. Zgledajo nekako oškrbljene.
Pa mene zanima kdo to zdaj proizvaja? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 05 Mar 2009 23:36 Naslov sporočila: |
|
|
V stari seriji 900 ni bilo motorjev steyrjeve izdelave, ampak so bili to motorji MWM (Motoren Werke Mannheim), kasneje pa Sisu-diesel.Težko je na pamet reči kaj je bolje, 3 ali 4.Če pogledamo npr. serijo T3000, ima ravno tako tri- in štirivaljne motorje, kljub temu da so moči bistveno manjše.Tek motorjev pa je veliko boljši in tresljajev veliko manj, če je valjev več.Zato v tej majhni seriji ni eno in dvovaljnih motorjev, čeprav bi mogoče tudi zmogli takšne moči.Je pa motor zato pač manjše prostornine.Nekaj podobnega je tudi pri seriji kompakt/T4000.Če pa pogledamo tehnične specifikacije CNH/fiat power train/Iveco (kakorkoli jih že imenujemo) motorjev v kompaktih, pa lahko ugotovimo, da so enako zmogljivi (4,5 litrski seveda), kot Sisu-diesel motorji v seriji 9000MT.
Pri oseh je pa tako:ne kompakti in ne MT-ji niso nikoli imeli ZF prednjih osi.Serija MT ima prednjo os Carraro, ki je enaka, kot na Claasovi seriji Axos in JD seriji 5000R.
Serija kompakt pa ima CNH prednjo os(če se ne motim je izdelana v Modeni).Glede zunanjega izgleda se mi nobena ne CNH, ne ZF ne zdita kaj posebnega.razlika je v glavnem v tem, da je CNH novejša in ima večjo nosilnost.Mogoče je tule kaj od tega vidno:
Kaj več bo pa vedel CNH. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
strojnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.02. 2009, 16:30 Prispevkov: 1472 Kraj: lj
|
Objavljeno: 09 Mar 2009 15:11 Naslov sporočila: |
|
|
CNH je napisal/a: | Se ne oglasim, ker mi zadeva ni poznana in tudi nisem strokovnjak za to področje ! Na žalost nismo vsi za vse.
V začetku prihodnjega tedna se vrne naš vodja poprodajne službe, pa se javim z več informacijami.
LP | Kot kaže ma vaš poprodajni dolg dopust, nekateri bi pa vseno radi zvedli, če se tega "ruženja" res ni treba bat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 09 Mar 2009 16:06 Naslov sporočila: |
|
|
Uporabniku "widic", ki je postavil to vprašanje sem že kar nekaj časa nazaj odgovoril v ZS, da naj pokliče našega vodjo poprodaje, da se natančno pogovorita v kakšnih pogojih se to "ruženje" pojavlja. Mislim, da lahko to tudi potrdi, ne vem pa ali ga je poklical ali ne.
To pa sem mu napisal zato, da ne bom postov tule nabijal in da ne bom jaz kurir za te stvari, ki niso moje področje, pa tudi časa za to nimam ravno na pretek. Potrebno je namreč podati vse pogoje (kakšen menjalnik, katera prestava, smer vožnje, vrtljaji, vzpon po klancu ali vožnja navzdol, obremenitev,...).
Če se pojavi kakšnokoli "ruženje", ter ali je to v mejah normale ali ne verjetno tudi ni pri vseh za to enak vzrok, zato je bolj za takšne stvari poklicati za to usposobljene ljudi, kontaktirate pa vedno lahko tudi mene za nadaljne posredovanje. Posredoval vam bom informacije na koga se obrniti.
Na kratko torej...za opisan problem je potrebnih več podatkov, zato imamo tudi telefone in smo tudi za vsakogar dosegljivi, nima pa smisla podajati nekih laičnih odgovorov, in preko postov ugotavljati, kaj naj bi to bilo.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 09 Mar 2009 16:11 Naslov sporočila: |
|
|
strojnik je napisal/a: | CNH je napisal/a: | Se ne oglasim, ker mi zadeva ni poznana in tudi nisem strokovnjak za to področje ! Na žalost nismo vsi za vse.
V začetku prihodnjega tedna se vrne naš vodja poprodajne službe, pa se javim z več informacijami.
LP | Kot kaže ma vaš poprodajni dolg dopust, nekateri bi pa vseno radi zvedli, če se tega "ruženja" res ni treba bat. |
...pošljite mi vaše popolne podatke s telefonsko številko ter šasijo vašega traktorja na ZS, pa bom poskrbel, da se boste o tem lahko s pravo osebo pogovorili po telefonu.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
widic Traktorist
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 22:29 Prispevkov: 115 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: 09 Mar 2009 20:56 Naslov sporočila: |
|
|
Jah o tem sem se že pogovarjal z serviserjem, a je takrat to rekel naj bi bilo to normalno. Vozil sem se tudi z identičnim Steyerjem od znanca (ravno tako 16/16 menjalnik), samo da ima naš več opreme, a se je slišalo isto ruženje, ravno tako od enega v naši okolici ki ga je prišel k nam pogledati ko ga je kupoval. Pogovarjali smo se tudi s serviserjem od NH in je rekel da so enega rastavili in hoteli najti vzrok a niso našli nobene napake... Se pač pri menjalnikih 16/16 (za druge nevem) sliši nimaš kaj, tako kot se pri Sametih težko prestavlja, pri Steyrjih se prestavlja lahko kot v avtu. . Vsak traktor ima kakšno svojo hibo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|